loading...
bedroomdesign
علی امیری بازدید : 233 دوشنبه 18 آذر 1398 نظرات (1)

کاغذ دیواری اتاق کودک

اتاق خواب ها یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه می باشند و اهمیت آن از جهت برقراری آرامش و فضایی برای استراحت می باشد.

اتاق خواب کودکان باید طوری طراحی و چیده شود که کودکان دلبند شما از گذراندن وقت در اتاق خود لذت ببرند و به وجد بیایند و این هدف وقتی برقرار می شود که تمام وسایلی که در اتاق کودکان قرار می گیرد با دقت و آگاهی خریداری شده باشند.

کاغذ دیواری ها انواع مختلفی دارند که با توجه به کیفیت و طرحی که دارند، دارای قیمت های مختلفی هستند.

 

 

 

بهتر است برای کاغذ دیواری اتاق کودک خود از مدل هایی استفاده کنید که طرح و رنگ آن با تم کلی خانه و اتاق هماهنگی و هارمونی داشته باشد و علاوه بر آن بهتر است قابلیت شستشو داشته باشد زیرا کودکان مدام با آن برخورد دارند و اگر هنگام خوردن غذا و خوراکی دست خود را با دیوار بزنند ظاهر اتاق دچار آلودگی و بهم ریختگی می شود و باید جنس کاغذ دیواری به گونه ای باشد که بتوان آن را به راحتی از آلودگی ها پاک کرد تا هم برای بهداشت و سلامت کودکان مشکلی ایجاد نکند و هم ظاهر اتاق زیبا و مرتب باقی بماند . 

 

اگر اتاق کودک شما کوچک است و یا سقف کوتاهی دارد ، می توانید از مدل هایی از این کاغذ دیواری استفاده کنید که رنگ روشنی دارند و دارای طرح های عمودی هستند، زیرا باعث دلبازتر شدن اتاق و بلندتر به نظر رسیدن سقف آن می شوند.

مورد قابل توجهی که در رابطه با کاغذ دیواری ها وجود دارد این است که اگر با شیطنت کودکان شما دچار آسیب دیدگی و یا پارگی شوند، نیازی به تعویض کل کار و صرف هزینه ی زیاد نیست و می توانید با یک هزینه ی مختصر و تکه ای از کاغذ دیواری سالم در همان طرح، قسمت آسیب دیده را ترمیم کنید تا مثل روز اول شود .

برای این کار می توانید قسمت آسیب دیده را برش بزنید و خورده های اضافی را از روی کار جمع کنید و یک قطعه سالم از کاغذ دیواری را برش دهید و از طرح مشابه جدا کنید و با کمی چسب مخصوص روی قسمت آسیب دیده بگذارید و تا خشک شدن کامل آن صبر کنید و سپس اضافی ها را بریده و فیکس کنید. 

 

یکی از نکاتی که لازم است در مورد چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی و اتاق کودک به آن اشاره کنیم ابن است که لازم نیست خیلی از قاعده و اصول در چیدمان اتاق کودکان بهره ببرید و خود را محدود به قوانینی که در چیدمان اتاق خواب بزرگترها کاربرد دارد نکنید.

مثلا در مورد همین کاغذ دیواری ها، لازم نیست تمام اتاق بصورت یکدست از یک نوع کاغذ دیواری استفاده کنید و می توانید از ترکیب چند کاغذ دیواری برای جذابیت فضا و بخش بندی آن استفاده کنید و آن را زیباتر کنید.

 

به طور مثال کاغذ دیواری بالای اتاق خواب می تواند تصویری از اجرام آسمانی و ماه و ستاره و غیره باشد و قسمتی که در سمت میز مطالعه و فضای بازی قرار دارد از کاغذ دیواری های رنگ روشن و هیجان انگیزتر استفاده کنید تا این حس به کودکان شما هم منتقل شود. 

 

بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک+نمونه

 

بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک+نمونه

 

بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک+نمونه

 

بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک+نمونه

 

بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک+نمونه

 

بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک+نمونه

 

بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک+نمونه

 

بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک+نمونه

 

بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک+نمونه

 

بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک+نمونه

 

بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک+نمونه

 

بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک+نمونه

 

بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک+نمونه

 

بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک+نمونه

 

بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک+نمونه

 

بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک+نمونه

 

بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک+نمونه

علی امیری بازدید : 140 دوشنبه 18 آذر 1398 نظرات (0)

اتاق خواب پسرانه

چیدمان دکوراسیون اتاق خواب یکی از مهم ترین اقداماتی است که جهت آسایش و آرامش فرزندان شما انجام می شود و اگر نسبت به این موضوع توجه خاصی داشته باشید و به آن بها دهید، متوجه تاثیر آن در خلقیات و روحیات فرزندان دلبند خود خواهید شد.

روحیات دخترها و پسرها با هم تفاوت هایی دارد و همین موضوع باعث تفاوت در نحوه چیدمان فضای اتاق آن ها و وسایل موجود در آن می شود.

پسرها از همان کودکی تا بزرگسالی علاقه زیادی به هیجان و ورزش و موارد این چنینی نشان می دهند و الهام گرفتن از این فاکتورها در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب آن ها برایشان جذابیت فضا را دوچندان خواهد کرد و تمایل بیشتری به ماندن در اتاق خواب خود نشان می دهند.

در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب پسرانه باید به سبک کلی خانه توجه داشته باشید تا تزیین این قسمت اثر منفی روی زیبایی ظاهری کل خانه نداشته باشد . بعد از آن به سن و سال فرزند خود برای خرید وسایلی همچون سرویس خواب و کمد و سایر وسایل توجه داشته باشید .

با توجه به اینکه پسرها در سن رشد خیلی زود تغییرات ظاهری پیدا می کنند و از نظر جثه و قد رشد چشمگیری دارند، بهتر است برای خرید تخت خواب به این نکته توجه داشته باشید تا مجبور به خرید چند باره تخت خواب برای او نشوید و هزینه های شما در مسیر درستی مصرف شود.

اگر فرزند شما به سنی رسیده است که می تواند برای ظاهر اتاق خود تصمیم گیری کند حتما نظرات او را در خرید وسایل و نحوه چیدمان اعمال کنید. با این کار احساس قدرت و عزت نفس او را بالا می برید و ارتباط بهتری بین شما برقرار خواهد شد.

 

برای خرید وسایل به متراژ فضای در دسترس هم توجه داشته باشید و سعی کنید تخت خواب و سایر وسایل مانند فرش اتاق خواب پسرانه یا پرده اتاق خواب پسرانه را مطابق با سبک و تم رنگی اتاق و متراژ آن خریداری نمایید.

اما جالب است بدانید که برای پسرها بیش از اینکه تخت خواب و کمد اهمیت داشته باشد ، وسایلی که در اتاق به عنوان دکوری یا وسیله بازی وجود دارد اهمیت دارد.

به عنوان مثال پسرها حتی ترجیح می دهند تخت خواب ساده تر و ارزان تری داشته باشند و در عوض یک شلف یا طبقه پر از شخصیت های کارتونی مورد علاقه خود مانند سوپر من و بن تن و... داشته باشند.

اگر فرزند شما هم جزو همین دسته است با او در خرید مسائل مخالفت نکنید و سعی کنید فضای اتاق را طوری ترتیب دهید که تمایل به ماندن در اتاق خواب خود را داشته باشد .

در کنار تمام وسایلی که مورد علاقه او هست، میز تحریر و کتابخانه هم قرار دهید و او را به انجام تکالیف مدرسه و مطالعه ترغیب کنید . با انجام تمام این عوامل هم شما به خواست او احترام گذاشته اید و هم آن ها در پاسخ به محبت شما روند تحصیلی و تربیتی بهتری را در پیش می گیرند .

از عوامل مهم و تاثیر گذار در اتاق خواب پسرانه مدل تخت خواب آن ها است و با توجه به روحیات پسرها و تنوع سلیقه آن ها و البته بودجه خانواده ها، تنوع تخت خواب پسرانه در بازار بسیار زیاد است و شما می توانید به راحتی مدل مد نظر خود را پیدا کنید و در اتاق خواب فرزندتان قرار دهید. 

 

اتاق خواب مشترک برای کودکان

اگر اتاق خواب برای دو یا چند فرزند به صورت مشترک قرار دارد می توانید از تخت خواب های دو طبقه پسرانه که در بازار موجود است استفاده نمایید و ملحفه تخت هر یک را با توجه به سلیقه او انتخاب کنید تا هر کدام بدانند که بصورت جدا سهمی از این فضا دارند و قدرت انتخاب خواهند داشت.

برای جلوگیری از شلوغی بیش از حد اتاق می توانید از شلف و طبقه های زیبایی که موجود است استفاده کنید و روی هر طبقه وسایل اسباب بازی و دکوری و شخصیت های کارتونی محبوب آن ها را قرار دهید.

البته سعی کنید وسایل سنگین روی طبقات نباشد تا خطری فرزند شما را تهدید نکند. 

 

فرش اتاق خواب پسرانه

برای خرید فرش توجه زیادی به محدوده سنی فرزند خود داشته باشید. اگر فرزند شما هنوز کوچک است و روی زمین بازی می کند از خرید فرش های پرزدار خودداری کنید زیرا ممکن است برای او مشکل ایجاد کند .

رنگ و طرح فرش را هم مطابق با سایر وسایلی که در اتاق خواب پسرانه قرار دارد انتخاب کنید تا زیبایی فضا را تکمیل تر کنید .

 

پرده اتاق خواب پسرانه

تنوع پرده اتاق کودکان و نوجوانان بسیار بالاست و شما می توانید با توجه به تم رنگی منتخب خود مدل های مختلف پرده را برای اتاق خواب او انتخاب کنید .

در نهایت توجه داشته باشید که برای خرید تشک تخت خواب از نمونه هایی خریداری کنید که فرزند شما از حالا دچار مشکلات ستون فقرات نشوند و تشک کاملا تایید شده باشد و از خوابیدن روی آن احساس آرامش پیدا کند . 

 

بهترین مدل اتاق خواب پسرانه+ نمونه

 

بهترین مدل اتاق خواب پسرانه+ نمونه

 

بهترین مدل اتاق خواب پسرانه+ نمونه

 

بهترین مدل اتاق خواب پسرانه+ نمونه

 

بهترین مدل اتاق خواب پسرانه+ نمونه

 

بهترین مدل اتاق خواب پسرانه+ نمونه

 

بهترین مدل اتاق خواب پسرانه+ نمونه

 

بهترین مدل اتاق خواب پسرانه+ نمونه

علی امیری بازدید : 178 دوشنبه 18 آذر 1398 نظرات (0)

اتاق خواب دخترانه

راهنمای طراحی و دیزاین اتاق خواب دخترانه + مدل و عکس

از لحاظ علم روانشناسی فضایی که در اطراف ما وجود دارد تاثیر زیادی بر روی خلق و خو و روحیات ما خواهد داشت، پس بهتر است نهایت تلاش خودمان را برای زیبایی آن داشته باشیم تا این تاثیر را در زندگی روزمره ی خود مشاهده کنیم. در این مقاله قصد داریم که ایده های نابی در زمینه طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه در اختیار شما قرار دهیم تا با ایده پردازی و سلیقه ی خود بتوانید دکوراسیون زیباتری را در اتاق خواب دخترانه داشته باشید.

شما می توانید با الهام گرفتن از آن ها و ایده پردازی های خود و به کار گرفتن سلیقه تان بهترین چیدمان را برای دکوراسیون خود انجام دهید. معمولا دختر خانم ها توجه خیلی زیادی به وسایل اطراف خود دارند و برایشان اهمیت دارد که در بین سایر دوستان و اقوام، دکور اتاق آن ها منحصر به فرد و زیبا باشد و دوست دارند فانتزی ها و تصورات ذهنی خود را برای چیدمان دکوراسیون اتاق خوابخود به کار گیرند. پس برای چیدمان اتاق خواب دخترانه بهتر است از آن ها کمک بگیرید تا در نحوه چیدمان از آن ها استفاده کنید.

 

 

 

اتاق خواب دخترانه

 

اتاق خواب دخترانه

 

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

برای چیدمان دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ابتدا باید یک سبک مشخصی را در نظر بگیرید تا بتوانید تمامی وسیله ها را متناسب با آن سبک خریداری کنید. وقتی که سبک دکوراسیون اتاق خواب دخترانه مشخص شد، باید رنگ غالب دکوراسیون اتاق خواب را هم تعیین کنید که معمولاً دختر خانم ها علاقه زیادی به رنگ های پر انرژی و ملیحی مثل رنگ صورتی، سبز و از این قبیل دارند.

بهتر است در خرید وسایل اتاق خواب حتما از این رنگ ها بهره بگیرید. حتی می توانید از دکور رنگی برای چیدمان دکوراسیون اتاق خواب دخترانه استفاده کنید و از بالش های رنگارنگ و پرده ها و پاف های رنگی در چیدمان دکوراسیون استفاده کنید و جلوه و جذابیت زیادی به ظاهر آن ببخشید.

 بهتر است چیدمان دکوراسیون اتاق خواب دخترانه با توجه به سن فرزند شما انجام شود و توجه کنید که فرزند شما در چه رده سنی قرار دارد و چه چیزهایی برای او جذاب تر است. طبیعتا دختر بچه های 7 ساله سلیقه شان نسبت به دخترهای نوجوان 13 و 14 ساله متفاوت تر است و بهتر است خرید وسایل مطابق با سلیقه و روحیات آن ها باشد. 

 

اتاق خواب دخترانه

 

اتاق خواب دخترانه

 

اتاق خواب دخترانه

 

اتاق خواب دخترانه

 

پیشنهاد می کنیم که قسمت هایی از اتاق را برای قرار دادن میز تحریر و کتابخانه و غیره اختصاص دهید، زیرا اگر فرزند شما در حال تحصیل باشد، قرار دادن قسمت مشخصی از اتاق برای مطالعه و انجام تکالیف می تواند او را نسبت به انجام تکالیفش راغب تر کند.

شاید در بین عوام این طور تصور شود که اگر اتاق خوابی برای دختر خانم‌ ها طراحی و چیده می شود، حتماً باید در آن از رنگ صورتی به عنوان رنگ قالب استفاده شود، اما می توانید برای خاص تر بودن و منحصر به فرد شدن دکوراسیون اتاق خواب دخترانه از رنگ های نارنجی و رنگ های جاندار و از این قبیل استفاده کنید و قدرت رنگ ها را دست کم نگیرید زیرا شما می توانید بی روح ترین فضاها را با استفاده از رنگ های مختلف طوری طراحی کنید که کاملاً پر انرژی و جذاب شوند.

 همان طور که گفتیم بهتر است در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب دخترانه به سن دختر ها توجه کنید و بعد چیدمان دکوراسیون را انجام دهید، زیرا هرچه آنها بزرگتر می شوند سلایقشان نیز تغییر می ‌کند و این سلیقه باید در لوازم تزئینی، ملافه ها و همچنین رنگ دیوارها اعمال شود.

همچنین سرویس خواب که در اتاق خواب دخترانه قرار می گیرد باید با توجه به فیزیک بدنی آن ها انتخاب شود و مطابقت کامل با هدفی که برای آن خریداری می کنید داشته باشد.

 برای اینکه اتاق نظم و ترتیب بیشتری داشته باشد بهتر است قسمت ‌های مختلف اتاق را ناحیه بندی کنید، زیرا نظم و ترتیب در فضا، خصوصاً برای دختر خانم ها خیلی جذاب است و اهمیت زیادی به آن می‌دهند و شما می توانید با تقسیم بندی اتاق در قسمت های مختلف چیدمان کاربردی تر و بهتری داشته باشید.

بهتر است فرش اتاق خواب و هم چنین پرده‌ هایی که در آن نصب می شود با دکوراسیون اتاق خواب دخترانه هماهنگی داشته باشد و هرچه این فرش و پرده ها ساده تر باشند، جلوه اتاق با سن فرزندان شما مطابقت بیشتری دارد و بهتر است از پرده و فرش هایی که در اتاق نشیمن و پذیرایی استفاده می شود در قسمت اتاق خواب دخترانه استفاده نکنید. 

 

اتاق خواب دخترانه

 

اتاق خواب دخترانه

 

اتاق خواب دخترانه

 

اتاق خواب دخترانه

 

رنگ اتاق خواب دخترانه

در انتخاب رنگ اتاق خواب دخترانه نباید خود را محدود به استفاده از یک سری رنگ های تکراری کنید و می توانید برای رنگ هایی که در اتاق خواب دخترانه به کار می رود از طیف رنگی وسیعی استفاده کنید. ولی نکته ای که باید مد نظر قرار دهید این است که رنگ اتاق خواب دخترانه باید مطابق با سلیقه فرزند شما باشد و اگر تصمیم به ترکیب رنگ ها گرفتید باید این رنگ ها با همدیگر هارمونی داشته باشند. ملافه های گلی و یا ملافه های ساده با بالش های طرح دار می تواند باعث جلوه ی بیشتر تخت خواب در اتاق خواب دخترانه شود.

همان طور که گفتیم دختر ها در دوره های مختلف زندگی خود روی طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب شان حساسیت زیادی نشان می دهند و تمایل دارند که طراحی و تزیین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه با نهایت دقت انجام شود و ظرافت ‌های آن نادیده گرفته نشود.

اگر تصمیم بر اجرای دکوراسیون مدرن اتاق خواب دخترانه گرفته شد، باید سادگی فضا و وسایل رعایت شود. اگر قرار است وسایل تزیینی در اتاق خواب قرار گیرد، در انتخاب آن ها دقت زیادی به خرج دهید تا با سبک مدرن هماهنگی داشته باشد و باعث افزایش زیبایی اتاق شود.

برای داشتن یک اتاق خواب زیبا نیازی به استفاده از وسایل گرانقیمت نیست و تزیین اتاق خواب با وسایل ساده هم می تواند انجام بگیرد، فقط در صورتی که شما هم با به کار بردن سلیقه و رعایت اصول و قوانین چیدمان این کار را انجام دهید. به منظور طراحی داخلی اتاق خواب دخترانه بهتر است از طرح ها و الگو های مشخصی استفاده کنید. به طور مثال ملافه های طرح دار می‌تواند باعث زیبایی در اتاق خواب شود. تزیین اتاق خواب با وسایل دور ریختنی و تزیین اتاق خواب با کاغذ رنگی می توانند ایده های جذابی باشند که پیاده سازی آن ها در اتاق خواب، نه تنها هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت، بلکه در نهایت دکوراسیون اتاق خواب منحصر به فرد و زیبا خواهد شد. 

 

اتاق خواب دخترانه

 

اتاق خواب دخترانه

 

اتاق خواب دخترانه

 

مدل پرده اتاق خواب دخترانه

 یکی از مهم ترین عناصر در تزئین دکوراسیون داخلی منازل که تاثیر بسیار زیادی در جذابیت بیشتر آن دارد پرده ها هستند و انتخاب طرح و رنگ مناسب برای پرده در قسمت‌ های مختلف پذیرایی و نشیمن و همچنین آشپزخانه و اتاق خواب می تواند زیبایی آن ها را چندین برابر کند.

 معمولا دختر خانم ها علاقه و تمایل بیشتری نسبت به زیبایی ظاهری فضا دارند و حساسیت زیادی در انتخاب وسیله ها برای اتاق خواب خود دارند و از این رو مدل پرده اتاق خواب دخترانه برای آن ها اهمیت زیادی دارد و سعی می کنند دقت زیادی در خرید این پرده ها به به خرج دهند.

 پرده اتاق خواب دخترانه در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار عرضه می ‌شوند و از بین مدل های مختلف با توجه به طرح و رنگ بقیه وسایل موجود در اتاق خواب فرزندتان، می توانید بهترین پرده با طرح زیبا و جذابیت بیشتر را انتخاب و خریداری کنید. پیشنهاد می کنیم اگر فرزند شما در سنی است که می توان برای خرید وسایل با او مشورت کرد، حتماً در خرید وسیله های اتاق خواب از او مشورت بخواهید و نظر او را تاثیر دهید، زیرا باعث افزایش اعتماد به نفس در آن ها می شوید و با این کار باعث می شوید که تمایل و رغبت بیشتری برای ماندن در اتاق خود داشته باشند.

 از بین عناصر مختلفی که در اتاق خواب ها وجود دارند، پرده ها بیشترین قسمت از فضا را روی دیوار اشغال می کنند و خیلی به چشم مخاطب می آیند و رنگ و مدل پرده تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه خواهد داشت. بهتر است برای انتخاب طرح مناسب، علاوه بر زیبایی و شیک بودن کاربرد آن را هم مد نظر قرار دهید و به موقعیتی که اتاق خواب در آن قرار دارد توجه کنید.

اگر اتاق خواب نورگیر است بهتر است از پرده‌ های ضخیم یا تیره استفاده کنید تا در هنگام نیاز فضای اتاق را تاریک کنید و پرده ها بتوانند این کار را برای شما انجام دهند و در عین حال فضای خصوصی اتاق با حضور این پرده ها حفظ شود. پرده هایی که رنگ روشن و شاد دارند باعث برقراری ایجاد یک حس نشاط در فضای اتاق خواب دخترانه می شوند و برای پرده اتاق خواب نوجوانان می توانید از رنگ هایی که خودشان به آن ها تمایل بیشتری دارند استفاده کنید.

 استفاده از پرده های کرکره ای و پرده های زبرا با طرح های کارتونی و عروسکی می تواند گزینه خوبی برای اتاق خواب کودکان و نوجوانان باشد.

علی امیری بازدید : 95 دوشنبه 18 آذر 1398 نظرات (0)

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودکان اهمیت خیلی زیادی برای والدین آن ها دارد زیرا فرزندان آن ها وقت زیادی از روز خود را در آن می گذرانند که تاثیر خیلی زیادی در روحیه آنها و خلقیات آنها خواهد داشت، پس بهتر است که طراحی اتاق فرزندان شما طوری باشد که  اتاق فرزندتان با سن و روحیات آنها تناسب داشته باشد تا از قرار گرفتن در آن اتاق احساس امنیت و آرامش و شادابی داشته باشند.

 

پیشنهاد می کنیم که با قوانین دکوراسیون داخلی اتاق کودک آشنا باشید و برای فرزند خود این وقت و انرژی را بگذارید تا نتیجه آن را در شخصیت او مشاهده کنید زیرا بچه هایی که در محیط های آرام و سالم و با انرژی مثبت بزرگ می‌شوند معمولا بچه های آرام تر و خلاق تر و باهوش تری هستند.

 

 

دکوراسیون اتاق کودک صورتی

 

دکوراسیون اتاق کودک آبی و مدرن

 

دکوراسیون اتاق کودک رنگی رنگی

 

دکوراسیون اتاق کودک شیک و مددرن

 

دکوراسیون اتاق کودک چوبی

 

دکوراسیون اتاق نوجوان شیک و لوکس

 

دکوراسیون اتاق کودک رنگی و جذاب

 

دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان

 

 از آنجایی که بیشتر بچه ها وقت زیادی در طول روز را به بازی یا انجام تکالیفی که در مدرسه به آنها گفته شده می‌گذرانند، بهتر است اتاق آنها را طوری طراحی کنید و چیدمانش را انجام دهید که بتوانند تمام این کارها را داخل اتاق خودشان انجام دهند و مدت زیادی در اتاق خودشان سرگرم باشند و از قرار گرفتن در اتاق خود لذت ببرند و با آن انس بگیرند. 

 

سرویس خواب کودک و نوجوان

 مهم ترین فاکتوری که برای یک اتاق خواب کودک باید به آن توجه کنید سرویس خوابی است که برای اتاق او تهیه می کنید. برای خرید سرویس خواب ها سعی کنید حتما جنسیت فرزندانتان و سن آنها و مدت زمانی که قرار است از سرویس خواب استفاده کنند را در نظر بگیرید و علاوه بر آن به ابعاد اتاق هم توجه کنید تا بتوانید در نهایت سرویس خوابی خریداری کنید که متناسب با ویژگی های او باشد تا استفاده از آن برایش جذاب و رضایت بخش باشد. 

 

دکوراسیون اتاق کودک با مبل آبی

 

دکوراسیون اتاق کودک فانتزی

 

دکوراسیون اتاق کودک با اسباب بازی

 

دکوراسیون اتاق کودک خردلی

 

دکوراسیون اتاق پسرانه با رنگ آبی

 

دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان با رنگ سبز

 

دکوراسیون اتاق کودک فانتزی با کمد شیک

 

 لازم است خرید شما طوری باشد که از سبک دکوراسیون کلی منزل و اتاق فرزند شما تبعیت کند و اگر فرزند شما به سنی رسیده که خودش می‌تواند می‌تواند نظر بدهد برای طرح و رنگ سرویس خواب از او نظر خواهی کنید و حتی از او بپرسید که دوست دارد اجزای سرویس خواب به چه صورت چیده شود و سعی کنید سرویس خوابی خریداری کنید که به اندازه کافی قسمت هایی برای قرار دادن وسایل فرزندان شما در آن تعبیه شده باشد که تا جایی که امکان دارد اتاق فرزند شما منظم و مرتب باشد تا با نظم و قرار دادن وسیله ها در جای مشخص، از حالا منظم بود را یاد بگیرند و این خصوصیت در او نهادینه شود. 

 

دکوراسیون اتاق کودک سبز

 

دکوراسیون اتاق کودک سیاه و سفید راه راه

 

دکوراسیون اتاق کودک صورتی

 

دکوراسیون اتاق کودک اروپایی

 

دکوراسیون اتاق کودک پسرانه و اسپرت

 

دکوراسیون اتاق کودک با کمد لباس زیبا

 

 دکوراسیون اتاق کودک با رنگ صورتی

 

 دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

 اگر طراحی و چیدمان دکوراسیون اتاق را برای فرزند خود که پسر است انجام می‌دهید باید توجه داشته باشید که سرویس خواب و تمام وسایلی که در کنار آن قرار می‌دهید دارای طرح و رنگی باشند که با جنسیت و سن کودک شما مطابقت داشته باشد و بهتر است چیدمان یک اتاق به بهترین نحو ممکن صورت گیرد تا فضای کافی در جلوی دست کودک شما برای بازی کردن و انجام کارهایش وجود داشته باشد.

پیشنهاد می کنیم که در و دیوار ها را با قاب ها و عکس های فانتزی و شخصیت های کارتونی که برای فرزند شما جذاب است تزیین کنید تا برای رویایی تر باشد. 

 

 دکوراسیون اتاق خواب پسرانه شیک 

 

 دکوراسیون اتاق خواب پسرانه مدرن

 

 دکوراسیون اتاق خواب پسرانه سبز و قرمز

 

 دکوراسیون اتاق خواب پسرانه مشترک

 

 دکوراسیون اتاق خواب پسرانه بزرگ با رنگ آبی

 

 دکوراسیون اتاق خواب پسرانه با تخت خاص

 

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

 در صورتی که طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خوابی که انجام می دهید برای فرزند دختر شما است در انتخاب طرح ها و رنگ ها دقت زیادی به خرج دهید زیرا معمولا دختر ها روحیه حساس و تاثیر پذیری دارند و فضایی که برای آنها فراهم می کنید تاثیر زیادی در روحیه آنها خواهد داشت و سعی کنید از وسایلی استفاده کنید که برای سلامت فرزندانتان خطری به دنبال نداشته باشد.

 

 دکوراسیون اتاق خواب دخترانه مدرن

 

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه صورتی

 

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه مدرن و صورتی

 

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه با تخت دو نفره

 

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه فانتزی شیک

 

 چنانچه تصمیم دارید سرویس خوابی که برای اتاق کودک خود تهیه می کنید تا سال‌ها برای او باقی بماند و تا سن نوجوانی از آن بتوانند استفاده کنند باید اجزای مختلف سرویس خواب را طوری انتخاب کنید که فرزند شما در سال‌های آتی بتواند از آن استفاده کند و حتی اگر از نظر قدی هم رشد محسوسی داشت وسایلی که برای او خریداری کرده اید ظرفیت لازم را داشته باشد. 

 

 تاثیر رنگ در دکوراسیون اتاق کودکان

 تعیین و انتخاب رنگ برای دکوراسیون اتاق فرزند شما یکی از کارهای بسیار مهم و تاثیرگذاری است که باید به آن توجه کنید و این رنگی که برای اتاق انتخاب می کنید می تواند مستقیماً در روحیه او تاثیر بگذارد.

به طور مثال اگر فرزند شما خیلی شیطون و پر انرژی است و تمایل دارید که یک کمی آرام تر باشد شخصیت آرام تری داشته باشد بهتر است از رنگ‌های سرد مثل رنگ آبی در اتاقش استفاده کنید تا کمی شخصیت او را آرام تر کند و آرامش بیشتری در فضای اتاق او فراهم باشد.

 

بر عکس اگر فرزند شما خیلی آرام و گوشه گیر است و تمایل دارید که کمی جنب‌وجوش بیشتری داشته باشد بهتر است از رنگ های گرم و پر انرژی مثل قرمز یا نارنجی در اتاقش استفاده کنید که با انرژی و خلاقیت او سر و کار دارد و آنها را تحریک میکند. 

 

رنگ های روشن در دکوراسیون اتاق کودکان

 

رنگ صورتی در دکوراسیون اتاق کودکان

 

رنگ های متنوع در دکوراسیون اتاق کودکان

 

اسباب بازی در دکوراسیون اتاق کودکان

 

تم سبز و آبی و زرد در دکوراسیون اتاق کودکان

 

 دکوراسیون اتاق کودکان با سبک مدرن

علی امیری بازدید : 183 دوشنبه 18 آذر 1398 نظرات (0)

کمد دیواری اتاق خواب

 استفاده از کمد دیواری در قسمت اتاق خواب می تواند باعث برقراری نظم بیشتر در وسایل و لباس ها شود و خرید مناسب کمد دیواری اتاق خواب می تواند شما را در رسیدن به این هدف یاری دهد. با توجه به نیاز بازار و بودجه مردم و تنوع سلیقه آن ها، انواع مختلف کمد دیواری اتاق خواب در بازار موجود است.

برای انتخاب مدل کمد دیواری باید توجه کنید که کدام مدل برای اتاق شما مناسب تر است و میزان فضایی که در اختیار دارید به چه صورت است و دکوراسیون منزل شما از چه نوعی می باشد؟ کمد دیواری های جدید با کاربردهای مختلفی طراحی شده اند و در بازار عرضه می شوند که در سه دسته کلی کمد رختخواب، کمد لباس و کمد closet می باشند.

 

 

بیشترین کمد دیواری که در خانه های ایرانی استفاده می شود کمد دیواری رختخوابی است و علاوه بر آن کمد‌ لباس هم در بیشتر خانه ها مشاهده می شود. معمولاً این کمدها دارای طبقات مختلف و کشوها هستند و قسمت های مهم برای آویزان کردن لباس ها در آن تعبیه شده است. ولی کمدهای closet بیشتر در خانه های مدرن اروپایی کاربرد داشتند، ولی اخیراً به علت سبک مدرن استفاده از این کمدها در ایران هم گسترش پیدا کرده است و این کمد ها به صورت باز هستند و کشو و قفسه های مختلف آن قابل رویت هستند .

 معمولاً کمد دیواری اتاق خواب از ام دی اف با روکش ملامینه یا نئوپان با روکش ملامینه یا هایگلاس ساخته می ‌شود که از بین آن ها نئوپان با روکش ملامینه کاربرد بیشتری دارد، زیرا سبک تر است و قیمت خوبی دارد.

درب های کمد دیواری ها هم می توانند از جنس های مختلفی مثل نئوپان، هایگلاس، ممبران، چوب ام دی اف و غیره باشند که ممبران طرح های کلاسیک دارند و قدمت کمتری نسبت به ام دی اف دارم اما با همین قدمت کم طرفداران زیادی پیدا کرده اند و علاوه بر ابعاد کمد دیواری ها و نوع آن ها و جنس شان، انتخاب رنگ و طرح کمد دیواری اتاق خواب گزینه مناسبی است و بهتر است شما در اتاق خواب خود از کمدی استفاده کنید که با بقیه وسایل مثل سرویس خواب و پرده و غیره در تناسب باشد.

درهایی که برای کمد دیواری ها تعبیه شده است در دو نوع درب ریلی و درب لولایی می باشد و اگر فضای خواب اتاق شما کوچک است می توانید از درب ریلی استفاده کنید که فضای کمتری برای استفاده از جلوی کمد از شما گرفته می شود.

علی امیری بازدید : 105 دوشنبه 18 آذر 1398 نظرات (0)

کناف اتاق خواب

یکی از قسمت هایی که در زیبایی طراحی دکوراسیون داخلی منازل تأثیر بسیار زیادی دارد ، دیوارها و سقف ها هستند و از این رو طراحان و معماران داخلی دست به کار شدند تا با طراحی های مختلف در روی سقف ها و دیوارهای خانه ها ، باعث زیباتر شدن فضای آن شوند.

یکی از مواردی که در زیباسازی بیشتر سقف های خانه ها به کار می رود ، استفاده از سقف های کاذب یا کناف ها است که هم سرعت عمل گروه طراحان را بالا می برد و هم هزینه ‌هایی که برای گچ کاری استفاده می شده کاهش پیدا می‌کند . پس این کار هم مقرون به صرفه است و هم جذابیت بالایی دارد و با یک نورپردازی زیبا در داخل کناف ها می توانید جذاب ترین فضاها را در قسمت ‌های مختلف خانه به وجود آورید.

استفاده از کناف ها  در چند سال اخیر در بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده و این به دلیل قابلیت بالای کناف ها در اجرای طرح های متنوع در خانه و سقف ها توسط آن ها است .

 یکی از قسمت های خانه که بیشترین تاثیر را در آرامش و روحیه افراد دارد و می تواند در زیبایی کلی دکوراسیون داخلی منزل شما تاثیرگذار باشد اتاق خواب است که کناف اتاق خواب می‌تواند در طرح‌ های مختلفی تولید شده باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه‌ ای که در اختیار دارید و همچنین فضای در دسترس ، طرح کناف اتاق خواب خود را مشخص کنید . کناف ها این قابلیت را در اختیار طراحان قرار داده اند که تمام خلاقیت ها و ایده های ذهنی خود را روی سقف و دیوارها پیاده کنند و فضای منحصر به فرد و جدیدی را در اتاق خواب ایجاد کنند.

 

 

کناف چیست ؟

 کناف ها در واقع صفحاتی هستند که روکش گچی دارند اما به اندازه سقف های گچ کاری شده در آن ها گچ به کار نمی رود و از این رو قیمت آن ها متناسب تر است و برای ساخت کناف ، مخلوط گچ را به همراه هوا و به صورت فشرده بین دو سطح مقوایی قرار می‌ دهند که باعث می ‌شود کناف ها وزن خیلی سبکی داشته باشند و قیمت مناسبی داشته باشند. 

 

مزایای کناف اتاق خواب

کناف ها مزایای بسیار زیادی دارند که از جمله آن ها نصب سریع این کناف ها می باشد و خیلی راحت می توان آن ها را تعمیر کرد و جالب اینجاست که بدانید کناف اتاق خواب مقاومت بالایی در برابر زلزله دارد و همین قضیه باعث امنیت بیشتر شما در خانه و اتاق خواب خواهد بود و کاهش هزینه های ساختمان سازی را به همراه دارد.

 برای ایجاد نورپردازی های مختلف در اتاق خواب می توانید طرح کناف را با توجه به سلیقه خود و میزان نوری که انتظار دارید در اتاق فراهم باشد انتخاب کنید و نورپردازی خوب می‌تواند در جذابیت بیشتر فضا تأثیرگذار باشد.

 البته به این نکته توجه داشته باشید که نورپردازی هایی که در خانه شما به کار می ‌رود باید در سقف کناف باشد و با ارتفاع سقف و معماری دیوارها هماهنگی داشته باشد تا یک ظاهر زیبا و متعادل را در خانه شما و همچنین اتاق خواب تان فراهم کند.

 همانطور که گفته شد اتاق خواب ها فضاهایی هستند که تأثیر زیادی در شخصیت و روحیه افراد دارند و هر چه در زیباسازی و برقراری آرامش در این قسمت از محیط انرژی بیشتری مصرف کنید آن را به صورت کاملاً مشهود در عواطف و اخلاق خود خواهید دید.

سعی کنید برای دیزاین دکوراسیون اتاق خواب نهایت انرژی خود را به کار گیرید و اتاق خواب خود را با طراحی های مختلف و جذابی که کناف ها دارند به بهترین قسمت خانه و بهترین مکان برای آرامش و خواب تبدیل کنید. 

 

برخی دیگر از مزایای استفاده از کناف ها از قرار زیر است :

  • نصب آسان کناف ها بدون احتیاج به جوشکاری

  • سرعت کار بالا در اجرای کناف ها

  • فرم پذیری خوب کناف ها

  • رنگ پذیری و چسب پذیری بهتر کناف ها در مقایسه با سایر مصالح

  • نیاز به نیروی انسانی کمتر و راندمان کار بالا

  • مقاومت بالا در برابر زلزله و وزن سبک

  • عایق حرارتی

 یکی از موارد جالبی که در مورد سقف اتاق خواب وجود دارد این است که اتاق خواب ها تنها قسمتی از خانه هستند که سقف آن ها اهمیت بیشتری نسبت به پذیرایی و آشپزخانه دارد ، زیرا اتاق خواب جایی است که شما توجه بیشتر و نگاه بیشتری به سقف دارید و از این رو سقف اتاق خواب بیش از قسمت های مختلف خانه در چشم مخاطب خواهد بود و اعضای خانواده می‌توانند با نگاه کردن به سقف اتاق خواب، انرژی که لازم است را از محیط دریافت کنند و همچنین می توانید نورپردازی های کناف اتاق خواب را به گونه ‌ای قرار دهید که به راحتی قابل تنظیم باشد و بتوانید هنگام خواب یا مطالعه آن را به اندازه دلخواه تنظیم کنید. 

 

 خوشبختانه با توجه به گرایش و تمایل زیادی که خانواده‌ ها به کناف اتاق خواب نشان داده اند، این سقف های کاذب در انواع مختلف طرح ها و سبک ها وجود دارد و شما می توانید با توجه به معماری ایرانی و انواع مختلف دکوراسیون ها ، نوع کناف سقف اتاق خواب خود را مطابقت دهید. 

 

مدل کناف سقف

 در ادامه چند نمونه از زیباترین مدل های کناف اتاق خواب را مشاهده می‌کنید که می‌توانید با ایده گرفتن از آن ها ، در کنار سلیقه شخصی خود و اعضای خانواده ، بهترین کناف را برای اتاق خواب خود داشته باشید و از حضور در آن لذت ببرید.

 

بهترین مدل کناف اتاق خواب+نمونه

 

بهترین مدل کناف اتاق خواب+نمونه

 

بهترین مدل کناف اتاق خواب+نمونه

 

بهترین مدل کناف اتاق خواب+نمونه

 

بهترین مدل کناف اتاق خواب+نمونه

 

بهترین مدل کناف اتاق خواب+نمونه

 

بهترین مدل کناف اتاق خواب+نمونه

 

بهترین مدل کناف اتاق خواب+نمونه

 

بهترین مدل کناف اتاق خواب+نمونه

 

بهترین مدل کناف اتاق خواب+نمونه

 

بهترین مدل کناف اتاق خواب+نمونه

 

بهترین مدل کناف اتاق خواب+نمونه

علی امیری بازدید : 161 دوشنبه 18 آذر 1398 نظرات (0)

اتاق خواب عروس

تزیین اتاق خواب عروس

معمولا اتاق خواب ها در خانه ‌ها جایی برای آرامش و رهایی از استرس ها و تنش های روزانه است و چیدمان آن به همین علت اهمیت بسیار خاصی دارد و اهمیت چیدمان دکوراسیون اتاق خواب وقتی بیشتر احساس می شود که برای اولین منزل مشترک زوج های جوان باشد. به دلیل همین اهمیت تصمیم گرفته شد تا در مورد اتاق خواب عروس و نحوه تزیین اتاق خواب عروس و دیزاین و چیدمان آن برای شما صحبت کنیم.

 

 

 

با توجه به اینکه علم دکوراسیون داخلی روز به روز گسترده‌تر می‌شود، حتی افراد معمولی هم سعی می‌کنند از قوانین و اصول دکوراسیون داخلی برای چیدمان منزل خود آگاه شوند و از آن ها استفاده کنند. خیلی از عروس و داماد ها هم برای چیدمان اولین منزل مشترک خودشان تصمیم می گیرند این اصول و قوانین را مطالعه کنند و برای چیدمان منزل خود آن ها را به کار گیرند.

در رابطه با این اصول و قواعد، عواملی که در چیدمان دکوراسیون داخلی خانه ها تأثیرگذار خواهد بود را نام می بریم و در این صورت شما می توانید با اصول دکوراسیون اتاق خواب عروس آشنا شوید و آنها را به کار گیرید و اگر این شاخص‌ها را برای چیدمان اتاق خواب عروس ایرانی در نظر بگیرید می توانید زیباترین و منحصر به فردترین خانه و اتاق خواب عروس را داشته باشید.

 شاخص های مهمی همچون نورپردازی، رنگ دکوراسیون، شکل پرده ها و تزئینات و سرویس چوب می تواند در اتاق خواب عروس تاثیر زیادی داشته باشد و باید ارتباط بین قسمت های مختلف در اتاق خواب طوری باشد که یک فضای گرم و صمیمی و عاشقانه و البته اصولی را فراهم کند و هارمونی که در فضا وجود دارد هر بیننده ای را مجذوب خود کند.

 

رنگ دکوراسیون اتاق خواب عروس

 یکی از فاکتورهای بسیار تاثیرگذار و مهم در دکوراسیون اتاق خواب عروس ها، رنگ اتاق خواب می باشد و رنگ ها تاثیر خیلی زیادی بر روی روحیه و افکار انسان ‌ها دارند و می توانند فضای منزل را زیباتر کنند و رنگ اتاق خواب فقط مربوط به رنگ دیوارها و سقف نیست و سرویس خواب، سرویس چوب، پرده ها و فرش‌ها هم جزو وسایلی هستند که رنگ آن ها در فضای کلی اتاق خواب اهمیت دارد و برای انتخاب رنگ باید سلیقه شخصی عروس و داماد مد نظر قرار گرفته شود.

 رنگ دکوراسیون اتاق خواب عروس که اخیراً خیلی از در بین مخاطبان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، رنگ سفید و طوسی روشن و رنگ فیلی و همچنین رنگ آبی آسمانی می باشد که استفاده از این رنگ ها در اتاق خواب عروس می تواند احساس آرامش بیشتری در فضا ایجاد کند.

 در واقع از بین رنگ هایی که گفته شد رنگ سفید یکی از محبوب ترین رنگ ها از زمان گذشته است و چون باعث ایجاد یک فضای دلباز در محیط می شود، برای اتاق خواب های کوچک هم گزینه خیلی خوبی است. مخصوصا در حال حاضر به علت شرایط اقتصادی بیشتر زوج های جوان در ابتدای زندگی در خانه‌های کوچک زندگی می کنند و می توانند با استفاده از رنگ سفید فضا را بزرگتر و دلبازتر نشان دهند و به عنوان رنگ مکمل هم می ‌توان از رنگ‌ های آبی و قرمز و مشکی استفاده کرد.

استفاده از رنگ قرمز به عنوان رنگ مکمل می‌تواند در اتاق خواب نو عروسان هیجان به وجود بیاورد و این برای عروس و دامادهایی که روحیه شادی دارند می تواند یک گزینه بسیار خوبی باشد. همچنین رنگ طلایی و مشکی هم می تواند گزینه خوبی برای اتاق خواب شما باشد. البته بیشتر عروس خانم هایی که سن پایین‌تری دارند استفاده از رنگ های صورتی و نارنجی و زرد را برای اتاق خواب خود رنگ مناسبی می‌دانند و همانطور که گفته شد انتخاب رنگ باید دقیقاً متناسب با سلیقه عروس و داماد باشد، زیرا آنها از این اتاق استفاده می کنند و باید مطابق با میل آنها باشد. همیشه این گونه نیست که قواعد و اصول جلوی دست و پا و خلاقیت افراد را بگیرد و آنها نتوانند فانتزی های خود را در منزل خود پیاده کنند، بلکه قواعد فقط برای ایده دادن و راهنمایی افراد ترتیب داده شده اند.

 

نورپردازی اتاق خواب عروس

 از آنجا که اتاق خواب ها جایی برای آرامش افراد خانه است، نحوه دکوراسیون اتاق خواب هم تاثیر مستقیم بر روی افراد خانواده خواهد داشت و همچنین نورپردازی اتاق خواب مخصوصاً نورپردازی در اطراف تخت می تواند فضای دلپذیرتری در خانه ایجاد کند.  برای تغییر روشنایی اتاق خواب می توانید از یکسری چراغی های در کنار تختخواب خود استفاده کنید و اگر اتاق خواب شما کوچک باشد از نور های سقفی برای روشنایی آن می توانید استفاده کنید.

نورهای پایین تاب برای روی تاج تخت ها گزینه خیلی خوب هستند که می‌توانند باعث زیباتر شدن فضا شوند. از نورهای رشته ای هم می توانید برای زیر کمد ها استفاده کنید تا فضای خانه جذاب تر شود و استفاده از نورهای ملایم در اتاق خواب می‌تواند حس جالبی در فضای اتاق ایجاد کنند و برای این کار می توانید از چراغ های ال ای دی استفاده کنید و برای هر قسمت از نور پردازی ها کلید جداگانه قرار دهید تا بتوانید به راحتی آنها را تنظیم کنید. 

 

تزیین اتاق خواب عروس

معمولا برای تزیین اتاق خواب عروس از وسایل و تجهیزات مختلفی استفاده می کنند زیرا تزیین اتاق خواب عروس یکی از مهم‌ترین قسمت‌ های چیدمان جهیزیه می باشد و ایده های مختلفی برای چیدمان و تزئین اتاق خواب عروس و جود دارد که از جمله آن ها استفاده از گلبرگ ‌های طبیعی و مصنوعی برای تزیین روی تخت خواب است و در کنار تخت خواب می‌توانید از شمع های وارمر یا گل ها استفاده کنید.

اگر فرد خلاقی هستید می توانید با خلاقیت خود از وسایل مختلفی برای طراحی استفاده کنید و از تصاویری که در اینترنت وجود دارد ایده بگیرید. استفاده از شمع های رنگی و گل ها می تواند فضا را زیباتر و رمانتیک تر کند و می توانید از وسایل توری برای تزئینات مختلف هم استفاده کنید. 

 

 دیزاین اتاق خواب عروس

 برای دیزاین اتاق خواب عروس باید ابعاد فضا را هم در نظر بگیرید و اگر فضای اتاق خواب عروس کوچک است نباید اتاق را زیاد از حد شلوغ کنید که آرامش فضا گرفته شود و برای دیزاین اتاق خواب عروس می توانید هم از رنگ های مختلف استفاده کنید و هم سرویس خواب را به گونه ای انتخاب کنید که طرح جالبی داشته باشد و باعث زیباتر شدن فضای اتاق خواب شود و هم میز آرایش را طوری تزیین کنید که فضای اتاق زیباتر به نظر برسد. 

 

دکوراسیون اتاق خواب عروس

برای دکوراسیون اتاق خواب عروس باید وسایل در بهترین جایگاه خود قرار گیرند و برای چیدمان درست آن ها بهتر است از تختخواب که بزرگ ترین وسیله در اتاق خواب است شروع کنید و وقتی تخت خواب در جایگاه مناسب خود قرار گیرد، می توان بقیه قسمت های سرویس خواب را در جایگاه مناسب خود قرار داد.

استفاده از شلف ها و طبقه ها برای قرار دادن وسیله ها بر روی دیوار می تواند گزینه خوبی باشد و از آینه های بزرگ در اتاق خواب های کوچک می توانید استفاده کنید تا فضا را بزرگتر نشان دهید و همچنین می ‌توانید از رنگ‌های روشن برای کف اتاق استفاده کنید یا از تابلوهای هنری و عکس های دونفره عروس و داماد بر روی دیوارها استفاده کنید.

 

اتاق خواب عروس

 

اتاق خواب عروس

 

اتاق خواب عروس

 

اتاق خواب عروس

 

اتاق خواب عروس

 

اتاق خواب عروس

 

اتاق خواب عروس

 

اتاق خواب عروس

 

اتاق خواب عروس

 

اتاق خواب عروس

 

اتاق خواب عروس

علی امیری بازدید : 207 دوشنبه 18 آذر 1398 نظرات (0)

کاغذ دیواری اتاق خواب

بهترین کاغذ دیواری اتاق خواب به همراه مدل و عکس

 در انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب ممکن است کمی سردرگم شوید، زیرا تنوع کاغذ دیواری اتاق خواب آنقدر زیاد است که انتخاب مدل دلخواه از بین انبوه آن ها کار دشواری است و این روزها کاغذدیواری به محبوب ترین و پرطرفدارترین فاکتور در دکوراسیون منزل تبدیل شده است و در همه فضاهای مختلف از کاغذ دیواری های متنوع استفاده می شود. یکی از قسمت های خانه که مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد دکوراسیون اتاق خواب است و استفاده از کاغذ دیواری مناسب برای اتاق خواب می تواند در زیبایی بیشتر این فضا تأثیر چشمگیری داشته باشد.

 

 

 

 همان طور که می دانید اتاق خواب ها به عنوان خصوصی ترین قسمت خانه هستند و فضای بسیار مهمی برای افراد خانه به حساب می آیند و نحوه چیدمان داخلی اتاق خواب باید طوری باشد که هم کاربرد اتاق خواب را داشته باشد و هم نیازهای شما را برطرف کند و به زیبایی خانه بیافزاید و در نهایت فضای خوابی که برای شما فراهم می شود علاوه بر ایجاد حس آرامش و استراحت برای شما زیبایی خانه را هم به همراه داشته باشد.

 در انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب باید به نکات مختلفی از جمله رنگ مناسب برای کاغذ دیواری توجه کنید. بهتر است رنگ کاغذ دیواری اتاق خواب تند و درخشان نباشد و مزاحمتی برای استراحت و آرامش شما نداشته باشد. استفاده از رنگ های گرم و صمیمی مثل نارنجی، طلایی، قرمز آجری و رنگ های این چنینی می ‌تواند فضای گرم و جذابی را برای شما فراهم کند. ولی در عین حال استفاده از رنگ ‌های سردی مثل رنگ سبز و زرد هم می تواند گزینه خوبی باشد و انتخاب رنگ کاغذ دیواری اتاق امری کاملا سلیقه ای است.

 

 بهتر است در انتخاب مدل و طرح مناسب کاغذ دیواری برای اتاق خواب دقت زیادی به خرج دهید و سبک و تم دکوراسیون را هم مد نظر قرار دهید و اگر می خواهید فضای اتاق خواب شما آرامش بخش باشد بهتر است طرح های ملایم تر انتخاب کنید و طرح های ساده برای قسمت اتاق خواب گزینه مناسب تری است.

 در بین طرح های مختلف کاغذ دیواری بعضی از آن ها طوری هستند که شما می توانید برای بزرگتر جلوه دادن فضا، یا بلندتر نشان دادن سقف و همچنین پوشاندن نواقص اتاق استفاده کنید. 

 

کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری های مدرن به علت نقش ها و نگارهای شادی که در طراحی آن ها به کار می رود طرفداران زیادی دارد و در طراحی آن ها سعی می شود از طرح های جدید و خلوت توام با زیبایی محصور کننده ای استفاده شود.

 

کاغذ دیواری کلاسیک

سبک کلاسیک که قدمت زیادی در بین سایر سبک ها دارد متشکل از خطوط و نقش های منحنی به همراه تقارن می باشد و با توجه به مدل های کاغذ دیواری کلاسیک متوجه احساس آرامشی که در انواع مدل های آن موج می زند خواهید شد. در کاغذ دیواری های کلاسیک عموما از رنگ های خنثی مانند خاکستری، بژ، کرم و طوسی استفاده می شود.

 

کاغذ دیواری برجسته

کاغذ دیواری برجسته جزو جدید ترین مدل های کاغذ دیواری ها هستند که زیبایی بی نظیری دارند و تنوع آن ها بسیار بالاست و می توان گفت که از پرفروش ترین محصولات کاغذ دیواری ها هستند. مهمترین ویژگی کاغذ دیواری های برجسته قابل شستشو بودن آن ها می باشد. همچنین با لمس طرح و نقش و خطوط طرح های برجسته ی آن ها حس بسیار خوبی به شما منتقل می شود.

 

کاغذ دیواری تصویری

اخیرا با نمونه های جدیدی از کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی مدرن همراه هستیم که به آن ها کاغذ دیواری تصویری می گویند. علت محبوبیت این نوع کاغذ دیواری در بین مخاطبان پیاده سازی سلیقه ی شخصی و عکس های خاص در این نمونه هاست زیرا بر اساس سلیقه مشتری طراحی و چاپ آن ها انجام می شود و در ابعاد دلخواه شما تولید خواهد شد.

 

کاغذ دیواری اتاق خواب

 

کاغذ دیواری اتاق خواب

 

کاغذ دیواری اتاق خواب

 

کاغذ دیواری اتاق خواب

 

کاغذ دیواری اتاق خواب

 

کاغذ دیواری اتاق خواب

 

کاغذ دیواری اتاق خواب

 

کاغذ دیواری اتاق خواب

 

کاغذ دیواری اتاق خواب

علی امیری بازدید : 202 دوشنبه 18 آذر 1398 نظرات (0)

بهترین پرده اتاق خواب به همراه مدل و عکس

یکی از اصلی ترین وسایل منزل پرده ها هستند و در قسمت های مختلف خانه مثل پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب استفاده می ‌شوند و در این مطلب تصمیم داریم تا در مورد پرده اتاق خواب با شما صحبت کنیم. وجود پرده در اتاق خواب می تواند هم از تابش مستقیم نور خصوصاً در اول صبح جلوگیری کند و هم باعث حفظ بیشتر انرژی برای گرما و سرمای اتاق شود و علاوه بر این موارد، در زیبایی اتاق خواب هم نقش زیادی دارد.

برای انتخاب و خرید پرده اتاق خواب می توانید با در نظر داشتن سبک دکوراسیون خانه و سلیقه ی خود بهترین پرده را خریداری کنید که در این مطلب علاوه بر مدل های مختلف پرده اتاق خواب می توانید نکات مهمی را در رابطه با خرید پرده بدانید و بعد از دانستن این نکات می توانید خرید بهتری انجام دهید و تا مدت ها از آن لذت ببرید.

 

 

 هنگامی که در صدد چیدمان دکوراسیون اتاق خواب و دیزاین اتاق خواب هستید، معمولا آخرین موردی است که برای خرید و تکمیل اتاق خواب یه ذهنتان می رسد پرده اتاق خواب است، اما غافل از این که پرده اتاق خواب به علت جایگاهی که در فضای اتاق دارد تاثیر زیادی در ظاهر آن خواهد داشت و اگر در خرید آن بی دقتی کنید ممکن است همه هزینه ای که صرف خرید سرویس خواب و سایر وسایل دیگر در اتاق خواب کرده اید بیهوده به نظر برسد. شما می توانید برای پرده اتاق خواب از پرده های سلطنتی یا پرده ساده و یا پرده های مدرن و شیک استفاده کنید که انتخاب هر کدام از این پرده ها در طرح ها و رنگ های مختلف مطابق با سلیقه و البته دکوراسیون منزل شما خواهد بود. 

 

 یکی از مواردی که باید در انتخاب پرده اتاق خواب دقت کنید علاوه بر سبک پرده، انتخاب پرده اتاق خواب با توجه به فضای در دسترس است، یعنی پرده ای که برای اتاق خواب های بزرگ و با متراژ بالا خریداری می شود متفاوت از پرده های اتاق خواب کوچک خواهد بود و برای انتخاب مدل پرده اتاق خواب عروس باید علاوه بر زیبایی، پرده ها از ورود نور به اتاق جلوگیری کنند و فضای خصوصی اتاق هم کاملاً رعایت شود.

 زیباترین مدل پرده اتاق خواب صرفا گران قیمت ترین آن نیست و استفاده از پرده ای که دقیقا متناسب با فضای دکوراسیون اتاق خواب شما باشد می تواند زیباترین مدل پرده برای اتاق خواب شما باشد و این پرده ها می توانند از جنس حریر، تور، مخمل و یا پارچه های دیگر باشند. بهتر است پرده ای را خریداری کنید که هم نمای جذابی به خانه بدهد و هم با بقیه وسایل هماهنگی داشته باشد و در عین حال یک فاکتور منحصر به فرد و جذاب در اتاق خواب باشد.

 

پرده های فانتزی

اگر تصمیم دارید برای اتاق خواب پرده های فانتزی تهیه کنید باید برای انتخاب طرح مناسب پرده فانتزی به جنس و طرح پارچه دقت زیادی داشته باشید. پرده های فانتزی برای افرادی که زیبایی و جذابیت خانه برایشان مهم تر است انتخاب خیلی خوب و ایده آلی خواهد بود و می توانید از پرده های فانتزی به عنوان پرده اتاق خواب دخترانه و پرده اتاق خواب کودک نیز استفاده کنید. 

 

نحوه شستشو و گردگیری پرده

علاوه بر خرید وسایل زیبا و چیدمان و صحیح و اصولی آن ها، مورد دیگری که در زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون اتاق خواب اهمیت دارد نظم و نظافت وسایل است و با شستشو و گردگیری پرده ها هم عمر پرده بیشتر می شود و هم ظاهر خود را حفظ خواهد کرد.

 بهتر است قبل از شستشو و گردگیری پرده ها، برای برطرف کردن گرد و خاک از روی آن ها از جاروبرقی استفاده کنید و پرده هایی که آستر دار هستند را به خشکشویی ها بدهید. همچنین بعد از اینکه پرده را شستشو دادید به صورت نم دار آویزان کنید تا چروک بر ندارد و همانطور که فرآیند خشک شدن آن طی می شود صاف شود و وقت زیادی برای اتو کشیدن پرده از شما گرفته نشود.

 اگر پرده ای از جنس حریر دارید و مدام از چروک شدن آن با شستشوی ماشین گله مند هستید، می توانید از پودر صابون به جای پودر لباسشویی برای شستشوی پرده حریر استفاده کنید.

 

انتخاب جنس مناسب برای پرده

در انتخاب و خرید پرده مناسب برای اتاق خواب یکی از مهم ترین عواملی که باید مد نظر قرار دهید، انتخاب جنس پرده می باشد که این جنس ارتباط مستقیمی با سبک دکوراسیون منزل شما و همچنین میزان محرمیتی که فضا برای شما دارد، خواهد داشت.  اگر پنجره اتاق خواب شما مشرف به خانه های دیگر باشد و از بیرون خانه به داخل اتاق خواب شما دید داشته باشند، بهتر است از پرده های ضخیم تر برای اتاق خوابتان استفاده کنید و استفاده از پرده های نازک مثل پرده حریر برای اتاق خواب شما گزینه ی خوبی نخواهد بود. اگر تصمیم گرفتید با توجه به سبک داخلی خانه پرده‌ حریر استفاده کنید، می توانید آن را به صورت ترکیبی با بقیه پارچه ها استفاده کنید تا دید اتاق خواب تان را محدود کنید.

همانطور که در خلال مطلب اشاره کردیم، پرده ها جزو مهمی از دکوراسیون و لوازم تزیینی در اتاق خواب ها به حساب می آیند و با توجه به سلیقه مشتری و نیاز بازار، مدل های متنوع و زیادی طراحی شده است و در بازار عرضه می ‌شود و شما می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی خود و دکوراسیون داخلی اتاق خواب، پرده مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

 طراحی لوکس و مدرن پرده اتاق خواب

 با اینکه پرده ها برای زیبایی و جلوه گری در اتاق خواب نصب می شوند و با اشغال کردن فضای زیادی از اتاق می توانند تاثیر زیادی در زیبایی و شکل ظاهری آن داشته باشند، اما اهدافی هم از خرید آن ها وجود دارد که اهمیت را بیشتر می کند. از جمله آن ها می ‌توان به خصوصی کردن فضای اتاق خواب و تنظیم روشنایی و نور اتاق خواب اشاره کرد. پس بهتر است مدل پرده اتاق خواب شما با در نظر گرفتن تمام فاکتورهای مورد نظر انجام شود.

 همانطور که گفتیم اگر اتاق خواب شما از بیرون دید داشته باشد، بهتر است از پرده های حریر استفاده نکنید و برعکس اگر اتاق خواب شما نورگیر نیست و روشنایی خیلی کمی دارد، استفاده از مدل پرده های تور و حریر می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد و اگر جنس پرده اتاق خواب شما در این مورد ضخیم باشد نور وارد اتاق شما نمی شود و اتاق خواب خیلی کم نوری خواهید داشت و نور خیلی کم می‌ تواند از زیبایی و جذابیت فضا هم بکاهد.

مورد دیگری که در انتخاب مدل پرده باید به آن دقت کنید همخوانی داشتن سرویس اتاق خواب با رنگ و جنس پرده اتاق خواب است و پرده هایی که رو تختی و بقیه وسایل با آن ها هماهنگی دارند باعث جلوه گری بیشتری در فضای اتاق خواب می‌ شوند و فضا را بسیار زیباتر خواهند کرد. 

 

 مدل پرده های جدید اتاق خواب 2019

 اتاق خواب زیبای شما به همراه دکوراسیون جذابی که برای آن ترتیب داده اید، با نصب پرده متناسب با این فضا با مدل های زیبا و شیک می تواند تکمیل تر شود و پرده ها همیشه به عنوان یک عنصر خاص در اتاق خواب استفاده می شوند و فضا را دلچسب تر می کنند. در ادامه مدل های مختلف این پرده ها را مشاهده می کنید و می توانید با ایده گرفتن از آن ها و توجه به سبک منزل خود و اتاق خوابتان بهترین نمونه را برای خرید انتخاب کنید.

 

مدل پرده های جدید اتاق پذیرایی

تا به اینجای صحبت در مورد نکات مختلف خرید پرده اتاق خواب صحبت کردیم و اکنون تا حدود زیادی می دانید که برای خرید پرده اتاق خواب باید به چه مواردی توجه کنید و چه نکاتی را در اولویت قرار دهید. اما همیشه این موضوع را مد نظر داشته باشید که این زیبایی و جذابیت وقتی تکمیل می شود که با قدم زدن در قسمت های مختلف خانه متوجه یک تناسب و هارمونی باشید و وقتی که فضای اتاق خواب شما طوری چیده شده باشد که هم همخوانی خیلی زیادی با فضای دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشیمن داشته باشد این زیبایی از دید شما و میهمانان چندین برابر می شود.

بهتر است علاوه بر این که در انتخاب مدل پرده اتاق خواب دقت زیادی به خرج می دهید، برای انتخاب مدل پرده اتاق پذیرایی هم همینقدر دقت داشته باشید، زیرا اولین جایی که به چشم مهمانان و مخاطبان می آید اتاق پذیرایی و نشیمن است و کمتر کسی به اتاق خواب و فضای شخصی شما راه پیدا می کند.

 

بنابراین برای انتخاب پرده مناسب اتاق پذیرایی توجه زیادی به خرج دهید و تمام نکاتی که در مورد خرید پرده اتاق خواب ذکر کردیم، برای خرید پرده پذیرایی هم صادق است و شما باید علاوه بر زیبایی پرده ها و تناسب آن ها با سبک دکوراسیون داخلی پذیرایی، به جنس پرده ها و هدفی که از خرید آن ها دارید نیز دقت داشته باشید.

در ضمن میزان فضایی که در اختیار دارید را برای خرید پرده مد نظر قرار دهید و بودجه خود را قبل از خرید مشخص کنید. وقتی تمام این پارامترها را مد نظر قرار دهید از بین انبوه مدل هایی که در بازار عرضه می شوند، بازه بازه ی انتخابی شما محدود تر خواهد شد و وقت کمتری برای انتخاب از شما گرفته می‌شود و از سردرگمی رها خواهید شد.

در ادامه علاوه بر مدل پرده اتاق خواب، می توانید مدل پرده های جدید اتاق پذیرایی را هم مشاهده کنید و با توجه به دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشیمن خود، پرده مد نظر خود را خریداری کنید و این زیبایی را در همه قسمت های خانه به اشتراک بگذارید و از آن لذت ببرید.

 

مدل پرده اتاق خواب

 

پرده اتاق خواب

 

پرده اتاق خواب

 

پرده اتاق خواب

 

 

پرده اتاق خواب

 

پرده اتاق خواب

 

پرده اتاق خواب

 

پرده اتاق خواب

 

پرده جدید اتاق خواب

 

پرده جدید اتاق خواب

 

پرده جدید اتاق خواب 2019

 

پرده جدید اتاق خواب

 

پرده جدید اتاق خواب

 

پرده جدید اتاق خواب

 

پرده جدید اتاق خواب

 

پرده جدید اتاق خواب

 

پرده جدید اتاق خواب

 

پرده جدید اتاق خواب

 

پرده جدید اتاق پذیرایی

 

پرده جدید اتاق پذیرایی

 

پرده جدید اتاق پذیرایی

 

پرده جدید اتاق پذیرایی

 

پرده جدید اتاق پذیرایی

 

پرده جدید اتاق پذیرایی

 

پرده جدید اتاق پذیرایی

 

علی امیری بازدید : 101 دوشنبه 18 آذر 1398 نظرات (0)

راهنمای طراحی و دیزاین دکوراسیون اتاق خواب به همراه مدل و عکس

چیدمان داخلی منازل در قسمت های مختلف مثل آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و غیره دارای اهمیت های مختلفی است اما هیچ کدام از آنها نباید نادیده گرفته شوند زیرا هر کدام از آنها تاثیر خاص خودشان را بر روی زندگی شما خواهند داشت. به طور مثال یکی از مهمترین قسمت هایی که در خانه شما وجود دارد و شما بیش از یک سوم عمر خود را در این قسمت می گذرانید اتاق خواب است که باید در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب ها به موارد زیادی توجه کنید.

 

 

سرویس خواب ها

در اتاق خواب شما، سرویس خواب ها از مهم ترین مواردی است که باید به آن ها توجه شود. سرویس خواب شما باید در سبکی انتخاب شود که سبک کلی منزل از آن پیروی می‌کند. به طور مثال اگر سبک دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی و آشپزخانه خود را از نوع مدرن انتخاب کرده اید بهتر است قسمت اتاق خواب شما هم دارای سرویس خواب مدرن باشد که از این سبک پیروی کند. 

 

برای خرید سرویس خواب در نظر داشته باشید که تنها ملاک شما برای این انتخاب نباید زیبایی یک وسیله باشد بلکه باید از نظر طبی و سلامت هم تایید شده باشد چون قرار است شما روی آن بخوابید و استراحت کنید و یک سوم شبانه روز خود را در اتاق خواب بگذرانید.

داشتن یک خواب راحت می‌تواند هم از نظر فیزیکی شما را در سلامت نگه دارد و هم از تنش هایی که در طول روز با آنها دست و پنجه نرم کرده اید خلاص شوید و یا برای گذراندن وقت یا اوقات فراغت یا مطالعه کتاب قرار است از این قسمت استفاده کنید پس تنها ملاک شما نباید زیبایی باشد بلکه باید جنس، سلامت و سایر ویژگی های سرویس خواب هم در نظر گرفته شده باشد. 

 

پرده اتاق خواب

برای انتخاب و خرید پرده اتاق خواب می توانید با در نظر داشتن سبک دکوراسیون خانه و سلیقه ی خود بهترین پرده را خریداری کنید که در این مطلب علاوه بر مدل های مختلف پرده اتاق خواب می توانید نکات مهمی را در رابطه با خرید پرده بدانید و بعد از دانستن این نکات می توانید خرید بهتری انجام دهید و تا مدت ها از آن لذت ببرید. علاوه بر سبک پرده، در انتخاب پرده اتاق خواب باید به فضای در دسترس هم توجه داشته باشید، یعنی پرده ای که برای اتاق خواب های بزرگ و با متراژ بالا خریداری می شود متفاوت از پرده های اتاق خواب کوچک خواهد بود. 

 

کاغذ دیواری اتاق خواب

 در انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب ممکن است کمی سردرگم شوید، زیرا تنوع کاغذ دیواری اتاق خواب آنقدر زیاد است که انتخاب مدل دلخواه از بین انبوه آن ها کار دشواری است و این روزها کاغذدیواری به محبوب ترین و پرطرفدارترین فاکتور در دکوراسیون منزل تبدیل شده است و در همه فضاهای مختلف از کاغذ دیواری های متنوع استفاده می شود. یکی از قسمت های خانه که مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد دکوراسیون اتاق خواب است و استفاده از کاغذ دیواری مناسب برای اتاق خواب می تواند در زیبایی بیشتر این فضا تأثیر چشمگیری داشته باشد. 

 

کمد دیواری اتاق خواب

 استفاده از کمد دیواری در قسمت اتاق خواب می تواند باعث برقراری نظم بیشتر در وسایل و لباس ها شود و خرید مناسب کمد دیواری اتاق خواب می تواند شما را در رسیدن به این هدف یاری دهد. با توجه به نیاز بازار و بودجه مردم و تنوع سلیقه آن ها، انواع مختلف کمد دیواری اتاق خواب در بازار موجود است.

برای انتخاب مدل کمد دیواری باید توجه کنید که کدام مدل برای اتاق شما مناسب تر است و میزان فضایی که در اختیار دارید به چه صورت است و دکوراسیون منزل شما از چه نوعی می باشد؟ کمد دیواری های جدید با کاربردهای مختلفی طراحی شده اند و در بازار عرضه می شوند که در سه دسته کلی کمد رختخواب، کمد لباس و کمد closet می باشند. 

 

رنگ مناسب اتاق خواب 

 یکی دیگر از چیزهایی که در دکوراسیون اتاق خواب اهمیت دارد و می‌تواند در روحیه شما هم تاثیر مستقیم داشته باشد رنگ دیوارها، روکش تخت خواب و پرده ها می باشد. سعی کنید از رنگی که به شما حس و حال خوبی منتقل می کند استفاده کنید و از وسایل خیلی زیادی در اتاق خواب استفاده نکنید چون قرار است اتاق خواب جایی باشد که آرامش شما در آنجا رقم می‌خورد و بهتر است از رنگ هایی مثل آبی، سبز و سفید و امثال این ها که در آرامش شما تاثیرگذار است استفاده کنید. 

 

 بهتر است سرویس خواب شما طوری باشد که فضای اتاق شما را زیاد شلوغ نکرده باشد و شما اجازه تردد در اتاق را داشته باشید و یک جایی برای نشستن در اتاق خواب قرار دهید تا لازم نباشد با هر بار استفاده از اتاق خواب روتختی را به هم بزنید و از تخت استفاده کنید.

سعی کنید اگر اتاق خواب کوچکی در اختیار دارید از تختخواب هایی که زیر آن قسمت‌های پارتیشن بندی شده برای قرار دادن وسایل اضافی تعبیه شده است استفاده کنید تا فضای اتاق شما نظم بیشتری به خود بگیرد و این نظم در روحیه شما هم تاثیرگذار خواهد بود.

 

نورپردازی اتاق خواب

 دقت داشته باشید که نورپردازی اتاق خواب هم اهمیت خودش را دارد و باید دقت کنید که در هنگامی که قرار است در این قسمت از اتاق مطالعه کنید نور کافی برای شما وجود داشته باشد تا چشمان شما اذیت نشود و هنگامی که قرار است برای خواب در اتاق بمانید باید فضای اتاق شما نور کاملاً مناسبی داشته باشد تا هورمون های خواب شما دچار اختلال نشوند. 

 

عکس اتاق خواب

 

دکوراسیون اتاق خواب سفید و صورتی

 

 

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

 

دکوراسیون اتاق خواب لوکس

 

دکوراسیون اتاق خواب شیک و لوکس

 

دکوراسیون اتاق خواب دل باز

 

دکوراسیون اتاق خواب خاکستری

 

دکوراسیون اتاق خواب نورگیر

 

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

 

دکوراسیون اتاق خواب با فرش

 

دکوراسیون اتاق خواب سفید و سورمه ای

 

 

دکوراسیون اتاق خواب سفید با فرش

 

دکوراسیون اتاق خواب با تم آبی و سفید

 

دکوراسیون اتاق خواب با تم سبز و سفید

 

دکوراسیون اتاق خواب با بهارخواب و نورگیر

 

دکوراسیون اتاق خواب مجلل و لوکس

 

دکوراسیون اتاق خواب اشرافی

 

دکوراسیون اتاق خواب با گلدان

 

دکوراسیون اتاق خواب با صندلی چوبی

 

دکوراسیون اتاق خواب با تم آبی و طوسی

 

دکوراسیون اتاق خواب با رنگ طوسی

 

دکوراسیون اتاق خواب اشرافی سبز

 

دکوراسیون اتاق خواب مدرن و ساده

 

دکوراسیون اتاق خواب لوکس و زیبا

 

دکوراسیون اتاق خواب همراه پاف

 

 

نورپردازی اتاق خواب با تخت مدرن

 

مدل پرده اتاق خواب

 

پرده اتاق خواب

 

پرده اتاق خواب

 

پرده اتاق خواب

 

پرده اتاق خواب

 

پرده اتاق خواب

 

پرده اتاق خواب

 

پرده اتاق خواب

 

مدل کمد دیواری اتاق خواب

مدل کمد دیواری اتاق خواب

 

مدل کمد دیواری اتاق خواب

 

مدل کمد دیواری اتاق خواب

 

مدل کمد دیواری اتاق خواب

 

مدل کمد دیواری اتاق خواب

 

اتاق خواب

اتاق خواب ها یکی از قسمت های مهم در خانه ها هستند و افراد برای مطالعه و آرامش و استراحت از این فضا استفاده می کنند و به علت تاثیر فضای اتاق خواب و خواب، روی خلق و خو و آرامش افراد، بهتر است در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب دقت زیادی به خرج دهید.

 

دیزاین اتاق خواب

برای دیزاین اتاق خواب می توانید از تصاویر اتاق خواب هایی که در این مطلب قرار داده ایم ایده بگیرید و آن را با سلیقه خود ادغام کنید و دیزاین اتاق خواب خود را انجام دهید. برای طراحی اتاق خواب باید جسارت داشته باشید و تصورات خودتان را روی دکوراسیون پیاده کنید. با پیاده‌سازی سلیقه خود می توانید به یک دیزاین منحصر به فرد در اتاق خواب خود برسید.

 

رنگ اتاق خواب

  بهتر است در انتخاب رنگ اتاق خواب دقت زیادی داشته باشید، لازم است که این رنگ در دسته ی رنگ هایی باشد که علاوه بر زیبایی باعث آرامش بخشیدن به شما شود و با هدف اصلی اتاق خواب که آرامش و انرژی بخشیدن به شما است هماهنگی داشته باشد. استفاده از رنگ های تند که برهم زننده آرامش هستند و یا ترکیب رنگ های نامناسب، نمی تواند گزینه خوبی برای رنگ اتاق خواب شما باشد. اگر تصمیم گرفتید که اتاق خواب خود را بزرگ تر جلوه دهید بهتر است از رنگ ‌های روشن در آن استفاده کنید.

 

اتاق خواب عروس

برای تزیین اتاق خواب عروس و چیدمان دکوراسیون اتاق خواب عروس، بهتر است سرویس خواب با دقت زیادی خریداری شود و همه قسمت های آن در تناسب با یکدیگر و در تناسب با فضای کلی دکوراسیون خانه باشد و برای تزیین میز توالت عروس بهتر است همه وسایل آرایش و بهداشتی روی میز قرار نگیرد، زیرا فقط باعث شلوغ تر به نظر رسیدن اتاق خواهد شد و هر چه فضا منظم تر و خلوت تر باشد جذابیت آن بیشتر خواهد شد و آرامش بیشتری در آن برقرار می شود.

 

تزیین اتاق خواب

برای تزیین اتاق خواب می توانید از دکوری های مختلف استفاده کنید، ولی برای انتخاب دکوری ها و وسایل تزیینی، سبک و تم اتاق را در نظر بگیرید و سعی کنید از دکوری های کمتری در آن استفاده کنید. هر چه فضا خلوت تر باشد، بزرگ تر جلوه می کند و اگر تصمیم گرفتید که در اتاق خواب خود قاب عکس قرار دهید، بهتر است در انتخاب طرح و قاب دور عکس دقت زیادی داشته باشید که با سرویس خواب شما مطابقت داشته باشد.

 

چیدمان اتاق خواب

برای چیدمان اتاق خواب بهتر است چیدمان را از وسایل بزرگ شروع کنید و در اتاق خواب بزرگ ترین وسیله تخت خواب است و وقتی تخت خواب در جای مناسب خود قرار بگیرد، دیگر چیدمان بقیه وسایل کار دشواری نخواهد بود و شما می توانید برای چیدمان بهتر اتاق خواب وسایل را دقیقاً مطابق با فضایی که در اختیار دارید خریداری کنید.

 

اتاق خواب مدرن

برای طراحی اتاق خواب مدرن و پیاده سازی سبک مدرن در اتاق خواب، اولین ویژگی حفظ سادگی و خلوت بودن فضا است و بهتر است سرویس خواب شما و سایر وسایل تزیینی و کاربردی که در اتاق خوابتان قرار می گیرد با سبک مدرن مطابقت داشته باشد و در انتخاب پرده و فرش ها هم باید طوری خرید شما انجام شود که با سبک مدرن هماهنگی داشته باشد و استفاده از پرده های مشابه پرده های پذیرایی در اتاق خواب نمی تواند فکر خوبی باشد.

 

رنگ دیوار اتاق خواب

 برای انتخاب رنگ دیوار اتاق خواب باید دقت داشته باشید که این رنگ با تم کلی منزل هماهنگی داشته باشد و خیلی دور از رنگ دکوراسیون منزل نباشد. اگر با رنگ آمیزی اتاق خواب خود هدف خاصی را دنبال می کنید، به طور مثال اگر اتاق خواب شما کوچک است و تصمیم دارید با رنگ زدن آن را بزرگ تر جلوه دهید و یا دارای قناسی است و می خواهید توسط رنگ آن را بپوشانید، باید رنگ متناسب با هدف خود را انتخاب کنید. بهتر است رنگ دیوار اتاق خواب شما باعث ایجاد احساس آرامش در شما شود.

 

طراحی اتاق خواب

 در طراحی اتاق خواب مهم ترین نکته ای که باید مد نظر قرار دهید این است که هر وسیله درست در بهترین جای ممکن قرار بگیرد و نیازی به جابجایی وسیله ها نباشد، همچنین میز آرایش و وسایل سنگین دیگر باید در جای مناسب و با کمک گرفتن از قوانین فنگ شویی در چیدمان باشند، زیرا جابجایی آن ها کار دشواری است. یکی از مهم ترین قسمت های اتاق خواب که می توانید برای طراحی از آن کمک بگیرید و طرح ها و ایده های خود را روی آن پیاده کنید، دیوار بالای تخت خواب است که با تزیین دیوار بالای تخت خواب می توانید زیبایی اتاق را چند برابر کنید.

 

مدل اتاق خواب

 انتخاب مدل اتاق خواب و چیدمان آن امری کاملاً سلیقه ‌ای است و با توجه به سلیقه و هدف شما از مدل اتاق خوابتان تعیین می‌شود. بهتر است قبل از اینکه وسایل اتاق خواب را خریداری کنید به مدل اتاق خواب و هندسه آن توجه کنید و بعد وسیله ها را خریداری کنید. توجه داشته باشید که چیدمان اتاق خواب مربع شکل با چیدمان اتاق خواب مستطیل شکل نباید مشابه هم باشند و چیدمان شما باید با توجه به هندسه فضا صورت گیرد.

علی امیری بازدید : 23 شنبه 09 آذر 1398 نظرات (0)

با نزدیک شدن سال نو افراد به فکر انجام اتاق تکانی و تمیز کردن منزل می افتند تا برای سال نو همه جا برق بزند و همه چیز تمیز باشد. ما در این مطلب سعی داریم اطلاعات کاربردی را در مورد تمیز کردن منزل در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا شاید امسال با استفاده از این روش ها اتاق تکونی راحت تری را تجربه کنید.

 

 

برای تمیز کردن خانه از کجا شروع کنیم؟

برای شروع تمیز کاری همیشه اولین سوال افراد این است که از کجا شروع کنیم؟ برای اینکار بهتر است یک برنامه درست داشته باشید تا مجبور به دوباره کاری نشوید و همچنین هیچ چیز را هم از قلم نیاندازید.

بهتر است تمیز کردن را همیشه از بالا شروع کنید، پس ابتدا با تمیز کردن سقف شروع کنید بعد دیوار ها بعد وسایل موجود در اتاق سپس در آخرین مرحله کف اتاق را تمیز کنید.

 

تمیز کردن سقف خانه

قبل از شروع تمیز کاری، پنجره ها یا فن را روشن کنید و در روی زمین دستمال پهن کنید تا کثیفی های سقف زمین را کثیف نکند.

برای تمیز کردن سقف خصوصا سقف هایی که لکه دوده روی آن انباشته شده است.

باید اول از جارو برقی استفاده کنید تا گرد و غبار سقف را بگیرد از این جهت فرقی نمی کند که سقف شما از جنس کاغذ دیواری یا کنف باشد.

بعد از آن سعی کنید از اسفنج های مخصوص گردگیری یا یک پارچه خشک برای تمیز کردن آن قسمت استفاده کنید تا لایه گرد و غبار با این کار کامل پاک شده و به سقف نیز آسیبی نرسد.

برای ادامه تمیزکاری از اسپری شوینده یا ترکیب یک سطل آب با یک فنجان آمونیاک استفاده کنید، این ترکیب را هم روی سقف اسپری کرده و با یک دستمال خشک کنید.

یکی از نکاتی که باید رعایت کنید اینه که پس از هر بار اسپری سریع آن قسمت را با دستمال یا اسفنج تمیز کنید چرا که آمونیاک بسیار قوی بوده و ممکن است به سقف آسیب برساند.

راه دیگر تمیز کردن سقف استفاده از ترکیب معجزه آسای آب و سرکه است. میزان آب و سرکه باید به این صورت باشد که هرچقدر آب می ریزید نصفه آن را سرکه بریزید.

دستمال تمیزی را به این ترکیب آغشته کرده و به قسمت مورد نظر بکشید و بعد با دستمال تمیز پاک کنید.

 

برق انداختن دیوارها

 

برق انداختن دیوارها

قبل از هر کاری با جارو برقی یا برس های دسته بلند گرد و غبار روی دیوارها را تمیز کنید سپس با توجه به جنس دیوارتان از روش های زیر برای تمیز کردن آنها استفاده نمایید.

اگر دیوارهای شما کاغذ دیواری یا رنگ قابل شستشو است از مخلوط آب و پودر ماشین لباسشویی برای تمیز کردن آن استفاده کنید. دستمال یا اسفنج خود را به این مخلوط آغشته و روی دیوار بکشید و با یک دستمال خشک پاک کنید.

اگر دیوارهای شما رنگ روغنی است برای تمیز کردن آنها باید از ماده بوراکس، آمونیاک، سرکه یا جوش شیرین استفاده کنید. بوراکس و آمونیاک را می توانید از مغازه هایی که لوازم بهداشتی و شیمیایی می فروشند تهیه کنید.

این مواد بسیار خطرناک هستند در زمان استفاده از آنها حتما دستکش بپوشید، پنجره را باز کرده و فن را روشن کنید.

همچنین به یاد داشته باشید که تمیز کردن را باید از قسمت بالایی دیوار شروع کنید.

این مواد را می توانید با روش های مختلف با آب مخلوط کرده و دیوارهای خود را تمیز کنید.

  • یک سطل آب + نصفه لیوان بوراکس + یک قاشق چایی خوری مایع ظرف شویی + یک چهارم لیوان آمونیاک.
  • یک سطل آب + یک لیوان بوراکس + نصف لیوان سرکه + یک چهارم پیمانه آمونیاک.
  • یک سطل آب + دو قاشق بوراکس.
  • یک سطل آب داغ + نصفه لیوان سرکه + یک قاشق چایی خوری مایع ظرف شویی + یک چهارم لیوان جوش شیرین.

بهتر است از ترکیب هایی که آمونیاک و بوراکس ندارند استفاده کنید، همچنین ابتدا بخشی از دیوار را که توی دید نیست تمیز کنید اگر آسیبی به دیوار نرسید، تمام آن را تمیز کنید.

 

شستشو مبل چرم

 

پس از تمیز کردن سقف و دیوارها نوبت به تمیزکاری وسایل می رسد، پس مطلب ما را دنبال کنید تا شما را با روش های شستشو برخی از وسایل منزل آشنا کنیم.

 

شستشو مبل در منزل

قبل از هر کاری باید با استفاده از جارو برقی تمام مبل، شیارها و کوسن های آن را از گرد و خاک تمیز کنید.

اگر روکش مبل شما پارچه ای است جوش شیرین و سرکه را مخلوط کرده و مخلوط را بعد از چند دقیقه روی روکش مبل خود بریزید بعد اجازه دهید این محلول بین 3 – 8 ساعت روی مبل شما باقی بماند. بعد از گذشت چند ساعت می توانید با جارو برقی محلول را از سطح مبل پاک کنید.

این ساعت به میزان لک های مبل شما بستگی دارد اگر بعد از تمیز کردن این ماده هنوز مبل لک داشت یک بار دیگه از همین روش استفاده کنید.

اگر لک های مبل شما زیاد نیست فقط می خواهید گرد و غبار آن پاک شود می توانید فقط جوش شیرین را روی مبلتان ریخته و بعد از یک ساعت با جاروبرقی آن را تمیز کنید.

اگر روکش مبل شما چرمی است می توانید برای شستن آن از محلول شستشو مبل چرمی، ترکیب آب و سرکه سفید یا از خود سرکه سفید به تنهایی استفاده کنید.

هر یک از این محلول ها را که تهیه کردید روی مبل اسپری کرده و با دستمال خشک آن را پاک کنید.

 

شستشو ماشین ظرف شویی، آشپزخانه

 

تمیز کردن ماشین لباسشویی

برخی از وسایل در منزل هستند که شاید زیاد به تمیز کردن آنها توجهی نشود مثل ماشین ظرف شویی و لباسشویی. باید بدانید که به طور کل جاهای مرطوب مستعد رشد قارچ و باکتری هستند.

محفظه پودر و مایع مخصوص لباس شویی را حداقل دو هفته یکبار و حداکثر ماهی یکبار با مسواک و مواد شوینده تمیز کنید.

برای شستشو قسمت داخلی ماشین لباسشویی می توانید از راه های مختلف استفاده کنید. شما می توانید برای این کار از قرص، مایع یا پودرهای جرم زدا مخصوص تمیز کردن ماشین لباسشویی، یا ترکیب سرکه سفید و جوش شیرین استفاده کنید. یکی از این مواد را داخل محفظه ماشین لباسشویی بریزید و اجازه بدید با آب ولرم ماشین خالی کار کند تا جرم های آن زدوده شود.

ممکن است لایه های داخلی لاستیک جلو درب ماشین لباسشویی سوراخ هایی برای خروج آب داشته باشند، این لایه ها را بررسی و تمیز کنید.

بعد از هر بار استفاده از ماشین لباسشویی بهتر است تمام قسمت های داخلی آن را خشک کنید و درب آن را باز بگذارید تا بوی بد نگیرد.

اگر ماشین لباسشویی شما دوقلو یا درب از بالا است باید با ترکیب جوش شیرین و سرکه و مواد شوینده یک اسپری درست کنید و با فرچه و اسکاچ خودتان آن را کاملا تمیز کنید.

 

تمیز کردن ماشین ظرفشویی

تمیز کردن ماشین ظرف شویی کار آسان تری است، این ماشین را هم باید چند وقت یکبار بشورید تا از رشد باکتری و قارچ جلوگیری کنید.

برای این کار باید یک لیوان سرکه سفید را د رداخل ماشین قرار داده و آن را روی حالت شستشو معمولی اب آب داغ قرار دهید.

به خاطر داشته باشید بعد از هربار شستشو ظرف ها لوله آب قرار گرفته در پایین طبقه اول ماشین را چک کنید تا ذرات غذا یا چربی در آن قسمت نباشد.

 

شستشو و تمیز کردن فر و ماکروفر

 

تمیز کردن ماکروویو

برای تمیز کردن ماکروویو می توانید از مخلوط یک لیوان آب با یک چهارم سرکه یا آبلیمو استفاده کنید. (این مواد را می توانید به همین نسبت زیاد کنید.)

مثلا مخلوط آب و سرکه را داخل ظرف بریزید و اجازه بدید یک تا دو دقیقه در ماکروفر حرارت ببیند بعد ظرف رو خارج کنید و با دستمال ماکروفرتان را تمیز کنید. شما می توانید اول با یک دستمال که آغشته به مخلوط مورد نظر است، ماکروویو را تمیز کنید بعد با یک دستمال تمیز خشک کنید.

 

تمیز کردن فر

برای شستشو داخل محفظه فر می توانید یک اسپری از ترکیب یک لیوان آب، یک چهارم لیوان سرکه (آبلیمو) و یک قطره مایع شوینده استفاده کنید. تمام سطح داخلی فر را اسپری کرده سپس روی آن جوش شیرین بپاشید و پس از چند دقیقه با دستمال یا اسفنج این مواد را پاک کنید.

از این مواد حتی می توانید برای پاک کردن قسمت داخلی شیشه درب فر هم استفاده کنید تا چربی های این قسمت نیز زدوده شود و بعد آن را با مایع شیشه شور نیز تمیز کنید.

 

تمیز کردن تشک تخت با جوش شیرین

تشک تخت را بهتر است با این روش حداق ماهی یکبار تمیز کرده و روتختی و ملافه های آن را بشورید. در این روش باید جوش شیرین را بر روی تمام سطح تخت بپاشید و اجازه دهید چند ساعت بماند بعد آن را با جارو برقی تمیز کنید. با این روش تمام باکتری، قارچ ها و پوست های مرده از تشک خوشخواب شما پاک می شوند.

اگر تشک شما دارای لکه های کثیفی است بهتر است از ترکیب آب اکسیژنه 3% با جوش شیرین و چند قطره مایع ظرف شویی استفاده کنید. این ترکیب را روی تشک اسپری کرده و اجازه دهید چند ساعت بماند سپس با فرچه فرش شویی آن را تمیز کنید.

 

شستشو سرامیک و پارکت

استفاده از جارو برقی برای تمیز کردن گرد و غبار حتمی است اما بعد از آن می توانید برای طی کشیدن یا بعد از آن برای برق انداختن بیشتر از روش های زیر استفاده کنید.

اگر کف منزل شما از نوع سرامیک است، می توانید از آب خالی یا ترکیب سرکه و آب به صورت 50 – 50 استفاده کرده و آن ها را برق بیاندازید.

اگر کف منزل شما از سرامیک های براق استفاده شده است، سرکه و آب را به صورت گفته شده در بالا ترکیب کرده و روی سطح اسپری کنید بگذارید 10 دقیقه بماند سپس آن را تمیز کنید.

کاشی های لعاب دار یا چینی بهترین نوع کاشی هستند این ها را می توانید با آب و مواد شوینده بشورید و برای برق انداختنشان از مخلوط آب و سرکه استفاده کنید.

اگر کف منزل شما پارکت است برای تمیز کردن آن باید محلول مخصوص شستشو پارکت و همینطور محلول پولیش دهنده پارکت را از فروشگاه ها یا فروشنده های پارکت تهیه کنید.

 

ترفندهای خانه تکانی

 

علی امیری بازدید : 49 شنبه 09 آذر 1398 نظرات (0)

داشتن یک خواب آرام و آسوده در یک محیط مناسب باعث می‌شود که شما از تمام تنش ها و دغدغه هایی که در طول روز تجربه کرده اید رهایی پیدا کنید تا بتوانید انرژی خود را برای شروع یک روز دیگر دوباره به دست آورید. این استراحت و انرژی دوباره وقتی حاصل می‌شود که شما در یک محیط کاملا آرام و مناسب استراحت کرده باشید. به همین خاطر اتاق خواب ها و وسایلی که درون آن قرار دارند از قسمت‌های مهم خانه به حساب می آیند و تقریبا یک سوم شبانه روز هر فردی در رختخواب می گذرد، پس بهتر است در هنگام خرید تخت خواب ها و تشک تخت خواب نهایت دقت را به خرج دهید و محصولی را خریداری کنید که علاوه بر زیباتر کردن فضای اتاق شما متناسب با دکوراسیون منزل شما باشد و راحتی و آسایش را برای شما به همراه داشته باشد و هنگامی که از آن استفاده می کنید با تمام وجود احساس آرامش و راحتی داشته باشید و از نظر فیزیکی دچار مشکل نشوید و کاملا استاندارد باشد.

 

 

 

 وقتی که برای خرید تخت خواب به فروشگاه ها و سایت های مختلف مراجعه می کنید متوجه می شوید که تخت خواب ها در انواع بسیار متنوع طراحی و تولید شده اند و اینک لازم است که شما با توجه به هدف و نیاز خود این محصول را خریداری کنید.

 

تخت خواب

 

به طور مثال جنس و نوع تخت خواب و اندازه آن می‌تواند از معیارهای مد نظر شما باشد که شما برای خرید تخت خواب ها در نظر می گیرید و بر اساس همین معیارها تخت خواب ها در دسته های متنوعی قرار می‌گیرند که ممکن است شما با بعضی از آنها حتی آشنا هم نباشید.

 

و ما دقیقاً به خاطر اینکه بتوانیم شما را در مورد تخت خواب ها آگاه کنیم تا بتوانیم با اطلاعات بیشتر تصمیم‌گیری کنید و خرید بهتری داشته باشید این مقاله را فراهم کردیم تا ضمن آشنا شدن با انواع تخت خواب بتوانید بهترین نوع  را برای خود را انتخاب کنید تا نهایت رضایتمندی را از خرید خود داشته باشید.

 

تخت خواب

 

تخت خواب های دونفره

 از بین انواع تخت خواب هایی که در بازار موجود است تخت خواب های دونفره در انواع و اقسام مختلفی وجود دارد که حتی چوب سازنده این تخت ها نیز با هم متفاوت است که هر چوب مقاومت خاص خودش را دارد و این تخت ها در اندازه ها و ارتفاع های مختلف عرضه می شوند و شما می‌توانید تختخوابی خریداری کنید که یک مقدار از زمین فاصله داشته باشد و از فضای زیر آن برای قرار دادن وسایل مختلف استفاده کنید و یا می توانید از تخت هایی که در زیر خود چند کشو دارند و فضای آنها تقسیم بندی شده استفاده کنید، زیرا با این کار صرفه جویی بیشتری در فضای اتاق کرده اید و چون در هر صورت یک فضایی توسط تخت اشغال شده است اگر بتوانید از قسمت های زیر تخت هم برای قرار دادن وسایل خود استفاده کنید یعنی نهایت صرفه‌جویی را در فضا انجام داده اید و این حرکت می‌تواند گام خیلی مثبتی در دکوراسیون شما باشد زیرا بیشتر خانه های امروزی متراژ پایینی دارند و شما باید تمام تلاش خود را در جهت ذخیره سازی فضا انجام دهید.

 

 با توجه به دکوراسیون های مختلف انواع و اقسام تخت خواب ها در بازار موجودند. به طور مثال تخت خواب هایی که مناسب سبک های مدرن هستند یا تخت خواب های متناسب سبک های سلطنتی، کلاسیک و فانتزی در بازار موجود هستند که انواع مختلفی دارند و ممکن است تخت خواب های چوبی، چرمی و فلزی هم در بین آنها دیده شود و شما از تمام مواردی که پیش روی شما گذاشته می شود موردی را انتخاب می کنید که با نیاز و سلیقه شما تطابق بیشتری داشته باشد. در ادامه چند مورد از پر فروش ترین محصولات آف دکور برای تخت خواب های دو نفره به همراه خصوصیات آن ها را مشاهده می کنید و در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات داخل سایت هم دیدن کنید و موردی که باب میلتان بود را خریداری کنید.

 

تخت خواب

 

تخت خواب دو نفره مدرن عروس

تخت خواب دو نفره عروس طرح زیبایی داشته و به اتاق شما جلوه می بخشد. این تخت از جنس ملامینه بوده طول آن 200 و عرض آن 160 سانتی متر است. در صورتی که بخواهید می توانید این تخت را به همراه میز آرایشی، پاتختی و کشوهای زیر تخت به صورت یک سرویس کامل سفارش دهید.

 

تخت خواب

 

تخت خواب دو نفره وکیوم شیدا

تخت خواب دو نفره شیدا تلفیقی از طرح های کلاسیک و مدرن بوده و از جنس ملامینه است. این تخت به اتاق شما جلوه بخشیده و زیبایی آن را بیشتر می کند. در صورتی که تمایل دارید می توانید این تخت را به همراه میز آرایشی، پاتختی و کشوهای زیر تخت به صورت یک سرویس کامل سفارش دهید.

 

تخت خواب

 

تخت خواب دو نفره آناهیتا

تخت خواب آناهیتا زیبا بوده و طرحی لوکس و بسیار لاکچری دارد. این تخت از جنس ملامینه بوده و طول و عرض آن 200 و 160 سانتی متر است. تخت با روکش حبابدار و با کارتن برای شما ارسال می شود. در صورتی که تمایل دارید می توانید این تخت را به همراه میز آرایشی، پاتختی و کشوهای زیر تخت به صورت یک سرویس کامل سفارش دهید.

 

تخت خواب

 

تخت خواب دو نفره کلاسیک شاینا

تخت کلاسیک شاینا از ملامینه ساخته شده و تلفیقی از مدل های ترکیه و طرح های سنتی است. این تخت با رنگ سفید خود به اتاق شما جلوه بخشیده و همچنین رنگ روشن آن باعث بزرگتر بنظر رسیدن فضای اتاق شما می شود. در صورتی که تمایل دارید می توانید این تخت را به همراه میز آرایشی، پاتختی و کشوهای زیر تخت به صورت یک سرویس کامل سفارش دهید.

 

 

تخت خواب دو نفره سلطنتی قلب

تخت خواب قلب از طرح های سلطنتی زیبا بوده و طرفداران زیادی دارد. این تخت دکوراسیون اتاق شما را منحصر به فرد می کند. در صورتی که تمایل دارید می توانید این تخت را به همراه میز آرایشی، پاتختی و کشوهای زیر تخت به صورت یک سرویس کامل سفارش دهید.

 

تخت خواب

 

تخت خواب دو نفره سنگی

تخت خواب دو نفره سنگی از طرح های مدرن و متفاوت است. این تخت از مواد درجه یک تولید شده و رنگ آن از رنگ های پر طرفدار در سال های اخیر بوده است. در صورتی که تمایل دارید می توانید این تخت را به همراه میز آرایشی، پاتختی و کشوهای زیر تخت به صورت یک سرویس کامل سفارش دهید.

 

تخت خواب

 

تخت خواب های یک نفره

 در بین تخت خواب هایی که در بازار و سایت ها موجود است تخت خواب های یک نفره هم وجود دارد که می توانید برای اتاق خواب خود از این تخت خواب ها استفاده کنید و تنوع تخت خواب ها بسیار زیاد است و تمام رنج های سنی را پوشش میدهد و شما هر سنی که مد نظر داشته باشید چه از کودک تا بزرگسال، نوجوان و جوانان می‌توانید هر تخت خوابی که نیاز داشته باشید را خریداری کنید زیرا با توجه به نیاز مشتری تنوع در این زمینه بسیار بالا است. در ادامه چند مورد از پر فروش ترین محصولات آف دکور برای تخت خواب های یک نفره به همراه خصوصیات آن ها را مشاهده می کنید و در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات داخل سایت هم دیدن کنید و موردی که باب میلتان بود را خریداری کنید.

 

تخت خواب یک نفره آترینا

این تخت خواب با تاج و لمسه دوزی های زیبا خود به یکی از مدل های پرطرفدار بدل شده است. طرح تخت آترینا زیبا و مدرن بوده و برای تمام سنین مناسب است. در صورتی که تمایل دارید می توانید این تخت را به همراه میز آرایشی، پاتختی و کشوهای زیر تخت به صورت یک سرویس کامل سفارش دهید.

 

تخت خواب

 

تخت خواب یک نفره برنز

تخت خواب برنز از تخت های زیبا و پرطرفدار ما است که برای هر سنی مناسب است. این تخت زیبا با تاج سفید و طلایی خود قطعا توجه هر شخصی را جلب می کند. در صورتی که تمایل دارید می توانید این تخت را به همراه میز آرایشی، پاتختی و کشوهای زیر تخت به صورت یک سرویس کامل سفارش دهید.

 

تخت

 

مبل های تخت خواب شو

 ممکن است شما در خانه ای زندگی کنید که فضا به گونه ای نباشد که شما بتوانید یک اتاق جدا برای خواب و و قرار دادن تخت خواب داشته باشید در این مورد استفاده از مبل های تخت خواب شو می‌تواند بهترین گزینه باشد زیرا در طول مدتی که می خواهید در اتاق نشیمن باشید و مهمانی دورهمی یا تماشای تلویزیون را داشته باشید ومی ‌توانید از شکل مبل مانند آن استفاده کنید و هر گاه خواستید استراحت کنید آن را تبدیل به تخت خواب کنید و روی آن بخوابید و به استراحت بپردازید. در واقع شما با خرید این مبل ها با یک تیر دو نشان زدید و هم مبل خریداری کرده اید و هم هنگام نیاز یک تخت خواب خواهید داشت. در ادامه چند مورد از پر فروش ترین محصولات آف دکور برای مبل های تخت خواب شو به همراه خصوصیات آن ها را مشاهده می کنید و در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات داخل سایت هم دیدن کنید و موردی که باب میلتان بود را خریداری کنید.

 

مبل تختخواب شو دو نفره گیلدا

این مبل ها دارای کلاف و اسکلت فلزی هستند. رویه و پارچه این مبل ها از مدل پورشه و مازراتی می باشد. بدون شک مبل های تختخوابشو با صرفه ترین گزینه بابت خرید مبل هستند. مبل تختخوابشو مدل گیلدا یکی از زیباترین مدل های تختخوابشو موجود است که راحتی استفاده از آن هر خریداری را در انتخاب آن مطمین میکند. یکی از دیگر ویژگی های مبل گیلدا امکان تعویض پارچه و شستشوی پارچه میباشد که شما را از هزینه های بالای رویه کوبی مبل بعد از چند سال بی نیاز می سازد. پارچه این مبل به شکل لایکو دوخته شده و موجب کیفیت بینظیر رویه این محصول شده است. رنگ پارچه این مبل قابل انتخاب است.

 

تخت

 

تخت

 

تخت خواب های دو طبقه

 وقتی به بازار مراجعه میکنید انواع مختلف تخت خواب های دو طبقه را مشاهده میکنید که به منظور های متفاوتی تولید شده اند که شما می توانید برای اتاق مشترک کودکان خود در صورتی که فضای کافی برای دو تخت در دسترس نباشد از تخت خواب های دو طبقه استفاده کنید. یا می توانید برای نوجوانان خود از این تخت ها استفاده کنید البته از این تخت ها در پادگان های نظامی هم استفاده می‌شود که معمولاً انواع فلزی آن در این محیط ها مورد استفاده قرار می گیرد و حتی در بعضی از مسافرخانه ها هم از این تخت ها ی دوطبقه موجود است. در ادامه چند مورد از پر فروش ترین محصولات آف دکور برای تخت خواب های دو طبقه به همراه خصوصیات آن ها را مشاهده می کنید و در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات داخل سایت هم دیدن کنید و موردی که باب میلتان بود را خریداری کنید. 

 

تخت خواب دو طبقه مرجان

تخت خواب دو طبقه مرجان شامل یک تخت خواب دو طبقه به همراه حفاظ متحرک و نردبان می باشد. این سرویس خواب دارای طول عمر زیادی است و از مدل های مدرن و پرطرفدار می باشد. تخت خواب های دوطبقه دارای کاربری بسیاری در خانه های ایرانی میباشند و ویژگی اصلی این تختخواب ها استفاده بهینه از فضای اتاق خواب است. متریال ساخت تختخواب های دونفره از لحاظ استقامت بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل دقت بالایی در ساخت این تختخواب ها صورت پذیرفته است و از بهترین و مقاوم ترین متریال و مواد اولیه استفاده شده است.

 

تخت خواب

 

تخت دو طبقه کلاسیک عروس

تخت خواب دو طبقه نوجوان  پرنسس شامل یک تخت خواب دو طبقه به همراه حفاظ متحرک و نردبان می باشد. این سرویس خواب دارای طول عمر زیادی است و از مدل های مدرن و پرطرفدار می باشد. تخت خواب های دوطبقه دارای کاربری بسیاری در خانه های ایرانی میباشند و ویژگی اصلی این تختخواب ها استفاده بهینه از فضای اتاق خواب است. متریال ساخت تختخواب های دونفره از لحاظ استقامت بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل دقت بالایی در ساخت این تختخواب ها صورت پذیرفته است و از بهترین و مقاوم ترین متریال و مواد اولیه استفاده شده است. در ساخت این سرویس خواب از بهترین متریال برای تولید و طراحی استفاده شده است و طرح های تخت خواب های دو طبقه مدرن و بروز میباشند.

 

تخت

 

تختخواب های کمجا  یا تختخواب های تاشو

 با توجه به اینکه امروزه بیشتر خانواده‌ها در منازل کوچک و آپارتمان ها زندگی می کنند و محیطی که برای زندگی در اختیار دارند متراژ پایینی دارد مجبور هستند که برای خرید بعضی از وسایل دقت بیشتری به خرج دهند تا هم دکوراسیون آنها زیبایی خودش را از دست ندهد هم نیازشان برطرف شود.

از بین انواع مختلف محصول هایی که برای خانه های کوچک تر ساخته شده تخت خواب های تاشو و کم جا از بهترین این محصولات است که باعث شده است که بتوانید در فضاهای خیلی کوچک هم تخت خواب داشته باشید و هنگام خواب و استراحت بتوانید آنها را از دیوار جدا کنید و به صورت افقی در بیاورید و هنگامی که در طول روز به آنها احتیاج نداشتید آنها را جمع کنید و مانند دیوار آن را به صورت ایستاده قرار دهید و جایی در منزل شما اشغال نکند و شما فضای کافی برای نشیمن و مهمانی ها و کارهای دیگر داشته باشید.

تنوع همین تخت خوابهای تاشو و کمجا بسیار زیاد است و شما میتوانید از مدل های مختلف آن دیدن کنید و از بین انواع مختلف این تخت خواب ها چیزی که بیشتر با سلیقه و نیاز شما مطابقت دارد را خریداری کنید. ممکن است از نظر شما کمی قیمت این تخت خواب ها بالا باشد اما با توجه به مزایایی که این تخت خواب ها دارند بالاتر بودن هزینه آنها نباید مانع خرید این محصول شود. در ادامه چند مورد از پر فروش ترین محصولات آف دکور برای تختخواب های کمجا  یا تختخواب های تاشو به همراه خصوصیات آن ها را مشاهده می کنید و در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات داخل سایت هم دیدن کنید و موردی که باب میلتان بود را خریداری کنید.

 

انواع مختلف تخت خواب های دیگر

 در مورد انواع مختلف تخت خواب های دیگر باید بدانید که تخت خواب ها در انواع مختلفی تولید شده اند که بعضی از آنها جکدار هستند و شما می توانید کفی تخت را کاملا بلند کنید و یا ارتفاع آن را تنظیم کنید آنها در شکل های متنوع و حتی فانتزی ساخته شده‌اند و در بعضی از موارد تخت خواب ها را طوری ساخته اند که تاج دار هستند و یا در اطراف خود پرده دارند که هر کدام از این ها باید هنگام خریداری شود که با سایر وسایلی که در منزل شما قرار دارد و سبک دکوراسیون منزل شما را مشخص میکند هماهنگی داشته باشد. زیرا این هماهنگی است که باعث زیباترشدن وسایل و دکوراسیون می‌شود و ممکن است شما بهترین وسایل را به صورت جداگانه خریداری کنید اما چون با هم همخوانی و هارمونی نداشته باشند به جای اینکه منزل شما را زیباتر کنند فقط شبیه یک انباری شلوغ کنند و این کاملا در ذوق شما و مهمانان شما بخورد پس در انتخاب وسایل دقت کنید و همیشه سعی کنید هارمونی در محیط را در نظر بگیرید.

 

تخت خواب

 

علی امیری بازدید : 34 شنبه 09 آذر 1398 نظرات (0)

با توجه به هزینه های بالای زندگی دیگر نمی توان برای هر فرزندی تمام وسایل را از اول تهیه کرد و یا برای هر رده سنی که فرزند شما پا به آن می گذارد و از نظر جسمی رشد میکند وسایل اتاق او را مجددا خریداری کنید.

پس لازم است که یک سری ترفند هایی را یاد بگیرید تا با استفاده از آنها بتوانید وسایلی که در اتاق فرزند شما در کودکی قرارداشته را با کمترین هزینه مناسب برای وقتی که بزرگتر میشود کنید. یعنی به بیان ساده تر اتاق کودک خود را از کودک به نوجوان تغییر دهید.

 

 

 

اتاق کودک و نوجوان

 

پس لازم است که وقتی روحیه فرزند شما از کودکی و نوجوانی تغییر پیدا می‌کند و یکسری از علایق او هم همزمان در حال تغییر است، جایی هم که فرزند شما در آن زندگی می کند مطابق با روحیات و در جهت رشد شخصیت او در تمامی ابعاد باشد. 

 

با این که در این مقاله قرار است ایده های مختلفی را برای تغییر اتاق خواب فرزند شما از کودک به نوجوان پیشنهاد دهیم اما باز هم اشاره می کنیم که برای تزیین اتاق خواب فرزند خود اگر به سنی رسیده که می تواند نظر بدهد حتما نظر او و سلیقه او را هم برای دکوراسیون اتاق در نظر بگیرید و سعی کنید به نظر او احترام بگذارید تا اعتماد به نفسش تقویت شود. 

 

پرده ها

یکی از وسایلی که در اتاق فرزند شما وجود دارد و با تغییر آن می توانید یک تغییر چشمگیر در دکوراسیون اتاق به وجود بیاورید پرده ها هستند. تعویض پرده ها هزینه زیادی را برای شما بر نمی دارد و می توانید با تغییر پرده و تهیه یک موردی که کاملا مطابق با هدف شما باشد کوراسیون را جذاب تر کنید و سعی کنید از پرده هایی استفاده کنید که شور و هیجان در اتاق فرزند شما وجود داشته باشد و از بودن در اتاق لذت ببرد.

 

اتاق کودک و نوجوان

 

 وسایل دکوری

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید برای این تغییر دکوراسیون انجام دهید استفاده از وسایل دکوری به صورت های مختلف است. یعنی هم می‌توانید آنها را از دیوار آویزان کنید و یا در طبقه ها و دکوری ها قرار دهید. استفاده از دکوری های چوبی می‌تواند حس سرزندگی در اتاق به وجود بیاورد و یا تابلوهای هنری خلاقیت فرزند شما را تقویت می‌کنند. البته سعی کنید که خیلی اتاق را با این وسایل شلوغ نکنید.

 

اتاق کودک و نوجوان

 

میز تحریر

هر چه فرزند شما بزرگتر می شود درس ها و کارهای او هم بیشتر خواهد شد و لازم است که ابزاری برای او تهیه کنید تا بتواند به راحتی ساعت ها وقت خود را برای درس خواندن و انجام تکالیف سپری کنند پس لازم است که یک میز تحریر مناسب و مدرن با توجه به سن و سلیقه شخصی وی تهیه کنید تا برای استفاده از آن تمایل زیادی داشته باشد.

 

اتاق کودک و نوجوان

 

نیمکت

اگر در اتاق فرزند خود از نیمکت استفاده کنید متوجه می‌شوید که چقدر می تواند این وسیله در اتاق کارآمد باشد. یکی از کاربرد هایی که این وسیله می‌تواند داشته باشد این است که جایگاهی باشد که وسایل اضافی خود را روی آن قرار دهد و یا اگر چند نفر از دوستان او برای دیدن او پیشش آمدند جای نشستن بیشتری در اتاق وجود داشته باشد و می توانید با یک روکش که با رنگ روتختی او هماهنگی داشته باشد روی نیمکت را بپوشاند.

 

اتاق کودک و نوجوان

 

لامپ ها و چراغ مطالعه

سعی کنید در اتاق خواب فرزند نوجوان خود از لامپ ها هم کنار تخت استفاده کنید زیرا ممکن است فرزند شما بخواهد هنگام خواب کتاب مطالعه کند و یا گاهی اوقات دلش بخواهد نور کمتری در اتاق داشته باشد پس وجود این لامپ ها می تواند فکر خیلی خوبی برای این کار باشد.

 بیشتر افراد وقتی در سنین نوجوانی هستند تمایل دارند که بیشتر دیده شوند و توجه بیشتری به آنها شود پس سعی کنید دکوراسیون‌اتاق فرزندانتان هم طوری باشد که هم راستا با این جریان باشد.

 

اتاق کودک و نوجوان

 

مثلاً خلاقیت به خرج دهید و کاردستی هایی که خودش می سازد را به عنوان دکور در اتاق قرار دهید و یا اینکه اول اسم او را به صورت تزیینی و بزرگ در یک قسمتی از اتاق قرار دهید و یا روی در آویزان کنید که مشخص باشد این اتاق متعلق به اوست.

 تمایل به تنوع لباس و کفش در نوجوانان رو به رشد خواهد بود و آنها نیاز به یک فضایی دارند که این وسایل را مدیریت کنند پس پیشنهاد می کنیم که در اتاق آنها حتما یک فضایی مثل کمد یا طبقه قرار دهید تا آنها بتوانند وسایل خود را به صورت منظم در آن قرار دهند. 

 

آینه 

حتما در اتاق فرزند نوجوان خود یک آینه نصب کنید و سعی کنید جایگاه آینه را همان جا که او دلش می‌خواهد قرار دهید و بهتر است سبک این آینه با سبک دکوراسیون اتاق او همخوانی داشته باشد.

 

اتاق کودک و نوجوان

 

برای اینکه چند بار بابت خرید تخت خواب و سرویس خواب هزینه نکنید پیشنهاد می کنیم از همان ابتدا تختخوابی خریداری کنید که تا سن نوجوانی برای فرزند شما و تغییرات جسمی او مناسب باشد و یا اینکه از تخت های استفاده کنید که طول آنها قابلیت تغییر داشته باشد و شما بتوانید با توجه به مقداری که فرزندتان رشد می کند، طول تخت را تغییر دهید تا متناسب با فیزیک بدنی او شود.

 

اتاق کودک و نوجوان

 

تخت خواب دو منظوره نوزاد نوجوان

وقتی می گوییم تخت خوابی دو منظوره ساخته شده است یعنی در این مدل تخت خواب، تخت در ابتدای تولد به حالت معمولی قرار دارد و بعد از اینکه فرزند شما بزرگ تر شد با برداشتن نرده ها و باکس کشوهایی که در پایین تخت قرار دارند این تخت می تواند به تخت نوجوان تبدیل شود. به علت استفاده از متریال با کیفیت در ساخت این محصولات معمولا این سرویس خواب های دو منظوره نوزاد نوجوان تا سال های زیادی هم دوام می آورند و قابل استفاده هستند و عمر بالایی دارند. 

 

اتاق کودک و نوجوان

 

تخت خواب سه منظوره نوزاد نوجوان

این نوع تخت خواب ها هم قابلیت تبدیل از تخت نوزاد گهواره دار به تخت های نوجوان، میز تحریر و دراور را دارند. این کار با برداشتن نرده های اطراف تخت و باکس های زیر تخت خواب انجام می شود و آن را به تخت نوجوان تبدیل می کند.

 

اتاق کودک و نوجوان

علی امیری بازدید : 52 شنبه 09 آذر 1398 نظرات (0)

یکی از وسایلی که از گذشته تا به حال به عنوان یکی از دکوری های جذاب و قابل توجه در خیلی از خانه ها قرار داده می‌شد آباژورها بودند که مثل لوستر های جذابی هستند که در خانه ها قرار دارند، ولی با این تفاوت که آباژورها قابلیت جابه جایی دارند.

سعی کنید هنگام خرید آن ها به همه موارد لازم توجه کنید تا باعث زیباتر شدن دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن و پذیرایی و اتاق خواب شما شود.

 

 

آباژور

 

 این وسیله که قیمت خیلی زیادی هم ندارد می تواند توجه بسیار زیادی را در خانه به خود جلب کند و همچنین نورپردازی های مختلفی که در این وسیله تعبیه شده باعث زیباتر شدن فضای اتاق و خارج شدن فضا از حالت روتین می شود.

 

آباژور

 

 با توجه به استقبالی که از این وسیله شده است انواع مختلف آن در سبک ها و طرح های مختلف تولید شده و در بازار عرضه می‌شود و افرادی که تمایل داشته باشند از این وسیله در خانه خود استفاده کنند با کمی جستجو می‌توانند نمونه‌های خیلی زیبا از این محصول را برای خود تهیه کنند.

 

آباژور

 

 سعی کنید آباژوری خریداری کنید که با سبک کلی دکوراسیون خانه شما همخوانی داشته باشد. مثلا اگر سبک خانه شما کلاسیک است بهتر است آباژور هایی که با این سبک مطابقت دارد را خریداری کنید.

 

 در عوض برای سبک های مدرن آباژورهایی خریداری کنید که ساده تر هستند و پیچیدگی خاصی در طراحی آنها وجود ندارد زیرا سادگی مشخصه اصلی سبک مدرن است.

 

آباژور

 

 انواع آباژور و مدل های مختلف آن

علاوه بر طرح آباژورها در سایزهای مختلف هم تولید شده اند و بهتر است با توجه به ابعاد فضایی که قرار است آباژور در آن قرار بگیرد خرید خود را انجام دهید. نه خیلی بزرگتر که به عنوان وسیله مزاحم به چشم بیاید و نه کوچکتر که دیگر به عنوان یه دکور زیبا به چشم نیاید.

 

آباژور

 

 در تولید این محصول خلاقیت حرف اول را می‌زند. تولیدکنندگانی که توانستند مدل های خلاقانه و خاص تری را از این محصول تهیه کنند موفق تر بودند زیرا امروزه بیشتر خانواده ها به دنبال ابزار خاص و منحصر به فرد هستند تا دکوراسیون خانه آن ها را از دیگران متمایز کند.

 

آباژور

 

 علاوه بر آباژور های کلاسیک و مدرن آباژور های فانتزی هم در بازار به فراوانی یافت می شوند که هم در دکوراسیون خانه و هم در دکوراسیون اتاق خواب، مخصوصا اتاق خواب فرزند خود می توانید از انواع آنها استفاده کنید.

 

آباژور

 

قیمت آباژور

با توجه به متریالی که در ساخت آباژور ها به کار رفته است قیمت آن ها بسیار متفاوت می باشد. این آباژورها از قیمت حدود 50 هزار تومان تا 6 میلیون هم در بازار موجود است. البته اختلاف قیمت همیشه به معنای اختلاف کیفیت نیست. به طور مثال در سبک مدرن از آباژورهایی استفاده می شود که ظاهر ساده تری دارند و از مواد گران قیمت خاصی در ساخت آن ها استفاده نشده است و برای همین قیمت کمتری نسبت به انواع آنتیک دارند. اما این دلیل بی کیفیتی آن ها نیست و مستقیما به میزان و نوع مواد سازنده بستگی دارد.

 

آباژور

 

مدل آباژور ایستاده پذیرایی

آباژورهایی که در قسمت پذیرایی و نشیمن استفاده می شوند در طرح های مختلفی هستند اما انواع ایستاده ی آن طرفداران بیشتری دارند زیرا نیازی به یک میز اضافه برای قرار گرفتن روی آن ندارند و در بعضی از آن ها قابلیت تغییر ارتفاع نیز وجود دارد و در سبک های مختلفی طراحی و تولید شده اند که با هر سبک دکوراسیونی می توانید یکی از زیباترین آن ها را در منزل خود داشته باشید.

 

مدل آباژور ایستاده پذیرایی

 

 

مدل آباژور ایستاده پذیرایی

 

مدل آباژور ایستاده پذیرایی

 

آباژور کلاسیک

 

آباژور کلاسیک

 

آباژور کلاسیک

 

آباژور اتاق خواب عروس

 

آباژور اتاق عروس

 

آباژور اتاق عروس

 

آباژور اتاق عروس

 

آباژور اتاق عروس

 

آباژور اتاق عروس

 

آباژور ایستاده کنار مبلی

 

آباژور

 

آباژور ایستاده برنز

 

آباژور ایستاده برنز

 

علی امیری بازدید : 45 شنبه 09 آذر 1398 نظرات (0)

برای چیدمان دکوراسیون اتاق خواب همه توجه ها به سمت تخت خواب جذب می شود ولی کسانی که با سلیقه تر هستند، علاوه بر تخت خواب به قسمت ها و اجزای دیگر سرویس خواب مثل آینه و میز آرایش هم دقت می‌کنند. مخصوصاً در سرویس خواب عروس که میز آرایش ها یکی از قسمت های جذاب ماجرا است و انتخاب درست آن باعث می شود که اتاق خواب شما همان چیزی باشد که همیشه در تصور خود به دنبال آن بودید.

 

 

 

میز آرایش

 

 زیرا انتخاب میز آرایش شیک و زیبا تاثیر بسیار زیادی در جذابیت اتاق خواب شما خواهد داشت و برای همین منظور هم بیشتر تازه عروس ها برای خرید جهیزیه روی میز آرایش تاکید زیادی دارند و خیلی سخت از بین مدل های مختلف مورد مد نظر خود را انتخاب می کنند.

 

میز آرایش

 

 بیشتر میز آرایش ها سفید رنگ هستند و در انواع مختلف سبک ها برای دکوراسیون های مختلف طراحی و تولید شده اند.

 

میز آرایشی که برای یک دکوراسیون مدرن خریداری می کنید باید متفاوت از میز آرایشی باشد که برای دکوراسیون کلاسیک خریداری می شود. پس بهتر است هنگام خرید میز آرایش و میز توالت به سبک دکوراسیون خانه خود توجه ویژه ای داشته باشید.

 

میز آرایش

 

 میز آرایش ها علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند بسیار کاربردی هستند و در انواع مختلف آنها که کشو و کمد به اندازه کافی تعبیه شده است می توانید برای قرار دادن وسایل آرایشی و بهداشتی و سایر وسایل مهم خود و همچنین جواهرآلات از آن استفاده کنید.

 

میز آرایش

 

 بعضی از تولیدکنندگان خلاقیت بیشتری به خرج دادند و در تولید میز آرایش ها سعی کردند که دور میز آرایش را هم طوری طراحی کنند که نور پردازی داشته باشد و شما هنگام استفاده از آن بتوانید به صورت برابر نو را در همه قسمت صورت خود داشته باشید تا بتوانید میکاپ بهتری داشته باشید.

 

میز آرایش

 

 برای خرید میز آرایش علاوه بر سبک منزل به ابعاد آن هم توجه کنید. اگر اتاق خواب شما کوچک است سعی کنید تعداد وسایل کمتر و کاربردی تری را خریداری کنید، زیرا هر چقدر هم که وسایل زیبا باشند اگر اتاق را شلوغ کنند باعث می شود که زیبایی از آن گرفته شود.

 

اگر سقف خانه شما کوتاه است از دراور ها و کمد ها و همچنین میز آرایش های کوتاه تر استفاده کنید یا از انواع کم جا استفاده کنید که مثل کاناپه هستند و داخل آن می‌توانید وسایل دیگر هم بگذارید.

 

میز آرایش

 

میز آرایش عروس

هیچ قانونی وجود ندارد که میز آرایش عروس حتما باید سفید رنگ باشد و شما هر رنگی را که برای دکوراسیون اصلی خانه خود در نظر گرفته اید می توانید مبنای رنگ سایر وسیله ها هم قرار دهید و در خرید سایر وسایل از تناژ آن رنگ می توانید استفاده کنید و یک هارمونی در فضای خانه به وجود آورید.

 

قیمت میز آرایش ها بسیار متنوع است و با توجه به موادی که در ساخت میز آرایش ها به کار می رود و همچنین نوع آینه و نورپردازی و سبک آن قیمت ها مختلف خواهد بود و شما می توانید با توجه به میزان هزینه ای که توان پرداخت آن را دارید میز آرایش متناسب خود را خریداری کنید.

 

میز آرایش

 

 البته نگران این قضیه نباشید زیرا تنوع محصولات در بازار آنقدر زیاد است که حتی با هزینه‌های کم هم می توانید میز آرایش زیبا را داشته باشید و یا از بین مدل های متنوع نمونه دلخواه خود را انتخاب کنید.

تصور نداشته باشید که میز آرایش و کمد آن فقط مختص اتاق تازه عروس ها است و از این میز آرایش ها می توانید در اتاق فرزندان خود هم استفاده کنید و شاهد زیبایی آنها باشید و به آنها این اجازه را بدهید که یک فضایی برای آماده شدن خود و تست انواع تیپ ها به صورت خصوصی داشته باشند.

 

میز آرایش

 

مدل میز آرایش ساده

میزهای توالت ساده مورد پسند خیلی از طرفدارن سبک مدرن هستند و مخصوصا رنگ سفید آن این جذابیت و سادگی را بیشتر به نمایش می گذارد.

 

مدل میز آرایش ساده

 

مدل میز آرایش ساده

 

مدل میز آرایش با آینه قدی

اما میز آرایش های قدی پرطرفدار که با خرید آن ها یک تیر و دو نشان خواهید زد و می توانید برای پرو و تست لباس علاوه بر آرایش از آن استفاده کنید و حضور این آیینه های بزرگ به نحوی باعث بزرگتر جلوه دادن خانه شما هم می شود.

 

مدل میز آرایش با آینه قدی

 

مدل میز آرایش با آینه قدی

 

مدل میز آرایش با آینه قدی

 

قیمت میز آرایش

میز آرایش ها با توجه به نوع جنس بدنه دارای رنج قیمت وسیعی هستند و شما با توجه به سبک کلی دکوراسیون منزل خود می توانید هر مدلی که بیشتر می پسندید را انتخاب کنید. اگر جنس بدنه از چوب باشد با توجه به کیفیت چوب به کار رفته و حجم آن و همچنین هنر دستی که در آن به کار می رود قیمت ها متفاوت خواهند بود و اگر از جنس فلز یا مواد مصنوعی باشند باز قیمت ها مختلف هستند.

 

قیمت میز توالت

 

میز توالت کم جا

با توجه به این که بیشتر خانه های امروزی متراژ پایینی دارند، سعی می شود در طراحی وسایل هم طوری کار کرد که تا حد توان وسایل کم جا تر و کوچکتر تهیه شوند و یا طوری ساخته شوند که با تعبیه یکسری اهرم در آن ها بتوانید در مواقعی که به آن ها احتیاجی ندارید آن را جمع آوری کرده و در گوشه ای قرار دهید.

 

میز توالت کم جا

 

میز توالت کم جا

 

میز توالت کم جا

 

میز آرایش ام دی اف

میز آرایش ها در جنس ها و سبک های مختلفی وجود دارند اما انواع چوبی آن ها که دارای بدنه ای از جنس ام دی اف یا پی وی سی هستند طرفداران زیادی دارند و تنوع بالایی هم دارند و خصوصا طرفداران سبک مدرن خیلی به این سمت کشش دارند.

 

میز توالت mdf

 

میز توالت

 

میز توالت mdf

 

مدل میز آرایش ساده دخترانه

خیلی ها تصور می کنند میز آرایش ها فقط مناسب اتاق تازه عروس ها است و خرید آن برای افراد دیگر تعجب آور است اما اینطور نیست و هر شخصی میتواند میز آرایش مخصوص به خود را در اتاقش داشته باشد و به زیبایی و بهداشتش رسیدگی کند. خصوصا دختر خانم ها که با وجود این میزها خیلی احساس بهتری نسبت به اتاق خود خواهند داشت و جزو وسایل ضروری اتاق آن ها به حساب می آید.

 

میز توالت

 

میز توالت

 
علی امیری بازدید : 39 شنبه 09 آذر 1398 نظرات (0)

همه ما انسان ها برای اینکه بتوانیم از استرس و دغدغه هایی که در روز با آنها دست و پنجه نرم می‌کنیم خلاص شویم نیاز به یک محیط پر آرامش داریم و وقتی که به خانه می رسیم بعد از اینکه مدتی را در کنار خانواده گذراندیم ترجیح می‌دهیم استراحت ما در یک جای راحت و آسوده مثل اتاق خواب باشد و در اتاق خواب ها اصلی‌ترین وسیله تخت خواب ها هستند که لازم است برای خرید آنها دقت زیادی به خرج دهید چون قرار است تختی که در اتاق خواب شما قرار می گیرد علاوه بر این که اتاق شما را زیباتر می کند، یک خواب آسوده و راحت را برای شما به ارمغان بیاورد و از نظر فیزیکی کاملا استاندارد باشد و مناسب راحتی و خواب شما باشد پس هنگام خرید تخت دونفره لازم است که به نکاتی که اشاره می کنیم توجه کنید.

 

تخت خواب

 

نکات مهم در خرید تخت خواب

 همان طور که گفتیم لازم است تخت خواب شما از نظر فیزیکی کاملاً استاندارد و مناسب شما باشد چون اگر این طور نباشد بعد از اینکه مدتی از آن استفاده کردید دچار کمر درد و سردرد می‌شوید و نمی‌توانید خواب راحتی را روی آن داشته باشید. با توجه به اینکه تخت خواب های دو نفره ابعاد و اندازه های مختلفی دارند شما باید با توجه به فضایی که در دسترس دارید و همچنین با توجه به نیاز و جثه بدنی خود تخت را خریداری کنید. معمولا ابعاد این تخت خواب ها از 160 سانتی متر در 200 سانتیمتر شروع می شود و در عرض های 180 سانتی متر و 200 سانتیمتر هم وجود دارد.

 

 بعد از اینکه تختخوابی که خریداری کردید کاملا متناسب با نیاز شما بود لازم است برای این تخت خواب تشکی خریداری کنید که کاملا ایمن باشد و هم ضد حریق باشد و هم از نفوذ حشرات و آب به داخل آن جلوگیری شود.

 

تختخواب

 

در نظر داشته باشید که تشک های فنری برای کسانی که وزن کم و سن پایین دارند مثل کودکان مناسب است و کسانی که در وزن ها و سنین مختلف هستند بهتر است از تشک های طبی و فنری استفاده کنند و تشک هایی که در فنر ندارند و صرفاً طبی هستند برای کسانی که مشکل کمر دارند مناسب تر است. یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید ارتفاع تخت خواب ها است.

 اگر برای خرید تخت خواب به بازار و فروشگاه ها مراجعه کرده باشید می بینید که این تخت خواب ها در ارتفاع های مختلف تولید و عرضه می شوند و شما با توجه به نیاز و سلیقه خود تختخواب ایده‌آل خود را انتخاب میکنید ولی از بین ارتفاع های مختلف بهترین ارتفاعی که مناسب و استاندارد است 30 تا 45 سانتیمتر است و اگر ارتفاع تخت خواب از سطح زمین کمتر یا بیشتر از این مقدار باشد ممکن است در طولانی مدت باعث آسیب رسیدن به شما شود.

 

وقتی که تصمیم گرفتید تخت خوابی که میخواهید خریداری کنید چه ارتفاعی داشته باشد سعی کنید اندازه اتاقی که در آن هستید را هم مد نظر بگیرید زیرا ممکن است تخت خوابی که از نظر شما کاملا ایده‌آل است با ابعاد اتاق خواب شما مطابق نباشد و گزینه مناسبی برای فضای شما نباشد.

 

تختخواب

 

 همانطور که در مدل های مختلف تخت خواب های دو نفره و سرویس خواب های دو نفره مشاهده می کنید این تخت خواب ها در مدل های جدید دارای کشو و یا باکس هایی هستند که شما می توانید برای قرار دادن وسایل خود از آنها استفاده کنید. مخصوصاً اگر اتاق خواب کوچکی دارید این تخت خواب ها می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد زیرا در هر صورت هندسه تخت خواب طوری است که یک فضای زیادی را در اتاق خواب شما اشغال می کند پس چه بهتر که از همان ابعاد برای قرار دادن وسایل اضافی استفاده شود و نهایت صرفه جویی در فضای اتاق انجام می گیرد.

 البته همیشه تخت خواب ها به شکل مستطیل و مربع نیستند و در انواع مختلف تخت خواب هایی که در بازار موجود است شما شاهد تختخواب های گرد هم هستید که این امر کاملا سلیقه ای است و با توجه به اینکه تخت خواب شما چه شکلی دارد لازم است که از قوانین فنگ شویی برای قرار دادن تخت خواب در جای مناسب کمک بگیرید که در مقاله جدا کاملاً در این مورد صحبت کردیم.

 

 در نظر داشته باشید که بهترین وقتی که می توانید وسایل چوبی را خریداری کنید فصل تابستان است و خرید و فروش وسیله های چوبی در تابستان می تواند گزینه بهتری باشد زیرا در فصل‌های دیگر مخصوصا فصل زمستان به علت شلوغ بودن بازار چوب ممکن است محصول با کیفیتی به شما عرضه نشود.

 

تختخواب

 

بهترین نوع تخت خواب

پس با توجه به تمام مواردی که گفته شد بهترین نوع تخت خواب تخت خوابی است که هم از نظر ارتفاع و ابعاد مناسب باشد و از یک تشک کاملا استاندارد و مناسب برای آن استفاده کنید و توجه داشته باشید که چوب یا فلزی که در ساخت تخت خوابتان به کار رفته است کیفیت بالایی داشته باشد. قبل از خرید آن را امتحان کنید و مطمئن شوید که صدای جیر جیر ندهد چون هر گونه صدایی موقع استفاده از تخت خواب نشان دهنده این است که اتصالات تخت خواب به درستی انجام نشده و کیفیت محصول پایین است.

 

تختخواب

 

سرویس خواب وکیوم چیست؟

وقتی که در مورد روکش وکیوم برای تخت خواب ها صحبت می کنیم یعنی برای ساختن تخت خواب از تکنولوژی وکیوم برای فشرده کردن موادی که در ساخت این تخت خواب به کار رفته است استفاده شده که این تکنولوژی باعث می شود که هوایی که بین سطح و تشک وجود دارد خالی شود و این کار باعث می شود که روی تخت ها روکش های خیلی مقاوم با ضخامت کم داشته باشیم و این روکش ها اغلب رنگی هستند و علاوه بر اینکه مقاومت تخت را بالا میبرند باعث زیباتر شدن آن هم میشوند. 

 

تخت فلزی بهتر است یا چوبی؟

خیلی از افرادی که می‌خواهند سرویس خواب خریداری کننده برایشان سوال است که تخت خواب فلزی بهتر است یا تخت خواب چوبی و در جواب این افراد نمی توان گفت که هر کدام یک از این محصولات به طور قطع بهتر هستند و لازم است با آگاهی از مزایا و معایب هر کدام از این تخت خواب ها گزینه ای که بیشتر به هدف و سلیقه این افراد نزدیک است انتخاب شود.

 در مورد تخت خواب های فلزی این واقعیت وجود دارد که در برابر حرارت و حشرات مقاوم هستند و قیمت پایین تری نسبت به چوب دارند و در عین حال سبک تر هستند و حمل و نقل آنها راحت تر است ولی ممکن است صدای ناشی از تخت خواب های فلزی بیشتر از تخت خواب های چوبی باشد.

 

تختخواب

 

 ولی در عوض تخت خواب های چوبی وزن بیشتری دارند و قیمت بالاتری هم دارند و برای سرهم کردن این تخت ها زمان بیشتری مصرف می شود اما مقاومت این محصولات بسیار بالا است و به خاطر تخته هایی که زیر تشک قرار می دهند مقاومت آن برای کسانی که وزن بالاتری دارند بهتر است. با توجه به مواردی که گفتیم می توانید انتخاب کنید که کدام تخت خواب برای شما گزینه مناسبی است.

 

سرویس خواب ترک با قیمت

سرویس خواب ها با توجه به متریالی که در ساخت آنها به کار رفته است مقاومت و طول عمر متفاوتی دارند و قیمت های متفاوتی دارند که در مورد سرویس خواب های ترک قیمت سرویس خواب ها از حدود 4 میلیون تومان شروع می شود و هر چه اجزای این سرویس خواب تکمیل تر باشد و موادی که در ساخت این سرویس خواب به کار رفته مرغوب تر باشد قیمت آن بالاتر می رود.

 

تختخواب

 

قیمت تخت خواب دو نفره ام دی اف

 

تخت خواب های دو نفره آف دکور

 قیمت

تخت خواب دو نفره لبخند

2.700.000 تومان

تخت خواب دو نفره سلطنتی

2.700.000 تومان

تخت خواب دو نفره مارینا

2.600.000 تومان

تخت خواب سلطنتی آرامیس

2.900.000 تومان

تخت خواب سلطنتی امپراطور

2.700.000 تومان

تخت خواب سلطنتی ونوس

2.900.000 تومان

تخت خواب لوکس پرشین صورتی

2.800.000 تومان

تخت خواب لوکس ترنج

2.700.000 تومان

 
 
علی امیری بازدید : 48 شنبه 09 آذر 1398 نظرات (0)

هنگامی که برای قسمت های مختلف یک خانه وسایلی خریداری می‌شود تا چیدمان آن انجام شود، بیشتر افراد همه توجه و هزینه خود را صرف دکوراسیون اتاق نشیمن می‌کنند و جز اولین جاهایی هست که در خانه به چشم می‌آید. اما اتاق خواب ها جزو قسمت هایی از خانه هستند که اهمیت خیلی زیادی دارند و قرار است تامین کننده آسایش و آرامش شما باشند و کسانی که در چیدمان دکوراسیون هوش و ذکاوت بیشتری دارند توجه به این قسمت از خانه را فراموش نمی کنند.

 

 

فرش اتاق خواب

 

برای تکمیل دکوراسیون اتاق خواب احتیاج به وسایل مختلف زیادی مثل تخت خواب و کمد و پرده و فرش می باشد و در این مقاله تصمیم داریم تا در مورد نکاتی که لازم است هنگام خرید فرش اتاق خواب توجه کنید با شما صحبت کنیم.

 

فرش اتاق خواب

 

انتخاب فرش اتاق خواب

وقتی که تصمیم گرفتید برای اتاق خواب خود فرش تهیه کنید سعی کنید اول از همه پیش خودتان فکر کنید که دوست دارید سبک دکوراسیون اتاق خواب شما چه چیزی باشد تا راحت تر بتوانید برای خرید وسایل تصمیم گیری کنید.

 به طور مثال اگر تصمیم گرفتید سبک دکوراسیون کلاسیک را انتخاب کنید سرویس خواب و فرش و پرده ای که برای این سبک انتخاب می کنید باید کاملاً هماهنگ با هم باشند تا زیبایی و هماهنگی در اتاق خواب شما حفظ شود.

 

فرش اتاق خواب

 

 برای اتاق خوابی که سبک کلاسیک دارد بهترین رنگ ها، کرمی و قهوه ای و طلایی هستند و فرش هایی که برای سبک کلاسیک انتخاب می کنید بهتر است الهام گرفته از طبیعت باشند و طرح و نقش آنها طوری باشد که خیلی خوب با مبل های استیل و کلاسیک ست شود.

بعد از اینکه سبک مورد نظر برای اتاق خواب خود را تعیین کردید بهتر است به ابعاد فرشی که قرار است برای اتاق خواب خریداری توجه کنید و فرشی را خریداری کنید که از نظر اندازه کاملا مناسب اتاق خواب شما باشد.

 

فرش اتاق خواب

 

بهتر است فرش شما آنقدر بزرگ نباشد که کل اتاق را دربر بگیرد و یک قسمت زیادی از آن هم زیر تخت خواب برود. پس بهتر است فرشی را انتخاب کنید که از نظر اندازه کاملا مناسب باشد و زیر تخت و میز شما نرود. این قضیه همه به زیباتر شدن اتاق خواب شما کمک می کند و هم در هزینه شما صرفه جویی خواهد شد. حتی در بعضی مواقع می توانید از قالیچه ها هم برای اتاق خواب خود استفاده کنید.

 

فرش اتاق خواب

 

در مورد خصوصیات دیگر فرش اتاق خواب باید اشاره کنیم که فرشی که خریداری میکنید لازم است که کیفیت مناسبی داشته باشد و چون این فرش ها در معرض استفاده مهمان ها و افراد زیادی قرار نمی گیرند شما به راحتی می توانید از فرش های ظریف تر هم در این قسمت استفاده کنید و چون هیچ کس در اتاق خواب دمپایی و یا پاپوشی به پا ندارد سعی کنید از فرش هایی که لطیف هستند و ضخامت بیشتری دارند برای اتاق خواب خود استفاده کنید.

 

اگر از قالیچه و یا فرش کوچک در اتاق خواب خود استفاده کردید می توانید آنها را در دو طرف تخت خواب بگذارید تا وقتی بیدار شدید و خواستید از تخت خواب پایین بیاید اولین جایی که پای شما لمس می کند این قالیچه ها باشد.

 

فرش اتاق خواب

 

طرح فرش اتاق خواب

در مورد طرح فرش اتاق خواب باید بگوییم که بهتر است این فرش ها مطابق با سلیقه ی افرادی باشد که از آن اتاق خواب استفاده می کنند. مثلا فرش اتاق کودکان و نوجوانان و بزرگسال ها باید متفاوت باشد و با کاربردی که خواهد داشت همسو باشد.

وقتی که برای فرش اتاق خواب از رنگ های روشن استفاده کنید باعث می شوید که حس و حال بهتر و آرامش بیشتری در اتاق خواب فراهم شود اما برای انتخاب فرش های رنگ تیره هم هیچ محدودیتی ندارید و از هر رنگی که دوست داشته باشید می توانید برای این فرش استفاده کنید.

 

فرش اتاق خواب

 

پس سعی کنید از رنگی در اتاق خواب استفاده کنید که کاملا مطابق با میل و سلیقه شما باشد و در آن احساس آرامش داشته باشید زیرا اتاق خواب قرار است جایی باشد که شما در آن به آرامش برسید.

 

فرش فانتزی اتاق خواب

مدل های مختلفی از فرش اتاق خواب را می‌توانید برای اتاق خواب خود انتخاب کنیدو مثلا فرش های فانتزی و مدرن که دارای پرز هستند و نرمی و لطافت خاصی دارند گزینه خوبی برای فرش اتاق خواب خواهند بود. البته باز هم اشاره می‌کنیم که سعی کنید برای خرید همه وسایل طوری برخورد کنید که هماهنگی بین وسایل مختلف از بین نرود و از یک سبک پیروی کند.

 

فرش اتاق خواب

 

فرش اتاق خواب عروس

اگر قرار است فرشی که خریداری می‌کنید را در اتاق خواب عروس قرار دهید و در اتاق خواب زوج های جوان باشد بهتر است فرشی را انتخاب کنید که رنگ روشنی داشته باشد و با پرده ها و سایر وسیله های خانه هم ست باشد و چون زوج های جوان هنوز بچه ندارند و احتمال کثیف شدن فرش کمتر است دست شما برای خرید هر رنگ و طرحی باز است و می توانید کاملا مطابق با میل و سلیقه ی زوجین فرش را خریداری کنید.

 

فرش اتاق خواب

 

فرش اتاق خواب کودک و نوجوان

اگر تصمیم دارید فرش را برای اتاق فرزندان نوجوان و یا کودک خود بخرید بهتر است از طرح های فانتزی و کارتونی استفاده کنید و بهتر است برای انتخاب رنگ این فرش ها جنسیت فرزند خود را هم در نظر بگیرید و اگر فرزند شما به سن مناسبی رسیده است از او هم برای خرید فرش اتاق خوابش نظر بخواهید تا فرشی را برای او خریداری کنید که از حضور آن در اتاقش لذت ببرد.

 

فرش اتاق خواب

 

علی امیری بازدید : 51 شنبه 09 آذر 1398 نظرات (0)

وقتی که تصمیم به چیدمان دکوراسیون یک خانه می گیرید باید به پارامترهای مختلفی توجه کنید و لازم است در مورد هر کدام از موارد مورد اهمیت اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید تصمیم‌گیری بهتری در مورد خرید و چیدمان آنها داشته باشید. زیرا اگر از قبل هیچگونه آگاهی نداشته باشید وقتی که به فروشگاه ها و یا سایت های مختلف مراجعه میکنید تنوع محصولات کاملا شما را گیج می کند و نمی توانید تشخیص دهید چه محصولی برای شما مناسب تر است.

 

 

فرش

 

 یکی از محصولاتی که لازم است در خرید آن دقت زیادی داشته باشید فرش ها هستند چون جزو اولین وسایلی در خانه هستند که به چشم می آیند و در دکوراسیون خانه های ایرانی فرش ها در جایگاه ویژه ای دارند و حتی در خانه هایی که سبک های خیلی مدرن دارند که سعی شده در کف پوش خانه ها از لمینیت استفاده شود باز هم از فرش هایی با ابعاد کوچکتر و یا خاص استفاده می کنند که حتی برای خرید آنها هم باید دقت زیادی به خرج دهید تا هر وسیله که میخرید در جهت زیباتر شدن دکوراسیون خانه باشد و با بقیه وسایل هماهنگی داشته باشد.

اصول انتخاب فرش

وقتی که می‌خواهید فرشی را خریداری کنید سعی کنید حتماً با سبک مبل شما هماهنگی داشته باشد و به طور کلی با دکوراسیون غالبی که برای محیط در نظر گرفته اید هماهنگ باشد و علاوه بر آن باید فرش با پرده ها و رنگ دیوار هم همخوانی داشته باشد و رعایت کردن تمامی نکات کار آسان نیست.

 

فرش

 

اگر می خواهید فرش با مبل شما ست باشد سعی کنید اول مبلی که مد نظر و دلخواهتان است را انتخاب و خریداری کنید و بعد به سراغ خرید فرش بروید زیرا راحت تر می توانید برای مبل مدنظر فرش انتخاب کنید ولی اگر اول فرش را بخرید انتخاب مبلی که با فرش هماهنگی داشته باشد کار آسانی نیست.

 هنگامی که خواستید مبل و فرش را با هم هماهنگ کنید سعی کنید به بافت بدنه و پارچه و طرح آنها هم توجه کنید زیرا این ها نکاتی هستند که برای هماهنگی این دو محصول حائز اهمیت هستند.  سعی کنید تا جایی که می‌توانید در خرید وسایل از یکنواختی فاصله بگیرید زیرا یکنواخت بودن تمام وسایل و اینکه همه چیزها شبیه هم باشد یک فضای کسل کننده و بی روحی را در منزلتان به وجود می آورد.

 

 اگر مبل شما دارای نقش و نگار است و طرح‌های چشمگیر دارد سعی کنید در زیر آن از فرش هایی که خیلی طرح ساده ای دارند و یا حتی موکت استفاده کنید زیرا اگر هم فرش طرح زیاد داشته باشد، هم مبل، باعث می شود دکوراسیون شما خیلی شلوغ به نظر برسد و آن زیبایی و آرامشی که باید را نداشته باشد.

 

فرش

 

خودتان را محدود به خرید فرش های سنگین نکنید زیرا خیلی از افراد فکر می‌کنند که اگر در خانه از موکت استفاده کنند چون قیمت پایین تری دارد ممکن است صورت خوشی نداشته باشد اما اینطور نیست و خودتان را محدود به خرید فرش‌ها نکنید و از موکت هایی که جدیدا طراحی و تولید شده و در زیبایی هم پای فرش ها می روند هم می توانید استفاده کنید.

 البته لازم نیست که حتماً این روندی که گفتیم را هم رعایت کنید. قرار دادن فرش و مبل پرحاشیه در کنار هم جالب نیست اما اگر این دو محصول هر دو ساده باشند و در کنار هم قرار بگیرند هم می توانند زیبا باشند و می توانید در کنار مبل های ساده از فرش و موکت های خیلی ساده هم استفاده کنید و در عین حال یک دکوراسیون زیبا داشته باشید.

 

رنگ ست مبل با فرش

 انتخاب کردن رنگ مبل و طرح و بافت آن با فرش به عهده شماست و اینکه چه رنگی را برای ست مبلمان انتخاب کنید که با فرش هماهنگی داشته باشد نیاز به کمی هوشمندی و خلاقیت دارد.

 یکی از کارهایی که می‌توانید برای این هماهنگی انجام دهید این است که رنگ مبل و فرش را تک رنگ انتخاب کنید که به این شیوه الگوی کروماتیک یا تک رنگ می گویند. البته منظور ما این نیست که دورنگ دقیقاً و عینا مشابه هم را انتخاب کنید و منظور ما این است که از تنالیته یک رنگ برای الگو استفاده کنید. به طور مثال از تناژهای رنگ کرمی استفاده کنید که چند درجه روشن تر و تیره تر را در بر بگیرد.

 

فرش

 

شما همچنین می توانید از رنگ های مکمل هم برای این هماهنگی استفاده کنید که اگر اطلاعات کافی در مورد رنگ های مکمل ندارید می توانید همین عبارت را در اینترنت جستجو کنید و متوجه شوید که در دنیای رنگ ها کدام یکی از رنگ ها با همدیگر مکمل هستند و می توانند در کنار هم یک فضای زیبا را به وجود بیاورند. البته رنگ مکمل بیشتر برای کسانی هست که به دنبال هیجان هستند و تضاد برای آنها جالب است و دوست دارند که یک روحیه ی زنده پر هیجانی در خانه آنها به وجود بیاید و اما اگر به دنبال آرامش هستید همان ترکیب رنگ قبل (کروماتیک) به درد شما می‌خورد.

 

فرش

 

سبک مبلمان و فرش را با هم ست کنید

 وقتی که تصمیم گرفتید چه مبلی خریداری کنید و بعد سراغ فرش رفتید، باید بدانید که فرش باید متناسب با نوع مبلمان شما باشد. یعنی اگر برای خانه خود مبل سلطنتی و کلاسیک خریداری کردید پیشنهاد نمی کنیم که به سراغ موکت و فرش های خیلی ساده بروید و بهتر است از فرش های سنتی در کنار مبل سلطنتی استفاده کنید زیرا هماهنگی بیشتری بین این دو وسیله وجود دارد و باعث می شود یک دکوراسیون مجلل و چشم گیری در خانه شما به وجود بیاید.

 

فرش

 

اگر برای خانه خود مبل راحتی و ال خریداری کردید می توانید از موکت و فرش های ساده و مدرن هم استفاده کنید و یک دکوراسیون امروزی و شیک را در خانه خود داشته باشید. البته شما می توانید همه آنها را دور بزنید و ترکیب سنتی و مدرن را در خانه خود داشته باشید که البته برای این کار لازم است که دقت عمل زیادی به خرج دهید تا تبدل به یک قسمت ناجور در خانه شما نشود.

اگر تصمیم گرفتید جلوی مبل ال شکل پاف قرار دهید لازم است که این پاف و فرشی که زیر آن قرار می گیرد کاملاً طرح متضاد داشته باشد یعنی اگر پاف ساده بود فرش و موکت شما طرح دار باشد و برعکس.

 

فرش

 

اندازه مناسب فرش

hگر تصمیم گرفتید در کف خانه خود از فرش استفاده کنید باید چند نکته را در نظر بگیرید. یکی از مهمترین های آنها اندازه فرش است. بهتر است همه کف خانه شما از فرش پوشیده نشده باشد و یک قسمت هایی از خانه هم با موکت یا کفپوشی که در کف خانه قرار دارد پوشیده شده باشد.

سعی کنید چیدمان شما طوری باشد که فرش به صورت کامل زیر مبل نباشد و فقط یک قسمت کوچکی از مبل روی فرش قرار بگیرد. ولی اگر متراژ فرشی که خریداری کردید خیلی بزرگ است بهتر است تمام مبل روی فرش قرار بگیرد و این طور نباشد که نصف پایه های مبل روی فرش باشد و نصف دیگر روی کف پوش قرار بگیرد.

 اگر قرار است تعداد فرش هایی که در خانه قرار می گیرد کم باشد بهتر است جلوی شومینه یا بخاری قرار بگیرد. اگر تصمیم گرفتید در زیر میز ناهار خوری هم از فرش استفاده کنید باید حتما ابعاد فرش در حدی باشد که کل میز ناهار خوری و صندلی هایش روی آن قرار بگیرد و دور آن هنوز هم مقداری از فرش اضافه آمده باشد.

 

فرش

 

بهترین رنگ فرش برای پذیرایی

برای انتخاب رنگ فرش باید دکوراسیون منزل را مد نظر قرار دهید و نگاه کنید که مبل و پرده ها چه تناژ رنگی دارند و بعد فرش را متناسب با آنها خریداری کنید. همان طور که بارها اشاره کردیم از رنگ هایی که دقیقا مثل هم هستند استفاده نکنید و از تناژ تیره تا روشن استفاده کنید.

اگر در خانه ی خود بچه کوچک دارید سعی کنید فرش هایی که رنگ تیره تری دارند را خریداری کنید تا زود به زود کثیف نشود و مجبور شوید مدام آنها را شستشو دهید و یا تعویض کنید.

 

فرش

 

رنگ فرش سال 97

از بین انواع مختلف فرش هایی که در بازار عرضه می شود فرش هایی که امسال بیشترین طرفدار را داشتند فرش هایی با طرح حوض نقره و باغ ارم و همچنین فرش هایی با طرح ماهی و خشتی بودند که بیشترین طرفدار را در بین خریداران فرش داشتند.

علی امیری بازدید : 30 شنبه 09 آذر 1398 نظرات (0)

خیلی تازه عروس ها و خانم هایی که اقدام به خرید وسیله برای خانه می کنند سعی می کنند ابتدا یک لیستی از لوازمی که مورد نیاز آن‌هاست را تهیه کنند تا هنگام خرید دچار سردرگمی نشوند. میز اتوها در انواع مختلف سبک ها تولید شده اند که هر کدام از آنها را می توانید در یک قسمتی از خانه قرار دهید.

به طور مثال پشت کابینت ها می توانید از میز اتو جمع شونده استفاده کنید. مخصوصاً اگر کابینت در کنار ماشین لباسشویی قرار گرفته باشد بهترین جایی است که می توانید میز اتو را بگذارید. میز اتو های جمع شونده به وسیله یک اهرم باز و بسته می شوند که هر وقت بخواهید می توانید آنها را باز کنید و از آنها استفاده کنید.

 

میز اتو

 

اگر در خانه نمی‌توانید هیچ قسمتی را به شستشو و اتو کردن لباس ها اختصاص دهید و قرار است لباس ها را در اتاق خواب اتو کنید می‌توانید یک قسمتی از کمد را به میز اتو اختصاص بدهید و میز اتو را داخل کمد بگذارید.

 

میز اتو کابینتی

یکی دیگر از موارد استفاده از میز اتوهای کشویی است که برای خانه هایی که خیلی فضای کم و کوچکی در دسترس است می‌توانید از این میز ‌ها استفاده کنید که مثل یه کشو از داخل کابینت ها بیرون کشیده می شوند و می توانید آن را باز کنید و از آن استفاده کنید.

 

میز اتو

 

نوع دیگری از میز اتو ها وجود دارد که دیواری هستند و شما می توانید آن را به دیوار وصل کنید و حتی می توانید این میز ها را مثل یک کمد داخل دیوار قرار دهید که فضایی را هم از اتاق شما اشغال نکند.

 

میز اتو

 

میز اتو توکار

از انواع پر طرفدار میز اتو میز اتوهای تو کار است که برای خانه های کوچک امروزی بهترین گزینه است و جای بسیار کمی را در خانه اشغال می کند. وقتی که تصمیم گرفتید از میز اتوهای ایستاده و توکار استفاده کنید بهترین جا فرورفتگی‌های دیوار است.

 

میز اتو

 

قیمت میز اتو ها و برندهای برتر

میز اتوها با توجه به متریالی که در ساخت آن ها به کار رفته و کیفیت و زیبایی و کارایی آن ها در رنج وسیعی از قیمت به خریداران عرضه می شوند که این قیمت ها از 60 هزار تومان تا 3 میلیون و 500 هزار تومان می باشد.

 

میز اتو

 

معروف ترین برندهای میز اتو شامل یونیک، برابانتیا، هنری، راین، آمیتیس، کلاسیک، براسیانا، بوش، ایکیا، پرفکت، برایتون، اسپرینگ، دیاموند، دومنا، نگین، نیولایف، والرین، شاینی، فیلیپس، باریکو، عرشیا، لیف هیت، ویولت، آرزوم، پرستیژ، استار و برلیان می باشد. برند بوش در دسته گرانترین ها و با کیفیت ترین ها قرار دارد.

 

میز اتو

علی امیری بازدید : 31 چهارشنبه 06 آذر 1398 نظرات (0)

با توجه به اینکه در چند سال اخیر تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده است خیلی از افراد بدون اینکه نیاز پیدا کنند تا در محل کار خود حاضر شوند می‌توانند خیلی از کارهای خود را در خانه پیش ببرند و روز به روز به تعداد این افراد اضافه می شود و سعی می کنند جای اینکه در شلوغی و آلودگی های شهر و ترافیک خودشان را درگیر کنند در کمال آرامش در منزل خود به انجام کارهای مختلفی که پیش رو دارند پردازند به همین خاطر خیلی از آنها تصمیم می گیرند که یک قسمتی از خانه را برای انجام کار خودشان اختصاص دهند و اگر خانه این افراد فضای کافی و تعداد اتاق کافی در اختیار آنها بگذارد حتی ممکن است یک اتاق مخصوص برای اتاق کار در منزل خود قرار دهند و یا اینکه یک گوشه از خانه را تبدیل به محل کار خود می کنند و در آنجا کارهایشان را انجام میدهند.

 

دکوراسیون        دکوراسیون داخلی منزل        دکوراسیون اتاق خواب      دکوراسیون اتاق کار در منزل

 

اتاق کار در خانه

 

برای اینکه بتوانید بهترین بازده را در اتاقی که برای کار در نظر میگیرید داشته باشید لازم است که در چیدمان آن و دکوراسیون آن دقت زیادی به خرج دهید تا فضای مناسب راندمان کار شما را بالا ببرد.

 

اتاق کار در خانه

 

همانطور که گفتیم چون قرار است در این قسمت از خانه کارهایتان را انجام دهید ممکن است که ساعت‌ها لازم باشد در این اتاق یا فضا بمانید پس نباید یک فضای کاملا بسته باشد که هوای نامناسب و یا تهویه نامناسب و نور ناکافی باعث شود که شما از قرار گرفتن در محیط خسته شوید. پس باید فضا به اندازه کافی باشد و نور کافی داشته باشد و شما بتوانید در این محیط میز و صندلی قرار دهید تا محیط کاملا برای کار کردن شما مهیا شود.

 

 سعی کنید برای اتاق کار قسمی از خانه را انتخاب کنید که رفت و آمد و سر و صدا آنجا خیلی کم باشد چون اگر در قسمت های شلوغ خانه به کار کردن بپردازید رفت و آمدها و سر و صداها باعث می شود نتوانید آرامش و تمرکز کافی برای انجام کارهای خود را داشته باشید و خیلی زود خسته شوید و نتوانید به کارهایتان برسید.

 

اتاق کار در خانه

 

 اولویت بندی ها را در نظر بگیرید

 سعی کنید چیدمان دکوراسیون را طوری انجام دهید که اولین اولویت و هدف شما عملکرد مناسب و راندمان بالای کارتان باشد. برای زیبایی ظاهری دکوراسیون اتاق کارتان وسایلی برای اتاق کار خود خریداری کنید که کاملاً برای شما کاربرد داشته باشند و در عین حال وقتی که آنها را در محیط کار خود قرار میدهید از وجود آنها لذت ببرید.

 

اما در نظر داشته باشید که حتی تم دکوراسیون اتاق کار شما هم باید با خانه و بقیه قسمت های منزلتان هماهنگی داشته باشد. مثلاً اگر دکوراسیون منزل شما کاملاً مدرن و امروزی است بهتر است در اتاق کارتان از وسایلی که مدرن و امروزی هستند مثل اثرات هنری استفاده کنید.

 

اتاق کار در خانه

 

 یکی از مهم ترین وسایلی که برای اتاق کار چه داخل خانه، چه خارج از خانه باید خریداری کنید و در خرید آن نهایت دقت عمل را به خرج دهید صندلی کار است. زیرا باید صندلی طوری باشد که وقتی چندین ساعت روی آن کار می کنید از نظر جسمی و فیزیکی آسیبی به شما وارد نکند و در عوض کاملا احساس راحتی و آسایش داشته باشید و از اصول ارگونومیک پیروی کند.

 

 رنگ آمیزی اتاق کار با رنگ دلخواه خود

 سعی کنید دیوارهای اتاق کار خودتان را با رنگی رنگ آمیزی کنید که عاشق آن هستید و حضور آن رنگ در محیط کارتان شما را به وجد بیاورد و انرژی شما را چند برابر کند به طوری که از قرار گرفتن در اتاق کار لذت ببرید و کسل نشوید.

بهتر است بیشتر از رنگ های شاد در اتاق کار خود استفاده کنید که انرژی بیشتری به شما بدهند یا رنگ های آرامش بخشی مثل آبی کم رنگ و سبز کم رنگ باعث می شود انرژی مثبت بیشتری در فضا پخش باشد.

 

اتاق کار در خانه

 

 قرار دادن یک منظره مناسب در اتاق کار

بهتر است فضایی که به عنوان منظره روبروی شما هنگام کار قرار دادن یک فضای دلنشین باشد. اگر اتاقی که به عنوان اتاق کار در نظر گرفته اید پنجره دارد سعی کنید میز را جایی قرار دهید که هنگام کار، پنجره روبه روی شما باشد تا وقتی از نگاه کردن به میز کار و یا کامپیوتر خود خسته شدید از نگاه کردن به فضای جلویتان لذت ببرید و یا اگر پنجره ندارد سعی کنید دیوار مقابل خود را با رنگ ها و تابلوهایی که از آن لذت می برید بپوشانید.

 

اتاق کار در خانه

 

 از دیگر نکاتی که برای دکوراسیون اتاق کار باید در نظر بگیرید این است که حتما باید اتاق کار شما نور کافی داشته باشد تا چشم های شما که چند ساعت قرار است روی متن ها و یا صفحه کامپیوتر باشد اذیت نشود و شما از کار کردن خسته نشوید.

دیگر اینکه سعی کنید وسایلی که در اتاق کار شما قرار دارد از جمله کتاب ها و دیگر وسایل در طبقه بندی ها و قسمت های منظم قرار داشته باشد زیرا نظم در اتاق کار باعث می شود شما از نظر ذهنی هم منظم تر باشید و تمرکز بیشتری داشته باشید.

 

اتاق کار در خانه

 

علی امیری بازدید : 27 چهارشنبه 06 آذر 1398 نظرات (0)

همانطور که میbدانید بیشتر خانم های خانه دار با تغییر فصل و یا نزدیک شدن به عید نوروز تمایل دارند که حتماً یک تنوع و تغییری در ظاهر خانه به وجود بیاورند و برای آنها خیلی مهم است که این تنوع چشمگیر و جذاب باشد و در جهت زیباتر شدن منزل انجام شود. با توجه به اینکه خرید و فروش و نو کردن وسایل هزینه خیلی زیادی می طلبد انجام تنوع با تعویض وسایل کار دشواری است ولی یکی از کارهایی که هزینه کمی دارد و انجام آن باعث می‌شود دکوراسیون زیر و رو شود و یک تغییر خیلی چشمگیر در آن به وجود بیاید استفاده از کاغذ دیواری برای خانه و یا تعویض کاغذ دیواری پذیرایی است که می تواند کاملا ظاهر خانه را نو کند و با توجه به نیاز مشتری تنوع محصولات طوری بالا رفته که در بعضی از موارد شما می توانید خیلی راحت این کاغذ دیواری ها را شست و شو دهید و تمیز کنید.

 

دکوراسیون        دکوراسیون داخلی منزل        دکوراسیون اتاق خواب      کاغذ دیواری پذیرایی

 

کاغذ دیواری

 

 این کاغذ دیواری ها در فروشگاه های مختلف، بازارها و سایت های مختلف عرضه می شوند و شما می توانید کاتالوگ های آن را بررسی کنید و از بین انواع مختلف مدل هایی که عرضه می شود، مدلی که برای خانه شما مناسب تر است و با سلیقه شما همخوانی بیشتری دارد را انتخاب و خریداری کنید. البته کاغذ دیواری ها از نظر قیمت در رنج متفاوتی قرار دارند و این به علت جنس و طرح و کاربرد آنها است.

 

آیا در خانه اجاره ای کاغذ دیواری نصب کنیم؟

 خیلی از افرادی که به دنبال تغییر دکوراسیون کلی و تغییر ظاهر کلی در خانه هستند تصمیم می گیرند از کاغذ دیواری استفاده کنند زیرا با یک هزینه نسبتا کم ظاهر جذاب و زیبایی می‌تواند در خانه حاکم شود. اما آیا استفاده از کاغذ دیواری برای کسانی که در خانه های اجاره ای زندگی می کنند و ماندن آنها در آن خانه موقتی است کار درستی است؟ 

 

کاغذ دیواری

 

 در پاسخ به این سوال باید بگویم که پیشنهاد ما این است که در خانه هایی که اجاره ای هستند از کاغذ دیواری استفاده نکنید چون چسباندن این کاغذها با استفاده از یک سری چسب های مخصوص است و اگر تصمیم داشته باشید بعد از جابجایی این کاغذ دیواری ها را جدا کنید و با خود ببرید باید بدانید که اثر آن چسب ها روی دیوار باقی می ماند و خوشایند نیست و دیوار دیگر مثل قبل نمی شود مگر اینکه با صاحبخانه مشورت کنید و بعد این کار را انجام دهید. 

 

ترمیم کاغذ دیواری آسیب دیده

ممکن است شما حتی نتوانید برای تعویض کلی کاغذ دیواری خانه  هزینه کنید و مجبور شوید قسمت هایی از کاغذ دیواری که قبلا آسیب دیده را ترمیم کنید و یا قسمت هایی که قابل ترمیم نیستند را عوض کنید و فکر این که قرار است یک قسمت هایی از کاغذ دیواری را عوض کنید و یکدست بودن آن روی دیوار باقی بماند کمی مشکل است. برای این کار شما نیاز دارید یک سری ابزار و وسایل داشته باشید که این ابزار شامل اسفنج مخصوص کاغذ دیواری، کاتر، چسب کاغذ دیواری یا خمیر مخصوص کاغذ دیواری و یک تکه از کاغذ دیواری که کاملا سالم است که قرار است در جای قبلی قرار بگیرد.

 

کاغذ دیواری

 

در مرحله اول شما باید یک تکه کاغذ دیواری را برش بزنید و بردارید و کاغذ دیواری سالم را که قرار است در جای آن قرار دهید به شکل مستطیل ببرید و فقط توجه کنید که چند سانتی متر بزرگ تر از جایی که ترمیم لازم دارد برش دهید و سعی کنید این نوع برش را از قسمتی که طرح مشابه دارد تهیه کنید که وقتی سر جایش قرار می‌دهید ناهماهنگی نداشته باشد و سپس مقداری از چسب را با اسفنج مرطوب به پشت تکه بریده شده بزنید و در جای مورد نیاز نصب کنید و صبر کنید که کاملا خودش را بگیرد و قسمت های اضافه را برش دهید و بردارید.

 

رنگ بهتر است یا کاغذ دیواری؟

یکی از سوال هایی که خیلی برای مشتری ها و مخاطبان پیش می‌آید این است که اصلا خانه را رنگ کنند یا از کاغذ دیواری استفاده کنند؟ و همیشه خیلی از افراد در این مرحله دچار تردید هستند و برای اینکه این تردیدها برطرف شود لازم است که مزایا و معایب هر کدام از این دو را بدانید تا بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید. در این مقاله تصمیم نداریم که بگوییم دقیقا کاغذ دیواری برای خانه شما مناسب تر است یا رنگ، اما با توجه به نکاتی که به شما آموزش می دهیم می ‌توانید متوجه شوید که کدام یک از این دو مورد برای منزل شما مناسب تر است.

 

کاغذ دیواری

   

انتخاب کاغد دیواری برای خانه های کوچک

واقعیتی که در مورد رنگ ها و کاغذ دیواری ها وجود دارد این است که تنوع در کاغذ دیواری ها خیلی بیشتر از رنگ ها است و این یکی از نقاط قوت این محصول است. از بین کاغذ دیواری ها و رنگ ها باید بگویم که رنگ ها خانه را نورگیر تر می کنند و چون سطح براق تری دارند باعث انعکاس نور می شوند که این علاوه بر اینکه باعث می‌شود فضا روشن‌تر به چشم برسد باعث دل بازتر شدن و بزرگتر به نظر رسیدن خانه هم می شود ولی کاغذ دیواری ها نور را جذب میکنند و این ویژگی مثبت را ندارند.

 

با توجه به اینکه بیشتر خانه های امروزی متراژ پایینی دارند و خیلی از خانواده ها در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند مدام به دنبال راهی برای بزرگتر نشان دادن خانه و دلباز نشان دادن آنها هستند. اگر به دنبال بزرگتر نشان دادن خانه هستید باید بگویم که رنگ ها برای شما گزینه مناسب تری از کاغذ دیواری ها هستند زیرا علاوه بر نکته ای که در مورد بازتاب نور در مورد رنگ ها و کاغذ دیواری ها گفتیم، کاغذهای دیواری به خاطر طرح هایی که روی خودشان دارند حتی اگر این طرح ها خیلی کوچک هم باشد باعث می‌شود فضای خانه کوچک تر دیده شود.

 

کاغذ دیواری

 

تنوع بافت در کدام یک بیشتر است؟

 بیشتر افراد تمایل دارند در قسمت های مختلف بافت دیوار هماهنگ با بافت کلی دکوراسیون باشد و هماهنگی زیادی بین آن برقرار شود. اگر شما هم به دنبال بافت های متنوع هستید پیشنهاد می کنیم که کاغذ دیواری را انتخاب کنید، چون کاغذ دیواری ها در زمینه بافت، جنس و طرح و رنگ آنقدر متنوع هستند که شما با هر سلیقه ای سراغ آنها بروید دست خالی برنمیگردید.

 

کاغذ دیواری

 

ترکیب کاغذ دیواری و رنگ

هیچوقت کاملا خودتان را درگیر قوانین و اصول نکنید و از خلاقت و سلیقه خودتان هم برای خانه کمک بگیرید. مثلا لازم نیست که حتماً فقط از یکی از نمونه های کاغذ دیواری یا رنگ در خانه خود استفاده کنید و شما این شانس را دارید که هم از کاغذ دیواری در خانه خود استفاده کنید و هم از رنگ، و از آنها به صورت ترکیبی استفاده کنید. ولی توجه داشته باشید که ترکیب کردن آنها یه مقدار هوشمندی نیاز دارد و بهتر است که از یک طراح و معمار داخلی مشورت بگیرید.

 

کاغذ دیواری

 

ست کردن مبلمان با دیوار با کاغذ دیواری

 همانطور که گفتیم کاغذدیواری ها انواع متفاوتی دارند و شما با توجه به اینکه قرار است دکوراسیون خانه تان مدرن یا کلاسیک باشد نمونه مد نظر خود را انتخاب می کنید. البته اگر از بین گزینه‌های مختلف کاغذ دیواری ای را انتخاب کردید که به سبک کلاسیک بیشتر نزدیک بود لازم نیست که حتماً از مبل کلاسیک استفاده کنید و می توانید از مبل های چستر فیلد در این مورد استفاده کنید زیرا در هر صورت چیزی که تعیین کننده وسایل خانه شماست سلیقه خود شماست و سعی کنید از وسایلی در خانه استفاده کنید که از دیدن آنها لذت ببرید.

 

کاغذ دیواری

 

راهنما انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی

 سعی کنید هماهنگی بین رنگ ها طوری باشد که رنگ کاغذ دیواری و مبل ها عینا مثل هم نباشد و یک تنالیته روشن به تیره و برعکس داشته باشد. به طور مثال ترکیب رنگ های کرم، قهوه ای، شیری و نسکافه ای می ‌تواند ترکیب رنگ خوبی در خانه شما باشد. اگر به طور مثال برای مبل های راحتی یا حتی مبل کلاسیک رنگ قهوه ای را انتخاب کردید می‌توانید در کنار آن از رنگ های کرمی هم استفاده کنید و میزی که به عنوان میز جلو مبلی در مقابل مبل قرار میگیرد هم میتواند قهوه ای تیره باشد هم سفید باشد که همه اینها بستگی به مبل شما و سلیقه شما دارد.

 ترکیب رنگ هایی که گفته شد بیشتر مناسب دکوراسیون کلاسیک و مجلل تر است و اگر می خواهید به سمت دکوراسیون مدرن و امروزی پیش بروید سعی کنید از رنگ های خنثی بیشتر استفاده کنید. به طور مثال رنگ های سفید و طوسی در کنار هم به خاطر روشنی و راحتی که دارند یک سبک مدرن را در خانه به وجود می آورند. البته اینطور نیست که برای دکوراسیون سلطنتی نتوان از این ترکیب رنگ استفاده کرد.

 

کاغذ دیواری

 

انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق خواب

اگر تصمیم گرفتید برای اتاق خواب خود هم کاغذ دیواری تهیه کنید این کاغذ دیواری، هم می تواند از طرح کاغذ دیواری هایی که در قسمت پذیرایی خانه قراردادید باشد و هم می تواند یک کاغذ دیواری متفاوت باشد. قسمت اتاق خواب و پذیرایی کاملا جدا است و شما می توانید اگر ایده ای دارید به صورت جداگانه در این قسمت پیاده کنید.

 

کاغذ دیواری

 

 اما سعی کنید که از کاغذ دیواری در اتاق خواب استفاده کنید که طرح شلوغ نداشته باشد و یا رنگ هایی نباشد که آرامش شما را به هم بزند و خواب شما را تحت تاثیر قرار دهد و سعی کنید از طرح‌هایی که حس خوبی به شما می دهد و آرامش بیشتری در اتاق برقرار می کنند استفاده کنید.

اگر اتاق خواب کوچکی دارید سعی کنید از کاغذ دیواری های تیره رنگ در آن استفاده نکنید زیرا باعث می شود اتاق کوچک تر از چیزی که هست به نظر برسد و اگر طرح ها عمودی باشند و زمینه روشن باشد، اتاق بزرگتر و سقف اتاق بلندتر دیده می شود و این باعث زیباتر شدن اتاق شما می شود.

 

کاغذ دیواری

 
علی امیری بازدید : 48 چهارشنبه 06 آذر 1398 نظرات (0)
دکوراسیون        دکوراسیون داخلی منزل        دکوراسیون اتاق خواب    انواع مبل تخت خواب شو 97 

 

 

مبل ال

 

بخاطر طرفداران زیادی که این مبل پیدا کرده است در انواع و اقسام رنگ ها و طرح ها آن را تولید کرده اند تا به شما عرضه شوند و شما با هر سلیقه ای می توانید این مبلمان را تهیه کنید و از آن استفاده کنید.

 

در مورد مبلمان تختخوابشو خوب است بدانید که برای ساخت این مبل ها معمولا از پارچه های مازراتی، مکس، بوگاتی، پورش و ملیتا استفاده می کنند و پارچه ای که برای روکش این مبل استفاده می شود نباید بافت درشت داشته باشد زیرا این پارچه ها موقع خواب و استراحت بدن شما را اذیت می کنند. اگر مایل هستید در مورد این مبلمان اطلاعات بیشتری داشته باشید مقاله دیگر ما که در مورد راهنمای کامل خرید مبل ال هست را مطالعه کنید تا با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام دهید.

 

در این مقاله هدف اصلی بعد از صحبتی مختصر در مورد مبل های تختخوابشو، آوردن مدل های مبل تختخوابشو 97 است که شما بتوانید با دیدن انواع مختلف این مبل ها، بهترین آن ها که با هدف و سلیقه شما همخوانی دارد را انتخاب و خریداری کنید.

 

مبل راحتی تختخوابشو جاذبه

مبل راحتی تختخوابشو جاذبه از سری مبل های چند منظوره می باشد که قابلیت تغییر تکیه گاه و تغییر به حالت تخت خواب را دارد. اگر به دنبال یک دست مبل راحتی زیبا می گردید و دوست دارید زمان تماشای فوتبال و سریال دراز بکشید، مبل راحتی تختخوابشو جاذبه بهترین انتخاب شما است. این مبل 8 نفره می باشد و امکان انتخاب رنگ و پارچه وجود دارد.
 
مبل ال

 

 

مبل راحتی تختخوابشو باکس دار آکاژو

یکی از ویژگی های بارز این مبل راحتی قابلیت تختخوابشو آن است که این محصول را بسیار پرطرفدار نموده است. خصوصیت تختخوابشو مبل تختخوابشو باکس دارآکاژو بسیار کاربردی است و در کنار طراحی زیبای این محصول بسیار چشم نواز است. طراحی زیبای این محصول و دوخت فوق العاده آن در کنار تلفیق رنگ چوب و پارچه یکی دیگر از ویژگی های آن است. اسکلت فلزی مبل راحتی تختخوابشو باکس دار آکاژو باعث مقاومت و ماندگاری بالای این محصول شده است. مبل راحتی تختخوابشو آکاژو 8 نفره میباشد و از دو کاناپه 3 نفره همراه با دو صندلی تک تشکیل شده است. این محصول تماما شرکتی بوده و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است.

 

مبل ال

 

مبل راحتی تختخوابشو مکانیزم لاسیلیا

اگر به دنبال یک مبل بینظیر با کاربری فوق العاده هستید بدون شک مبل تختخوابشو مکانیزم لاسیلیا انتخاب شما است. طراحی بینظیر و فوق لوکس این محصول چشم نواز است و از کیفیت بالای ساخت آن لذت خواهید برد. دسته های مکانیزم و تکیه گاه متحرک این محصول یک قابلیت فوق العاده کاربردی است که این محصول را متفاوت نموده است. مبل راحتی لاسیلیا یک محصول شرکتی بوده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. این مبل لوکس 8 نفره میباشد و از دو کاناپه 3 نفره و 2 صندلی تک نفره تشکیل میشود.

 
مبل ال
 
علی امیری بازدید : 63 چهارشنبه 06 آذر 1398 نظرات (0)

اگر تاکنون فیلم هایی که در تلویزیون در مورد سبک زندگی ژاپنی ها تهیه شده است را دیده باشید می‌بینید که بسیاری از خانه هایی که ژاپنی ها در آن زندگی می کنند به تخت خواب هایی مجهز شده است که در خود سیستم گرمایشی دارند و احساس بسیار راحتی به کاربران می دهند و در انواع مدل های سنتی و مدرن ساخته شده اند.

 

کرسی

 

تختخواب های گرم و نرم ژاپنی

اگر به تاریخچه ژاپنی ها برگردیم می‌بینیم که بیشتر آنها در هنگام خوابیدن از سرویس خواب و لوازمی برای خوابیدن استفاده می‌کنند که سلامتی فیزیکی آنها به طور کامل در نظر گرفته شده است. بیشتر ژاپنی ها تخت خواب های بسیار خاصی دارند که به طوری ساخته شده است که گرم و نرم و راحت هستند و دارای یک سیستم گرمایشی بسیار سودمند در خود می باشند.

 

کرسی

 

وقتی به تاریخچه ژاپن نگاه کنیم متوجه می شویم که این مدل تخت ها مربوط به قرن چهاردهم می شود که در این نوع تخت خواب ها معمولاً یک میز تعبیه شده که زیر آن سیستم گرمایشی وجود دارد و روی آن را با یک پتوی بزرگ دیگر می پوشانند که اگر از این تخت ها استفاده کنید می توانید خواب بسیار آرام و لذت بخشی را خصوصاً در زمستان ها تجربه کنید.

 

کرسی

 

بیشتر ما ایرانی ها تختخواب های ژاپنی را در امتحان کرده ایم و آنها را با نام "کرسی" می‌شناسیم و بر روی کرسی ها در قدیم لحاف کرسی می‌گذاشتند که به علت داشتن سیستم گرمایشی در زیر این نوع سرویس خواب ها افراد کمتر به بیماری‌های مفصلی دچار می‌شدند.

 

اگر علاقه مند باشید که از مدل های سنتی این تخت خواب ها استفاده کنید می بینید که تنها یک میز وجود دارد که سیستم گرمایشی در زیر آن است و  روی آن لحاف قرار دارد اما در مدل های مدرن امروزی سعی شده تا جایی که امکان دارد راحتی و زیبایی هم به این سرویس خواب ها اضافه شود.

 

تخت ژاپنی

 

به علت داشتن سیستم های گرمایشی این طرح های سنتی بسیار کاربردشان کم شده بود ولی اخیراً به علت این که این تخت خواب ها انرژی کمتری مصرف می کنند سعی شده است تا در قالب مدرن تر طراحی و ساخته شود تا افراد استفاده از آنها علاقمند شوند و به آن ها روی بیاورند.

 

تخت

 
علی امیری بازدید : 39 چهارشنبه 06 آذر 1398 نظرات (0)

بیشتر خانواده ها وقتی که قرار است برای اولین بار طعم فرزند دار شدن را بچشند، ذوق و شوق زیادی برای خرید وسایل او دارند و سعی می‌کنند بهترین وسایل را برای کودک دلبند خود فراهم کنند. بیشتر خانم هایی که قرار است برای بار اول مادر شوند در انتخاب سیسمونی و وسایل آن حساسیت و دقت عمل زیادی به خرج می‌دهند و سعی می‌کنند که در مورد وسایلی که در سیسمونی وجود دارد اطلاعات کامل داشته باشند تا دکوراسیون اتاق کودک آنها بهترین در نوع خود باشد.

 

تخت کودک

 

تخت و کمد سیسمونی جزئی از بزرگ‌ترین وسایلی است که در سیسمونی ها به کار می رود و مادرها بیشتر وقتشان را برای انتخاب این وسیله ها صرف می کنند تا بتوانند بهترین مدل ها را خریداری کنند. برای خرید این وسیله ها همیشه مادر ها همه سلیقه خود را به کار می برند و به علت این همه استقبال از وسایلی که برای سیسمونی ها قرار داده شده است سعی کرده‌ایم تا مطلبی در مورد تخت و کمد که در سیسمونی وجود دارد تهیه کنیم تا شما را در مورد تمام موارد مربوط به آن آگاه کنیم تا بتوانید بهترین تصمیم‌گیری را هنگام خرید داشته باشید.

 

تخت کودک

 

در بین خانواده هایی که سعی در خرید سیسمونی برای فرزند خود را دارند بعضی از خانواده ها هستند که وضع مالی مناسب تری دارند و برای هر دوره سنی فرزند خود سرویس خواب مجزایی را خریداری می کنند و برخی دیگر که عاقبت اندیش تر هستند سعی می کنند سرویسی را خریداری کنند که از دوره نوزادی تا دوره نوجوانی برای فرزندشان کارآمد باشد و نیاز نباشد که هر چند وقت یک بار سرویس خواب یا اجزای آن را تعویض کنند.

 

تخت کودک

 

اگر علاقه مند باشید تا در مورد سرویس خواب کودک و نوجوان و سیسمونی نوزاد اطلاعات بیشتری داشته باشید پیشنهاد می کنیم که تمام مقالات در همین سایت را که در ارتباط با سرویس خواب کودک و نوجوان هست را مطالعه بفرمایید تا بتوانید آگاهی کامل از تمامی موارد مربوط به این موضوع را داشته باشید.

 

تخت کودک

 

تخت

 

تخت

 

تخت

 
علی امیری بازدید : 84 چهارشنبه 06 آذر 1398 نظرات (0)

بسیاری از زوج های جوانی که در شرف بچه دار شدن هستند سعی دارند که برای فرزند خود بهترین اتاق خواب را فراهم کنند که برای همین منظور تخت ها و کمد های کودک جز مواردی هستند که آنها سعی می کنند مناسب ترین مدل را برای اتاق کودک خود تهیه کنند. در این مقاله سعی داریم که شیک ترین مدل های تخت و کمد نوزاد را که در انواع طرح های فانتزی و جدید روز که ساخته و عرضه می شوند را به شما نشان دهیم.

 

سیسمونی

 

کمدهای مناسب و فانتزی اتاق نوزاد

وقتی که می خواهید تخت و کمد نوزاد را انتخاب کنید باید یک سری موارد مختلف را مد نظر داشته باشید و به آنها توجه کنید که یکی از مهم ترین آنها زیبایی کمد و تخت نوزاد است. در این مطلب سعی کرده ایم تا جایی که امکان دارد چند نمونه از شیک ترین و مدرن ترین طرح های تخت و کمد نوزاد را که با سلیقه های مختلف همخوانی داشته باشد برای شما را بیاوریم تا بتوانید با مشاهده آنها و مقایسه بین موارد مختلف بهترین تصمیم را برای خرید تخت و کمد نوزاد بگیرید.

 

سیسمونی

 

در واقع کمد نوزاد مهم ترین وسیله‌ای است که در سیسمونی نوزاد چه دختر و چه پسر وجود دارد که برای نگه داشتن وسایلی که مورد نیاز نوزاد است از کمدها استفاده می کنند. کمد هایی که برای قرار دادن در اتاق نوزادان و کودکان طراحی و ساخته شده‌اند بسیار شیک و متنوع هستند و افراد با توجه به هر نوع سلیقه ای که دارند و هر سبکی که مد نظر آنها می توانند این کمدها را در رنگ ها و طرح های مختلف که با سایر وسایلی که در اتاق نوزاد وجود دارد ست باشد تهیه کنند.

 

سیسمونی

 

قبل از اینکه طرح و مدل کمد را انتخاب کنید تا برای سیسمونی نوزاد خود خریداری کنید، حتما به رنگ تخت و وسیله هایی که در اتاق نوزاد قرار است قرار بگیرد توجه کنید تا سعی کنید هارمونی از بین نرود.

 

سیسمونی

 

پیشنهاد می کنیم که رنگ های روشن و زیبا در تخت و کمد هایی که برای نوزادان استفاده می شود به کار ببرید زیرا استفاده از این رنگ ها باعث میشود که دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد و کودک شما زیباتر و با نشاط تر به نظر برسد. برای خرید تخت و کمد نوزاد طرح و رنگی که برای تخت و کمد به کار رفته است جزو اولین چیزهایی است که به چشم می آید و توجه بیشتر افراد را به سمت خود جذب می کند.

 

سیسمونی

 

اگر شما جزو آن دسته از خانواده هایی هستید که منزل بزرگی دارید و فضای کافی برای قرار دادن وسایل کودک خود داریدکمد های بزرگ تهیه کنید که همه وسایلی که مورد نیاز نوزاد است از جمله وسایل بهداشتی و اسباب بازی ها و لباس های او را بتوانید در کمد قرار دهید تا اتاق نوزاد شما کاملا مرتب و منظم شود و هرگونه به هم ریختگی یا بی نظمی به چشم نخورد. با توجه به مدل هایی که در این مقاله ارائه شد سعی کنید که از آنها الگو برداری کنید تا بتوانید مدل های فانتزی و جذاب کمد ها را در اتاق نوزاد خود داشته باشید.

 

سیسمونی

 
علی امیری بازدید : 52 چهارشنبه 06 آذر 1398 نظرات (0)

تخت خواب های یک نفره در مدل های متنوع و زیبایی در بازار و سایت های مختلف موجود است که شما با توجه به سلیقه و نیاز خود می توانید برای دکوراسیون اتاق خواب خود تخت مناسب را تهیه کنید. در این مطلب سعی کرده ایم که مدل های زیبا و متنوع تخت خواب های یک نفره با طرح های زیبا و لوکس را در اختیار شما قرار دهیم تا با مشاهده آنها و مقایسه بین محصولات مختلف بتوانید تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید.

 

دکوراسیون        دکوراسیون داخلی منزل        دکوراسیون اتاق خواب       دکوراسیون اتاق کودک         جدیدترین و شیک ترین تخت خواب های یک نفره برای اتاق خواب 

 

تخت

با توجه به اینکه تخت خواب یک نفره برای چه دکوراسیونی و برای چه سنی تهیه می شود مدل های موجود در بازار بسیار متنوع خواهد بود. اینکه جنسیت افراد دختر باشد یا پسر و در چه سنی قرار داشته باشد یعنی از کودک تا نوجوان و جوان می‌تواند تخت خواب های متنوعی را داشته باشد و برای اینکه مدل مناسب هر فرد و هر منزلی به درستی انتخاب شود باید به تمام جزئیات توجه کرد تا در نهایت هم بتوانید تخت خواب زیبا و شیک برای اتاق خواب خود تهیه کنید.

 

تخت

 

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که برای خرید تخت خواب یک نفره باید مد نظر قرار بگیرد ابعاد و اندازه تخت خواب است. برای اینکه تخت خواب یک نفره در اندازه های مختلف خریداری شود لازم است اول ابعاد اتاق خواب و فضایی که قرار است به خوابیدن اختصاص داده شود مشخص شود که بعد بتوانید تخت خوابی تهیه کنید که با هدف شما مطابقت کامل را داشته باشد.

 

تخت

 

تخت خواب های پسرانه اسپرت و زیبا

مدل های مختلف تخت خواب های پسرانه تاثیر بسیار زیادی در جذاب تر شدن دکوراسیون داخلی اتاق خواب آنها خواهد داشت. پس بهتر است هنگامی که می‌خواهید تخت خوابی را خریداری کنید به رنگ و طرح آن خیلی دقت کنید. برای اینکه آگاهی شما را در این زمینه بالا ببریم مدل های مختلف تخت خواب شیک و جدید پسرانه را در اختیار شما قرار داده ایم که با مشاهده آنها و مقایسه بین موارد مختلف بتوانید بهترین تصمیم را جهت خرید بگیرید. اگر به بازار و سایت ها مراجعه کنید مدل تخت خواب های پسرانه را در طرح ها و رنگ های مختلفی می بینید که ممکن است فانتزی و مدرن باشد و یا حتی سبک کلاسیک داشته باشد که با توجه به سلیقه و سبک اصلی دکوراسیون خانه شما خرید صورت خواهد گرفت.

 

تخت

 

مدل تخت خواب ها اگر با دقت و آگاهی صورت گیرد می تواند تاثیر چشمگیری در دکوراسیون اتاق خواب داشته باشد و حتی می‌تواند در راحت تر بودن و آسایش بیشتر به شما کمک کند. پس علاوه بر ظاهر زیبا سعی کنید به کیفیت و جنس و راحتی هم هنگام خرید دقت کنید. انواع تخت خواب ها در مدل های فلزی و چوبی و ام دی اف در بازار موجود است که به خرید هر کدام از آنها که علاقه‌مند باشید می توانید برای فرزند خود تهیه کنید.

 

تخت

 

اگر مایل باشید پیشنهاد ما را برای خرید مدنظر بگیرید پیشنهاد میکنیم تخت خواب های ام دی اف و چوبی را انتخاب کنید زیرا می‌تواند انتخاب بهتر و مناسب تری باشد. سعی کنید برای پسرهای کوچکتر که در سن کودکی به سر می برند تخت خواب هایی که طرح های فانتزی دارد را انتخاب کنید زیرا باعث می‌شوید که او به اتاق خواب خود علاقه بیشتری نشان دهد.

 

تخت

 

در مدل های مختلف تخت خواب مدل تخت خواب های تک نفره پسرانه نوجوان طرح ها و شکل‌های مختلف تولید شده‌اند که باعث می شود فرزند شما با هر سلیقه ای دست خالی نرود و بتواند تختی را انتخاب کند که به صورت کامل رضایت او را جلب میکند. اگر خانه و اتاق خواب کوچک دارید و مجبور هستید که به خاطر جبران این کمبود فضا اتاق خواب بچه های شما مشترک باشد و تصمیم دارید مدل تخت خواب دو طبقه را انتخاب کنید می توانید مدل های پیشنهادی ما در همین سایت را مشاهده کنید و تصمیم به خرید بگیرید.

 

تخت خواب های دخترانه اسپرت و فانتزی زیبا

در هر اتاق خوابی تخت خواب ها عنصر اصلی آن به حساب می‌آیند که هم جهت زیبایی اتاق و هم برای آرامش و راحتی ساخته و استفاده می شوند که این تخت ها در انواع طرح های یک نفره و دو نفره ساخته شدند که افراد با توجه به نیاز و هدف خود می توانند مدل های مختلف را خریداری نمایند. تخت خوابی که شما خریداری می‌کنید می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در کیفیت خواب و آرامش شما داشته باشد پس بهتر است در خرید آن نهایت دقت را به خرج دهید تا بتوانید با یک تیر چند نشان بزنید و هم اتاق و دکوراسیون را زیباتر کرده باشید و هم اسباب آرامش خود را فراهم کرده باشید.

 

 

تخت خواب ها یکی از مواردی هستند که بسیار مهم هستند و هیچ ایرادی ندارد که شما هنگام خرید آن حساسیت زیادی به خرج دهید زیرا هر چه با دقت بیشتری کالای مورد نظر خود را خریداری کنید می توانید بهترین استفاده را از آن ببرید. هنگامی که می‌خواهید برای دختر خود طرح تخت خواب دخترانه تهیه کنید به زیبایی و راحتی که در یک سطح توجه کنید و فقط به دنبال زیبایی نباشید زیرا فیزیک حساس فرزندان شما در انتخاب تخت خواب مناسب باید نقش داشته باشد.

 

تخت

 

تخت خواب های زیبا برای دختر خانم های نوجوان

بیشتر دختر های نوجوان دلشان می خواهد که دکوراسیون اتاق خواب آنها منحصر به فرد و زیبا باشد و برای اینکه آنها را به این هدف نزدیک کنید لازم است برای آنها تخت‌خوابی تهیه کنید که آنها را به سمت این هدف سوق دهد. برای اینکه این اتفاق بیفتد باید طرح و رنگ تخت خواب یاسرویس خواب نوجوان که شما تهیه می کنید و کاملا مطابق با سلیقه و میل فرزند شما باشد تا بیشترین رضایت را از اتاق خواب خود داشته باشد.

 

تخت

 

بعد از اینکه تخت خواب مورد نظر را برای اتاق خریداری کردید مرحله بعدی خریدن یک روتختی زیبا و جذاب است که بتوان با آن سطح تشک تختخواب را به صورت کامل بپوشانید. اگر دوست دارید که فضای دکوراسیون اتاق خواب فرزند شما متفاوت و منحصر به فرد باشد پیشنهاد می کنیم که رنگ روتختی را با رنگ پرده و وسایل دیگری که در اتاق خواب وجود دارد ست کنید.

 

تخت

 

تخت خواب های فانتزی برای دختر بچه های زیبا

همه پدر و مادرها وقتی که می خواهند برای اولین بار برای فرزند کوچک خود تخت خواب بخرند ذوق و شوق زیادی دارند و این کار برایشان بسیار هیجان انگیز است و سعی می کنند که تخت مناسب را با حوصله تمام خریداری کنند زیرا این طرح علاوه بر زیبا کردن محیط اتاق او باعث می‌شود که روحیه و رشد کودک هم تحت تاثیر قرار بگیرد و بهتر انجام شود. طرح های مختلف فانتزی برای تخت خواب های دو طبقه و یک طبقه و تخت خواب های یک نفره و دونفره با رنگ های روشنی که از نظر کودکان جذاب است طراحی و تولید شده است که بیشتر کودکان علاقه زیادی به این اتفاق نشان می‌دهد.

 

تخت

 

 
علی امیری بازدید : 23 چهارشنبه 06 آذر 1398 نظرات (0)

همیشه برای اینکه بهترین انتخاب را در وسایل مختلف از جملهتخت خواب داشته باشید باید یک سری از نکات را مد نظر داشته باشید. در این مقاله سعی داریم که شما را با طرح های جدید و متنوع تخت خواب های یک نفره دخترانه و پسرانه آشنا کنیم تا شما با دیدن موارد مختلف در نهایت با توجه به دکوراسیون اتاق کودک و سلیقه او انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

 

تخت

 

در هر اتاق خوابی تخت خواب ها یکی از مهمترین عناصری هستند که هم در زیبایی و هم در آسایش افراد تأثیر ویژه ای دارند و باید چیدمان وسایل به گونه‌ای باشد که تمام موارد با هم هماهنگی داشته باشند.

 

تخت

 

انواع تخت خواب های یک نفره دخترانه و پسرانه

هنگامی که به فروشگاه های مختلف در سایت های اینترنتی مختلف سر می زنید متوجه می‌شوید که مدل های تخت خواب های دو نفره و یک نفره به صورت بسیار متنوعی عرضه می‌شود که احتمالا برای انتخاب گزینه دلخواه سردرگم خواهید شد و برای اینکه بتوانید انتخاب خوبی را داشته باشید در کنار توجه به سلیقه شخصی که خرید برای صورت می گیرد باید به موارد دیگری از جمله متراژ خانه دکوراسیون و اندازه و ارتفاع آن هم توجه کنید و در نهایت طرح و رنگ مورد نظر را در قالب دلخواه انتخاب کنید.

 

تخت

 

برای اینکه تخت خواب مناسبی برای دخترها یا پسرها تهیه کنید خیلی اهمیت دارد که بدانید برای چه جنسیتی قرار است خرید صورت بگیرد و فرد دارای چه ویژگی های شخصیتی می باشد؟ معمولا پسرها و دخترها سلایق شبیه و نزدیک به هم ندارند و اگر شما قصد خرید تخت خواب و یا سرویس خوابی برای پسر خود را داشته باشید متوجه می‌شوید که پسرها به چه چیزهایی علاقه مند هستند و خوشبختانه متناسب با سلایق پسر ها تنوع تخت خواب ها در بازار بسیار زیاد است.

 

تخت

 

بیشتر پسرها علاقه زیادی به رنگ های خنثی یا آبی دارند و به همین دلیل بیشتر سرویس خواب های پسرها با این رنگ ها تهیه می شود و الهام گرفته از ماشین های مورد علاقه آنها و همچنین شخصیت های کارتونی مد نظر آنها است.

 

تخت

 

در عین حال دخترها بیشتر به رنگ های آرام و ملایم و زنده تر مثل صورتی و سبز علاقه دارند و سعی می کنند بیشتر وسایل خود را در این رنگ ها انتخاب کنند و در وسایل آنها بیشتر از این شخصیت های کارتونی و فرشته ها و جاهای فانتزی الهام گرفته شده است. هنگامی که تصمیم به خرید قطعی گرفتید سعی کنید حتما به سن آن ها هم توجه کنید. 

 

تخت

 

اگر لازم باشد هر سال تعویض انجام دهید و مبلغ بسیار زیادی را هزینه کنید پیشنهاد می کنیم از همان ابتدا خرید را به نحوی انجام دهید که مطابق با هدف شما باشد و چندسال قابل استفاده باشد و همانطور که در سایر مقالات اشاره کردیم بهتر است اگر تصمیم دارید برای دو فرزند به صورت اشتراکی از یک اتاق استفاده کنید برای هر یک از آنها مطابق میل شخص خود او خرید را انجام دهید تا احساس استقلال داشته باشد و حس کند به سلیقه او احترام گذاشته شده است.

 

تخت

علی امیری بازدید : 34 چهارشنبه 06 آذر 1398 نظرات (0)

ساس ها یکی از حشراتی هستند که در طول روز درون تشک ها مخفی می شوند و هنگامی که شب می شود و افراد به روی تخت خواب یا تشک می خوابند آنها را نیش میزنند. برای اینکه از شر این حشره موذی خلاص شوید بهترین راهکارها را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

 

ساس

 

خیلی از افراد این حشره را به اسم حشره تخت خواب می شناسند و این حشره جزو یکی از جدی ترین عواملی است که باعث ایجاد عفونت می شود. هنگامی که خودش را درون لایه های پارچه و چوب تخت خواب ها مخفی می‌کنند شما آن را نمی بینید و در نیمه های شب از مخفیگاه خود بیرون می آیند و انسان ها را نیش میزنند.

 

ساس

 

یکی از ویژگی هایی که این حشرات دارند این است که در برابر حشره کش ها مقاومت بسیار زیادی دارند. پس با استفاده از این حشره کش ها نمی توانید این را احساس کنید که این حشره از محیط شما دور شده است و برای مهار کردن آنها نیاز به یک سری کارهای حرفه ای تر دارید.

 

ساس

 

خیلی از هتل ها و مسافرخانه هایی که ارزان قیمت تر هستند و رسیدگی کمتری به سرویس خواب های خود می کنند این حشره را در سرویس خواب های خود دارند. این مکان های اشتراکی از طرف وزارت بهداشت جزوه منابع اصلی ساخت معرفی شدند. اما دانشمندان دریافتند که چگونه می توان از شر این آلودگی ها خلاص شد.

 

ساس

 

یکی از راه های موثر در مهار کردن این نوع حشرات این است که به لباس های کثیفی که در محل زندگی شما قرار دارند توجه ویژه ای داشته باشید زیرا ساس ها علاقه بسیار زیادی به زندگی کردن در لباس ها و پارچه های کثیف شما دارند. به طور کلی این حشرات جذب دی اکسید کربن می شوند که در بازدم افراد وجود دارد و وقتی که بدن انسان بوی بدی بدهد به مراتب برای آنها کشش بیشتری خواهد داشت و جذاب تر خواهد بود.

 

ساس

 

نتایج آزمایش‌هایی که محققان بر روی این حشره انجام دادند نشان داد که لباس های کثیف بوی بد و گاز دی اکسید کربن زیاد از مهم ترین عوامل در جذب این حشرات هستند. این حشرات قابلیت این را دارند که تا 96 ساعت بعد از اینکه در درون محیط قرار می گیرند در همان جا ثابت بمانند و زندگی کنند. برای اینکه هنگام مسافرت کردن از حشرات مختلف از جمله ساس دور بمانید بهتر است لباس های تان به مرز کثیفی نرسد و مرتب آنها را بشویید و بهتر است این پارچه ها و لباس های شما در درون بسته هایی قرار بگیرند که مخصوص بسته بندی لباس ها هست و از آلودگی به دور باشند.

 

ساس

 

در صورتی که شما لباس های خاکی را در چمدان های در باز بگذارید یا روی کف اتاق مسافرخانه یا هتل بگذارید امکان رشد و پرورش این حشرات بیشتر خواهد شد و خطر ابتلا به عفونت‌های ناشی از گزش آنها بیشتر خواهد شد. پس به طور کلی توجه داشته باشید که حشره ساس یکی از حشراتی است که در سرویس های خواب شما و اتاق خواب شما می تواند به سرعت جا باز کند و ماندگاری طولانی داشته باشد و اگر به موقع نظافت را انجام ندهید توسط این حشره گزیده شوید و عفونت وارد خون شما شود.

 

ساس

 

پس هنگامی که تصمیم به تمیز کردن اتاق خواب و سرویس خواب خود گرفتید در نظر داشته باشید که علاوه بر روی تخت حتما درزو قسمت های ناپیدای تخت را هم به صورت کامل تمیز کنید زیرا این حشره ممکن است در هر جایی لانه کرده باشد.

 

ساس

 

تهویه مناسب در منازل و اتاق خواب ها می تواند از ماندگاری این حشرات جلوگیری کند زیرا همانطور که گفتیم این حشرات علاقه‌مند به دی اکسید کربن هستند و اگر فضای اتاق کاملاً مطبوع باشد و حتی در آن گیاهان وجود داشته باشند این حشرات کمتر می‌توانند ماندگار باشند.

علی امیری بازدید : 17 چهارشنبه 06 آذر 1398 نظرات (0)

امروزه یکی از جدیدترین دغدغه های تازه عروس ها برای خرید جهیزیه انتخاب سرویس خواب ها هستند که بیشتر بانوان و نو عروس ها برای اینکه دکوراسیون اتاق خواب منزلشان بتواند به بهترین شکل ممکن صورت گیرد برای خرید به دنبال کسب اطلاعات و دیدن طرح های مختلف هستند.

 

دکوراسیون        دکوراسیون داخلی منزل        دکوراسیون اتاق خواب     سرویس خواب های جدید و مدرن مناسب جهیزیه تازه عروس ها 

 

 

تخت عروس

 

انواع مدل های سرویس خواب های جدید که در بازار و فروشگاه های اینترنتی ارائه می شود همه برای استفاده افراد و رسیدن آنها به هدف خود می باشد که این هدف زیبایی و آسایش است اما برای هر فردی می تواند یک سرویس خواب خاصی مناسب باشد که ممکن است یک سرویس خواب برای شخص دیگری خیلی جوابگو نباشد و برای دیگری ایده آل باشد.

 

 

تخت عروس

 

زیرا در انتخاب تخت خواب ها باید دقت شود که قرار است برای چه متراژی این تخت خریداری شود و با چه هدفی هست و سایر وسایلی که در اتاق خواب کنار تخت باید باشند چه چیزهایی خواهند بود و تم اصلی اتاق خواب به چه صورت است؟ برای همین منظور پیشنهاد می کنیم مدل سرویس خواب های جدیدی که در این مقاله برای شما آورده شده است را به خوبی بررسی کنید تا با دیدن مدل های جدید مختلف بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید و فضای دید بازی برای شما فراهم شود. 

 

 

یکی از مهمترین بخش های تزیین هر خانه ای سرویس خوابی است که در آن خانه قرار می‌گیرد و آن را تزیین می کند که این سرویس خواب مدرن اصولا تخت خواب دو نفره ای است که حدود 170 سانتیمتر عرض دارد و به همراه دو عدد پاتختی یک آینه و یک دراور عرضه می شود.

 

تخت عروس

 

سرویس خواب ها به علت حجم زیادی که اشغال می کنند و بزرگ بودن اجزای تشکیل دهنده آنها معمولاً شکل و طرحی که دارند نقش بسیار زیادی در دکوراسیون کلی اتاق خواب ها ایفا می کنند. زیرا همانطور که شما هم بخوبی می دانید اتاق خواب فقط صرفا برای خوابیدن نیست و تخت خواب هم فقط جهت خوابیدن شما نمی باشد و از اتاق خواب میتوان استفاده هایی مثل تفریح، مطالعه، تماشای تلویزیون فیلم و کار با کامپیوتر و غیره را انجام داد پس باید به اجزای اتاق خواب توجه ویژه‌ای شود و در طراحی داخلی اتاق خواب همه موارد باید مد نظر گرفته شود تا بتواند در نهایت یک اتاق خواب ایده آل حاصل شود.

 

تخت عروس

 

شما می توانید اتاق خواب کوچک خودتان را به کمک یک تخت خواب بزرگ تزیین کنید و در کنار آن برای وسایل، پرده ها و سایر دکوری ها رنگ های دلخواه خودتان را انتخاب کنید، ولی با این هدف که هارمونی را هم از دست ندهید.

 

تخت عروس

 

یعنی بهتر است که همه قسمت های یک سرویس خواب در تعادل با یکدیگر باشند و هماهنگی و هارمونی با تم اصلی اتاق حفظ شود ولی از استفاده از رنگ های شاد و زنده برای روتختی و کوسن ها و پرده ها غافل نشوید که باعث زیباتر شدن هرچه بیشتر فضا خواهید شد.

 

برای اینکه متناسب با اتاق خواب تان سرویس خواب مناسب هم تهیه کنید لازم است حتماً به اندازه و ابعاد اتاق خواب توجه کرده باشید که بتوانید با خرید وسایلی که دقیقاً مناسب اتاق خواب شما است یک فضای آرام و دلپذیر را برای خودتان و افراد خانواده و آسایش خود فراهم کنید.

 

تخت عروس

 

در نظر گرفتن ابعاد از این جهت مهم است که شما بتوانید هم از این اتاق برای خوابیدن استفاده کنید هم موقعی که مشغول کارهای دیگری می شوید بتوانید به راحتی رفت و آمد کنید و در اتاق حرکت کنید و وسایل مورد نیاز را در اتاق نگهداری کنید.

 

پس باید هنگام که میخواهید خرید را انجام دهید تختخوابی که حجم زیادی را اشغال می‌کند نخرید و سعی کنید تخت خواب را درون اتاق در جایی قرار بدهید که از نظر سطح گرما و نور و صدا در بهترین موقعیت باشد.

 

تخت عروس

 
علی امیری بازدید : 21 چهارشنبه 06 آذر 1398 نظرات (0)

بیشتر زندگی های امروزی در محیط های کوچکی مثل آپارتمان ها و خانه های کوچک میگذرد و مشکلاتی که پیش روی افراد است کم خواهد بود. به علت وضعیت اقتصادی و مشکلاتی که پیش روی افراد و خصوصاً جوان‌ترها قرار دارد بیشتر افراد به دنبال خرید وسایل و ابزاری هستند که بتوانند با پرداخت هزینه ی کم هم به اهداف خود برسند.

 

سرویس خواب

 

به طور مثال افراد دوست دارند که در سرویس خواب اتاق خواب خود از تخت خواب و کمد هایی استفاده کنند که هم زیبایی داشته باشد و هم بتواند راحت باشد و هم با هزینه هایی که در توان آنها است مطابقت داشته باشد. 

 

انواع سرویس خواب ها در سبک های کلاسیک، سنتی و مدرن وجود دارد که با توجه به موادی که در هر کدام از اینها به کار میرود و وسایل جانبی که برای سرویس خواب آنها ارائه می شود قیمت ها می تواند متفاوت باشد. ولی از بین این ها تخت خواب هایی که در سرویس خواب های مدرن وجود دارند قیمت پایین تری نسبت به مدل های سلطنتی و کلاسیک دارند.

 

سرویس خواب

 

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که توان پرداخت هزینه های بالا برای خرید سرویس خواب مناسب اتاق خواب خود را ندارید پیشنهاد می‌کنیم که به سمت مدل های مدرن بروید و از بین آنها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

سرویس خواب

 

با توجه به تقاضای بالا برای انواع سرویس خواب ها این سرویس خواب ها در طرح ها و رنگ ها و مدل های مختلف با رنج قیمت بسیار متفاوت در بازار موجود است که هر خانواده با توجه به وضع خود به خرید سرویس خواب می‌پردازد.

 

سرویس خواب

 

در سایت آف دکور هم در رنج قیمت های مختلف سرویس خواب هایی برای انتخاب و خرید شما آورده شده است که با مشاهده آنها و مقایسه با سایر کالاهای موجود می توانید به خرید سرویس خواب مورد نیاز خود اقدام کنید. البته ما در یک مقاله جدا سعی کرده‌ایم در مورد اتاق خواب هایی که قرار نیست تختخوابی در آنها قرار بگیرد برای شما مطلبی تهیه کردیم که خواندن آن خالی از لطف نخواهد بود.

 

سرویس خواب

 
علی امیری بازدید : 85 چهارشنبه 06 آذر 1398 نظرات (0)

از بین انواع سرویس خواب ها آنهایی که در بدنه خود جنس چوب و ام دی اف را دارند نسبت به بقیه قیمت بیشتری را دارند و در مدل های سلطنتی و کلاسیک به علت منبت کاری ها و طرح هایی که بر روی سرویس خواب ها کار می شود این قیمت بیشتر و بیشتر خواهد شد که این افزایش قیمت به ارتباط مستقیم با میزان ریزه کاری هایی که در طرح وجود دارد خواهد داشت.

 

شیک ترین مدل های سرویس خواب ام دی اف ترکیه ای

 

سرویس خواب ام دی اف

 

سرویس خواب ام دی اف شیک

 

سرویس خواب ام دی اف شیک

 

سرویس خواب ام دی اف لمسه کوبی

 

حتی در بعضی از مدل های سرویس خواب های جدید هم که بدنه چوبی دارند سعی می‌شود از چند فاکتور مختلف استفاده شود که اصولاً در این سرویس خواب ها ترکیبی از کیفیت و زیبایی را مشاهده می کنید. سرویس خواب های ام دی اف هم در بین مردم جایگاه خوبی دارد و طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب کرده اند که حتی بیشتر تازه عروس ها هم در سرویس خواب جهیزیه خود سعی می کنند سرویس خواب چوبی و ام دی اف را تهیه کنند.

در صورتی که قصد خرید سرویس خواب ام دی اف را داشته باشید لازم است که قبل از اقدام به خرید این نوع سرویس خواب ها اطلاعات کامل را کسب کنید تا خرید را با اطمینان بیشتری انجام دهید و بهترین گزینه را برای اتاق خوابتان تهیه کنید. 

 

مواردی که برای شما خواهیم گفت هم در زیبایی و هم در کارایی تاثیر می‌گذارد و برای اینکه آنها را به خوبی بشناسید باید وقت و فکر زیادی را مصرف کنید. ولی در این مقاله سعی کرده ایم که نکات مورد نیاز شما را به صورت خلاصه در کنار عکس های مرتبط داشته باشیم تا شما بتوانید با آگاهی بیشتری خرید خود را انجام دهید.

 

سرویس خواب ام دی اف عروس

 

سرویس خواب ام دی اف مدرن

 

سرویس خواب ام دی اف ساده و شیک

 

سرویس خواب ام دی اف با تم طوسی

 

سرویس خواب ام دی اف با تم روشن

 

سرویس خواب ام دی اف تیره

 

همانطور که شما هم می دانید سرویس خواب های کامل در کنار تخت خواب دو عدد پاتختی، کشوی دراور و میز و صندلی آرایشی دارند. چون تعداد این وسایل و حجمشان زیاد است و قسمت زیادی ازاتاق خواب شما را درگیر می‌کند باید روی سبک و کیفیت آن دقت زیادی به خرج دهید. اولین فاکتوری که باید قبل از خرید به آن توجه کنید در نظر گرفتن فضای اتاق خواب است وقتی اتاق خواب خود را با دقت اندازه گیری کنید متوجه می‌شوید که چه سایز از سرویس خواب باید برای اتاق خریداری کنید. 

 

سرویس خواب های ام دی اف به علت تنوع زیادی که دارند در سایزهای مختلف ارائه می شوند و شما اگر اطلاع کافی از سایز اتاق و تخت خواب مناسب خود داشته باشید انتخاب راحت تری خواهید داشت. نگران کوچک یا بزرگ بودن اتاق خواب نباشید زیرا با توجه به تنوع بالای این سرویس خواب ها برای هر سایزی سرویس خواب مناسب وجود خواهد داشت. سبک اتاق خوابی که مدنظر شما خواهد بود یکی از مهم ترین عواملی است که بعد از اندازه باید مد نظر قرار گیرد و در سرویس خواب های ام دی اف اهمیت ویژه پیدا می‌کند. بهتر است قبل از اینکه خرید را انجام دهید یک سقف مشخصی را انتخاب کنید و تمام وسایل را متناسب با آن خریداری کنید. 

 

به علت زیاد بودن تعداد وسایل سرویس خواب کامل وقتی که یک مدل از سرویس خواب را انتخاب کردید در واقع دارید سبک سرویس خواب را هم تعیین می کنید و می توانید از بین گزینه‌های مدرن کلاسیک صنعتی و غیره سبک مورد پسند خود را انتخاب کنید و با توجه به آن خریداری کنید.

 

سرویس خواب ام دی اف کلاسیک

 

سرویس خواب ام دی اف بدون پایه

 

سرویس خواب ام دی اف با ست مشکی

 

سرویس خواب ام دی اف با لمسه دوزی

 

سرویس خواب ام دی اف پاییزی

 

سرویس خواب ام دی اف مشکی

 

اگر به دنبال سبک های مدرن و امروزی هستید در مدل های مختلف ام دی اف دنبال آن بگردید و اگر به دنبال سبک کلاسیک و صنعتی هستید به دنبال مدل های چوب طبیعی و فلزی باشید. سرویس خواب هایی که ام دی اف هستند معمولا ویژگی خوبی دارند که خوب رنگ را جذب خود می‌کنند و می‌توان تنوع اندازه و شکل و رنگ آنها بسیار بالا باشد. 

 

بهتر است رنگی که مورد علاقه شما است به عنوان رنگ اصلی سرویس خواب تخت خواب شود مثلا اگر رنگی گرم و لطیف را دوست دارید همان رنگ را برای سرویس خواب انتخاب کنید تا بتوانید خواب راحت تری هم داشته باشید. البته باز اشاره می کنیم که رنگ ها باید با هم هارمونی داشته باشد و هیچگاه از رنگ‌هایی که هیچ تناسبی با هم ندارند استفاده نکنید زیرا زیبایی و آرامش را از دست خواهید داد.

با توجه به اینکه امروزه بیشتر افراد در خانه های کوچک و آپارتمانی زندگی می‌کنند سرویس خواب های ام دی اف یکی از راه حل های مناسب این افراد است مخصوصا مدل هایی که دارای کشو و کمد در زیر تخت هستند گزینه های خیلی مناسبی برای خانه های کوچک خواهند بود.

مدل سرویس خواب ام دی اف با توجه به قیمت کیفیت های مشابهی هم خواهد داشت. وقتی که در نهایت انتخاب خود را انجام دادید بهتر است که از چند جا قیمت بگیرید تا به علت شباهت های زیادی که سرویس خواب ها به هم دارند سرویس خوابی که تهیه می کنید حتما با قیمتی که خریداری می کنید و برای آن می پردازید مناسب باشد و گول ظاهر زیبا و قیمت گران وسایل را نخورید و توجه به جزئیات را فراموش نکنید.

 

سرویس خواب ام دی اف سفید

 

سرویس خواب ام دی اف روشن

 

سرویس خواب ام دی اف زیبا و ساده

 

سرویس خواب ام دی اف با ملحفه گل گلی

 
علی امیری بازدید : 20 چهارشنبه 06 آذر 1398 نظرات (0)

سرویس خواب ترکیه ای از جمله سرویس خواب هایی است که در بین زوج های ایرانی طرفدار زیادی پیدا کرده است و خیلی از این زوج ها به دنبال دانستن قیمت سرویس خواب های ترکیه در بازار هستند. ویژگی های منحصر به فردی که سرویس خواب های ترکیه ای دارد باعث شده است که بیشتر افراد از جمله تازه عروس و دامادها به سمت این نوع سرویس خواب ها کشیده شوند.

 

تخت

 

ویژگی های قابل توجه سرویس خواب های ترکیه ای

بیشتر سرویس خواب های ترکیه ای در صورت های مختلفی ساخته و عرضه می شوند که مهم ترین ویژگی که همه آنها دارند این است که تختخواب های ساده و زیبایی دارند که در کنار آن‌ها کمدهای لباس بزرگ هم قرار دارد.

 

تخت

 

همانطور که می دانید قیمت سرویس خواب ترکیه ای معمولا نسبت به مدل‌های ایرانی بالاتر است و دلیل آن کیفیت مواد اولیه است که در این سرویس خواب ها به کار رفته است و هر چقدر که این مواد کیفیت بیشتری داشته باشند قیمت این سرویس خواب هم بالاتر خواهد رفت.

 

تخت

 

سرویس خواب خوب باید هم راحت باشد هم موقعی که روی آن می خوابیم صدای جیر جیر ندهد وقتی که روی این تخت خواب ها می خوابید نهایت آرامش را داشته باشید و مواظب باشید که این تخت هرگونه صدایی از حرکت هنگام خواب و قلت خوردن شما نداشته باشد زیرا در هنگام شب که سکوت کامل است هرگونه صدای کوچکی خواب راحت شما را مختل خواهد کرد.

 

علاوه بر مواد اولیه طرح سرویس خواب هم روی قیمت سرویس خواب ترکیه ای تاثیرگذار خواهد بود. اگر طرحی که روی سرویس خواب قرار است وجود داشته باشد هزینه زیادی برده باشد طبیعتا قیمت سرویس خواب بیشتر می شود.

 

قیمت سرویس خواب ترک

 

در سرویس خواب های ترکیه ای کمد بزرگی قرار داده می شود که جای بسیاری دارد و همه وسایل اضافی اتاق را میتوان در آن جای داد که همین کار باعث می شود که وسایل اضافی در محدوده فضای اتاق قرار نگیرد و آرامش اتاق بیشتر دیده شود و نوع کمدی که روی سرویس خواب قرار می گیرد روی قیمت سرویس خواب تاثیر گذار خواهد بود.

 

تخت

 

شاید فکر کنید که سرویس خواب های ارزان تر برای شما به صرفه تر خواهد بود اما وقتی یک سرویس خواب ناقص و معمولی خریداری می کند و قیمت کمی را پرداخت می کنید مجبورید در کنار آن با خرید کمد و سایر وسایلی که برای نگهداری از لباس ها و وسایل خریداری می‌کنید هزینه زیادی برای شما بر می دارند که پیشنهاد می کنیم همون سرویس خواب ترکیه ای را انتخاب کنید اگر وسایلی زیادی دارید.

 

تخت

 

اگر از بین سرویس خواب های ترکیه ای که در بازار وجود دارد بتوانید آنهایی که جنس اصلی را دارند تهیه کنید متوجه دوام و کیفیت چشمگیر این سرویس خواب ها می شوید اگرچه طرح این سرویس خواب ها آنقدر جذاب است که بیشتر افراد برای پرداخت قیمت بالای این سرویس خواب ها مشکلی ندارند.

علی امیری بازدید : 31 چهارشنبه 06 آذر 1398 نظرات (0)

از بین تمامی مدل های سرویس خواب های متنوع قیمت سرویس خواب های سلطنتی معمولا از بقیه سبک ها و مدل های دیگر گران تر است. علت این قیمت بالا جزئیات بیشتری است که در این نوع سرویس خواب ها به کار رفته است و همچنین طراحی مشکل تر این نوع سرویس خواب ها می باشد.

 

تخت سلطنتی

 

تخت خواب های سلطنتی معمولا از موادی مثل برنج، برنز، چوب مقاوم فلز و mdf تهیه می شود. این نوع سرویس خواب ها در رنگ های مختلفی از جمله سفید، قهوه ای و طلایی ساخته می شود که در سرویس کلی در کنار تخت خواب میز پاتختی و ست آرایش هم قرار می گیرد.

 

تخت سلطنتی

 

معمولاً کمد هایی که در سرویس خواب سلطنتی وجود دارد کشو های زیادی دارد که می‌توانید وسایل کوچک و مختلف خود را در آن نگهداری کنید. افرادی که علاقه مند به سبک کلاسیک هستند می توانند از مبل های سلطنتی در دکوراسیون منزل استفاده کنند و در اتاق خواب خود از سرویس خواب های سلطنتی استفاده کنند.

 

تخت سلطنتی

 

بیشتر افراد به علت هزینه بالایی که این نوع سرویس خواب ها نسبت به سایر مدل ها دارد از خرید آن صرف نظر می کند اما باید بدانند که اگر هزینه بالایی پرداخت می‌کنند در اول این نوع تخت خواب ها کیفیت بالایی دارد و مدت زمان بیشتری برای آنها استفاده خواهد کرد.

 

تخت سلطنتی

 

سرویس خواب های سلطنتی در خانه های ما ایرانی ها همیشه به عنوان یکی از فاکتورهایی بوده است که زیبایی منزل را خیلی بیشتر می کند و طرح و رنگ های جذابی که سرویس های خواب سلطنتی دارند برای جهیزیه زوج های جوان می تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

 

تخت سلطنتی

 

علی امیری بازدید : 44 چهارشنبه 06 آذر 1398 نظرات (0)

یکی از مهم ترین اجزایی که در هر اتاق خوابی وجود دارد سرویس خواب ها هستند که برای خریدن آنها باید دقت و حساسیت زیادی را صرف کنید. اگر به سراغ خرید سرویس خواب ها در فروشگاه یا سایت ها رفته باشید متوجه خواهید شد که این سرویس خواب ها تنوع های بسیار زیادی دارند و مربوط به برند ها و کشور های مختلف هستند. یکی از جذاب ترین انواع سرویس خواب ها و نمونه ها سرویس خواب ترکیه ای هستند که در این مقاله در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

 

تخت

 

در واقع در میان سرویس خواب ها یکی از لوکس ترین طرح هایی که وجود دارد مدل سرویس خواب ترکیه است که طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده است و شما با استفاده از دکوراسیون که مد نظرتان است می توانید طرح مناسبی از این سرویس خواب ها را برای اتاق خواب خودتان خریداری کنید.

 

تخت

 

با افزایش تقاضا در این زمینه سرویس خواب های متنوعی با طرح‌های مختلفی ساخته شده‌اند که باعث می‌شود شما نسبت به قبل با گزینه های محدود روبرو نباشید و بتوانید مدل دلخواه خود را از بین تعداد زیادی مدل انتخاب کنید که لازمه ی انتخاب خوب داشتن آگاهی کافی است. سرویس خواب ترکیه ای یکی از زیباترین مدل های سرویس خواب ها هستند که توجه زیادی را به سمت خود جذب می کنند و مدل های مختلف این سرویس خواب را در این مقاله مشاهده می کنید. 

 

تخت

 

این سرویس خواب ها معمولا در ابعاد 200 در 160 تا 170 ارائه می شود که به همراه خود نیز آینه و صندلی آرایش و دو عدد پاتختی و کمد لباس دارند که اگر دوست داشته باشید می‌توانید هر کدام از این وسایل را خریداری نکنید.

 

تخت

 

در نظر داشته باشید که هنگام خرید علاوه بر زیبایی کیفیت و جنس وسایل هم نقش بسیار مهمی را دارد و نباید از آن غافل شوید. به طور مثال تخت خواب شما قرار است فضایی برای آرامش شما باشد بهتر است به صورتی باشد که بدن شما روی آن احساس آرامش داشته باشد و با توجه به جثه و فیزیک بدنی خود خریداری کنید.

 

تخت

 

میزهای عسلی که در کنار تخت خواب ارائه می‌شود برای این است که شما بتوانید وسایلی مثل آباژور، ساعت، تلفن و حتی داروهای خود را بر روی آن قرار دهید و چون بیشتر آنها دارای یک کشو است می توانید وسایل خود را در آن نگهداری کنید.

 

تخت

 

انواع مدل های سرویس خواب ترکیه برای عروس ها با طرح های شیک و متنوع در بازار و سایر فروشگاه ها عرضه میشود و تازه عروس و دامادها می‌توانند در خانه خود از آنها استفاده کنند. توجه داشته باشید که بهتر است همه وسایل یک اتاق مثل پرده و فرش و سایر موارد هم با سبک کلی ست باشند و از سبک اصلی خارج نشوند.

 

تخت

 
علی امیری بازدید : 28 چهارشنبه 06 آذر 1398 نظرات (0)

شاید در اول همه فکر کنند که اتاق خواب فقط یک جایی برای خوابیدن است و متوجه این قضیه نباشند که اتاق خواب علاوه بر اینکه یک جایی برای خوابیدن است قرار است افراد در آن آرامش روحی داشته باشند زیرا خوابیدن به تنهایی در هر قسمت از خانه ممکن است.

 

عروس

 

برای این که افراد بتوانند از تنش‌ها و استرس‌های روزانه خلاص شوند نیاز به یک محیط آرام و مناسب دارند تا بتوانند یک خواب خوب داشته باشند و فردای خود را با انرژی شروع کنند. این آرامش که در اتاق خواب وجود دارد تا حد زیادی می‌تواند به چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب و رنگ ها و وسایلی که در آن است مرتبط باشد. در هر اتاق خوابی اصلی‌ترین فاکتور سرویس خواب آن خواهد بود و تخت خواب ها علی‌الخصوص، یکی از قسمت هایی هستند که 6 تا 8 ساعت از هر روز هر فردی در آنجا می گذرد.

 

تخت عروس

 

یکی از مهم ترین مسائلی که هنگام صحبت از اتاق خواب مطرح می شود سرویس خواب عروس است که علاوه بر داشتن ویژگی هایی همچون آرامش و راحتی و جنس خوب باید حتما زیبایی و حالت خاصی داشته باشد که مناسب منزل تازه عروس باشد. وسایلی که کنار آن قرار می گیرند هم باید در هماهنگی کامل با آن به سر برد.

 

تخت عروس

 

به منظور همین درخواست ها تنوع در سرویس خواب های عروس بسیار زیاد است و اگر بخواهید یک سرویس خواب راحت و شیک که دقیقا متناسب با خواست و هدف شما باشد پیدا کنید باید وقت بسیار زیادی را برای گشت و گذار مصرف کنید و تمام شهر را بگردید تا یک سرویس خواب خریداری کنید.

 

تخت عروس

 

برای این که کار شما راحت تر شود و زمانی کمتری را صرف خرید کرده باشید در این مقاله برای شما مطالب مفیدی را تهیه کرده ایم که پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید. البته باید در نظر داشته باشید که تنها عامل مهم در انتخاب زیبایی راحتی و جنس نیست.

 

تخت عروس

 

 یکی از مهمترین عوامل که برای افرادی که از نظر مالی هیچ مشکلی هم ندارند مطرح هست قیمت سرویس خواب ها می باشد. در بیشتر وسیله ها و ابزاری که در هر زمینه‌ای خریداری می‌شود قیمت‌ها به صورت اتفاقی تعیین نشده اند و همیشه با توجه به جنس ها و متریالی که در یک وسیله‌ به کار می رود قیمت آن تعیین می شود. هر چه موادی که در یک سرویس خواب به کار می رود کیفیت بالاتر و طول عمر بیشتری داشته باشد قاعدتاً هزینه بیشتری را هم باید برای خرید آن پرداخت کنید.

 

تخت عروس

 
علی امیری بازدید : 27 چهارشنبه 06 آذر 1398 نظرات (0)

بیشتر خانه های امروزی با خانه های گذشته متفاوت هستند و دیگر خبری از خانه هایی که دارای تعداد زیادی اتاق هستند و متراژ بالایی دارند نیست و معمولا بیشتر افراد در آپارتمان ها زندگی می کنند و یا خانه های کوچکی دارند و اگر تصمیم داشته باشند که بیشتر از یک فرزند داشته باشند معمولا مجبور می شوند که برای فرزندان خود اتاق مشترک داشته باشند و دو فرزند آنها و یا بیشتر از یک اتاق به صورت مشترک استفاده کنند و حال اگر روحیات این دو فرزند با هم مختلف باشد و سلایق متفاوتی داشته باشد و حتی جنسیت متفاوتی داشته باشند، کار چیدمان و طراحی دکوراسیون مشکل می‌شود و افراد معمولا با این سوال مواجه می شوند که بهتر است دکوراسیون به چه نحو چیده شود تا مورد پسند هر دو فرزند آنها باشد و به مشکل بر نخورند. کودکی سن رشد است و هر سال افراد علاوه بر اینکه از نظر فیزیکی رشد می کنند، اخلاق و سلایق آنها هم تغییر می کند و لازم است که دکوراسیون آنها به نحوی چیدمان شود که تمام مواردی که گفته شد مد نظر قرار گیرد و نیاز نباشد که هر چند ماه یک بار وسایل قبلی تعویض شود و وسایل جدید جایگزین آنها شود.

 

تخت

 

طراحی دکوراسیون داخلی اتاقی که قرار است توسط دو فرزند استفاده شود موضوع حساسی است زیرا در احساس دو کودک تاثیر می گذارد و آنها قرار است به طور مشترک از این اتاق خواب استفاده کنند و از تمام وسایل بهره ببرند. سعی کنید اولین نکته‌ای که در چیدمان این اتاق ها مد نظر قرار می‌دهید این باشد که فضای اتاق به صورت کاملا مساوی به قسمت های مجزا تقسیم شود تا هیچ کدام از فرزندان شما فکر نکنند در حق آنها کوتاهی شده است. یعنی باید این حس را به فرزندان خود منتقل کنید که بهترین فضای اتاق را در اختیار آنها قرار دادید و از قرار گرفتن در آن لذت ببرند.

 

تخت

 

مثلا وقتی که قرار است دو کودک از یک فضای کوچکی بهره ببرند باید برای هر کدام از آنها یک فضای مجزا و مفید در نظر بگیرید و مطابق با میل آنها و دلخواه آنها چیدمان را انجام دهید. 

 

مثلاً یک کتابخانه دوقلو در اتاق قرار دهید که علاوه بر این که باعث زیبایی اتاق می‌شود دو کودک بتوانند کتاب های خود را به صورت مجزا در آن قرار دهند و یک فضای کاملاً یکسان برای هر دو ایجاد شده باشد و می توانند از قسمت های دیگر کمد ها برای گذاشتن لباس های آنها استفاده کرد.

 

تخت

 

تختخواب های دوطبقه جزو فاکتورهایی هستند که برای اتاق خواب های کوچک و آنهایی که قرار است بین دو فرزند تقسیم شود می تواند بسیار مفید باشد. این تخت خواب ها باعث می‌شود که هم در فضای زمینی صرفه‌جویی کرده باشید هم برای هر دو کودک تخت خواب قرار داده باشید.

 

تخت

 

اگر فرزندان شما اختلاف سنی دارند باید در نظر داشته باشید که طبقه بالای تخت ها برای کودکان کم سن تر جای مناسبی نیست و بهتر است آنهایی که بزرگتر هستند طبقه‌های بالا را انتخاب کنند. و یک نکته که خیلی مهم است در نظر بگیرید این است که اگر فرزند شما دوقلو است بهتر است تا قبل از اینکه به سن شش سالگی برسد برای آنها تخت خواب دو طبقه قرار ندهید.

همچنین می توانید برای صرفه جویی در فضا از تخت خواب هایی استفاده کنید که فضای زیر آنها جایگاهی برای گذاشتن وسایل اضافی باشد و به خاطر زیاد بودن وسایل دو فرزند در یک اتاق شلوغی ایجاد نشود.

 

تخت

 

اگر دو کودکی که شما تصمیم دارید در یک اتاق قرار دهید هر دو دختر هستند می توانید رنگ های شاد را برای اتاق خواب آنها به کارگیرید زیرا تاثیر بسیار مثبتی در آنها خواهد داشت. در اتاق خواب دختر های خود از این مدل ها قرار دهید تا بتوانند وسایل و لوازم خود را در آن قرار دهند کار بسیار مثبتی انجام داده اید. در اتاق خواب دخترانه می‌توانید تخته هایی برای گذاشتن خاطرات و نوشتن آن و انجام کارها به صورت قرینه قرار دهید. 

 

تخت

 

اگر شما کودکی دارید و یک نوزاد هم در راه دارید و می خواهید اتاق نوزاد متولد شده با خواهر و برادر خود مشترک باشد باید از فضای محدودی که در اختیار دارید نهایت استفاده را ببرید و حتما سعی کنید که صندلی برای شیر دادن قرار دهید در اتاق جداگانه ای باشد که اگر نصف شب خواستید به کودک خود شیر بدهید کودک دیگر از خواب بیدار نشود و به هم خوردن نظم خواب کودک در رشد او تاثیر نگذارد و باید دکوراسیون اتاق خواب طوری طراحی و رنگ بندی شود که با هر دو گروه سنی همخوانی داشته باشد.

 

تخت

 

اگر می خواهید طراحی داخلی خاصی را برای اتاق کودکانتان مد نظر بگیرید مثلاً برای خوابیدن او به جای تخت خواب یک باکس را استفاده کنید که هم فضای اتاق باز شده باشد و هم جای زیادی اشغال نشود و بتوانید از قسمت های مختلف آن استفاده کنید.

 

شما همچنین می توانید از فضایی که در جلوی پنجره ها وجود دارد برای نشستن و کتاب خواندن انتخاب کنید که حس خوبی به فرزند شما می دهد و دید داشتن به سمت بیرون باعث حس بهتری در او خواهد شد.

 

اگر فرزندان شما اتاق مشترک دارند و در سن نوجوانی به سر می برند کار شما راحت تر خواهد بود و می توانید چیدمان دکوراسیون را به عهده خود آنها بگذارید تا با هم صحبت کنند و به یک اتفاق نظر برسند تا ببینند برای اتاق خواب خود باید چه وسایلی تهیه کنند و هر چیزی را در کجا بگذارند تا یک فضای هیجان انگیز برای خود درست کرده باشند و هم احساس صمیمیت بین آنها برقرار شود.

 

تخت

 

برای اینکه فضایی که طراحی می کنید خاص‌تر باشد سعی کنید از رنگ های منحصر به فرد هم کمک بگیرید چون ممکن است گاهی فرزند شما لازم باشد فضای جدایی را برای خود داشته باشد که در این مورد می توانید از اکسسوری های فضایی که حتی خیلی کوچک هم هستند برای خصوصی سازی فضای کودک خود استفاده کنید.

 

اگر کودک دلش می‌خواهد در تخت خواب خود یک غذای مخفی داشته باشد می توانید از پرده برای حصار کشیدن دور فضای تختخواب استفاده کنید با این کار به او می فهمانید که برای علایق او احترام قائلید و به نیازهایش توجه می کنید.

 

تخت

 
علی امیری بازدید : 28 چهارشنبه 06 آذر 1398 نظرات (0)

بیشتر شما معتقد هستید که گفته روانشناسان و جامعه شناسان در مورد صحبت هایی که برای محیط رشد کودکان می شود کاملا صحیح است و محیطی که کودکان در آن رشد می کنند تاثیر بسیار زیادی در شخصیت و موفقیت آنها خواهد داشت و با فضایی که برای کودک خود فراهم می کنید در شکل گیری شخصیت او نقش خواهد داشت و باعث می شوید که او بتواند در جامعه آنطور که شما او را تربیت می کنید حضور پیدا کند.

 

تخت

 

همه ی مکان هایی که کودک در آن قرار می گیرد مثل مدرسه خانواده دانشگاه و غیره می‌تواند در این روند موثر باشد. اولین جایی که کودک در آن رشد می کند و به یادگیری می‌پردازد خانه است و در هر خانه ای اتاق خواب کودک شما نقش بسیار زیادی در زندگی او خواهد داشت.

 

تخت

 

پس سعی کنید اتاق خواب کودک خود را به ترتیبی طراحی کنید و چیدمان را انجام دهید که به رشد و سلامت جسمی و فکری او کمک کرده باشید و او را برای حضور در محیط های بعدی آماده کرده باشید. در این راستا رنگ ها و استانداردها و ایده های مختلف می‌تواند دکوراسیون اتاق کودک شما را به نحوی انجام دهد که کودک شما علاقه بسیار زیادی به آن محیط پیدا کند و دلش بخواهد ساعت های زیادی را در آن بگذراند. شاید تصور کنید که برای این کار هزینه گزافی لازم است اما در این مقاله به شما یاد می دهیم که چطور می شود با صرف هزینه کمتر اتاقی زیباتر برای فرزند دلبند خود تهیه کنید.

 

تخت

 

انواع سرویس خواب های اتاق دختر بچه ها

ایده های دکور اتاق خواب ها رنگ ها اندازه ها و سایر موارد اصولی هستند که باید در دکوراسیون ها مد نظر قرار گیرند. از بین مواردی که گفته شد رنگ و تم اتاق ها جزو مواردی هستند که می‌توانند در مورد جنسیت مختلف متنوع باشند. البته یکسری وسایل دیگر مثل کمد و میز و آینه و پارچه‌ها هم تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون اتاق ها خواهند داشت. 

 

 

همانطور که شما هم به خوبی می دانید در اتاق خواب دخترانه اکثرا رنگ صورتی رنگ غالب است زیرا باعث ایجاد و القای حس محبت و احساس می‌شود و در کنار آن ها می توانید رنگ های دیگری مثل سبز و زرد و طلایی و آبی را استفاده کنید.

 

تخت

 

اگر کودک دختر شما به شخصیت های کارتونی علاقه دارد اجازه بدهید برای طراحی اتاق او و دکوراسیون از این شخصیت ها استفاده شود تا او ارتباط بیشتری با محیط برقرار کند. اگر برای وسایل وسرویس خواب یک تم مشخص در نظر بگیرید خرید وسایل راحت‌تر صورت می‌گیرد و زیبایی دوچندان خواهد شد. سعی کنید همیشه از دیوارها استفاده کنید و طراحی را زیباتر کنید و می‌توانید در اتاق دختران برای تزیین دیوارها عروسک ها و استیکر های مختلف را به دیوار نصب کنید.

 

تخت

 

انواع سرویس خواب های اتاق پسر بچه ها

بیشتر پسر بچه ها مثل دختر بچه ها شخصیت های کارتونی را دوست دارند و دلشان می‌خواهد که جای آنها باشند. مثلاً بیشتر پسر بچه ها به مرد عنکبوتی و بتمن و بنتن علاقه زیادی دارند و دلشان می‌خواهد این شخصیت‌ها را در اتاق کنار خود داشته باشند. 

 

این قضیه کار را برای شما آسان تر می کند چون با الهام گرفتن از علایق آنها می توانید طراحی اتاق خواب را بهتر انجام دهید. برای پسر بچه ها بهتر است از رنگ های آبی و مشکی و سبز بیشتر استفاده کنید زیرا با این رنگ‌های ارتباط بیشتری برقرار می کنند. توجه داشته باشید که وقتی وسایل را خریداری می کنید اندازه و ابعاد را مد نظر قرار دهید و با توجه به سن کودک مشخص کنید چه وسایلی مدنظر است و چه چیزهایی را نیاز دارند؟

 

تخت

 

کودکانی که سن کمتری دارند بهتر است از وسایلی در اتاق آنها استفاده شود که گوشه های نرم و فرم های منحنی دارد وجود گوشه‌های تیز در وسایل مختلفی مثل تخت و کمد و غیره باعث می‌شود که کودکان دچار ضرب‌دیدگی و آسیب شوند و نتوانند به راحتی در اتاق حرکت کند. 

 

سعی کنید وسایلی که بیشتر مورد توجه و علایق کودک شما است در قسمت‌های پایینی اتاق قرار داده شود که دسترسی به آن برای او مقدور باشد و بتوانند راحت بازی کنند. برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه سعی کنید استفاده از دیوارها را فراموش نکنید و آنها را با پوستر ها و استیکر ها و کارتون ها بپوشانید تا برای او جذاب تر باشد.

 

تخت

 

در بین انواع مختلف رنگ ها بعضی ها وجود دارند که می توانند هم در اتاق خواب دختر و هم در اتاق خواب پسر استفاده شوند و مورد علاقه هر دو طرف خواهد بود. این رنگ ها شامل سفید، زرد، طلایی و نقره ای می باشد که جذابیت چشمگیری را به اتاق کودک شما می بخشد.

 

تخت

 

وقتی همه نکاتی که گفتیم را رعایت کردید باید در نظر داشته باشید که اتاق خواب کودک شما قرار نیست مثل اتاق خواب شما تزیین و طراحی شود و از رنگ‌های صرفاً آرامش‌بخش در آن استفاده کنید. بلکه قرار است اتاق کودک پر از انرژی و هیجان و خلاقیت باشد و رنگ ها باعث جنب و جوش کودکی بیشتر بشود.

 

سعی کنید وسایل بازی و چیزهایی که برای کودکتان می‌خرید با حس کنجکاوی یادگیری او همخوانی داشته باشد و تخت هایی که به صورت دو طبقه ساخته می‌شوند رنگ آمیزی مناسب برای نقش کشیدن روی دیوار مخفیگاه درست کردن برای بچه ها از جمله مواردی است که این هدف را محقق می‌کند.

 

تخت

علی امیری بازدید : 25 چهارشنبه 06 آذر 1398 نظرات (0)

طراحان و افرادی که در زمینه دکوراسیون اتاق خواب کودک و نوجوان تبحر دارند همیشه می گویند که اتاق خواب کودکان باید به صورتی باشد که آنها بتوانند کارهای مختلفی مثل بازی خواب و انجام تکالیف را در اتاق خودشان انجام دهند.

 

در صورتی که اتاقی که برای کودک خود در نظر گرفته اید فضای بسیار زیادی ندارد و شما نمی توانید هم تخت خواب هم میز تحریر و سایر وسایل را با هم در اتاق داشته باشید می توانید در اتاق کودک خود از تخت خواب های دو طبقه یا نیم طبقه استفاده کنید.

 

تخت

 

شاید فکر کنید که این تخت خواب ها فقط برای این است که از هر دو طبقه آن قرار است برای خوابیدن استفاده شود ولی این طور نیست و شما می‌توانید از یکی از طبقه ها برای انجام کارهای دیگر استفاده کنید. زیرا با این کار با اشغال یک قسمت چند هدف با هم دنبال شده است. یعنی بدون اینکه در اتاق فضایی را از دست داده باشید همه فعالیت های شما می توانند در آنجا انجام شود.

 

تخت

 

به این منظور مدل های متنوع زیادی در این سبک وجود دارد که باید ببینید نیاز فرزند شما در واقع چه چیزهایی می باشد و سن او چه نیازهایی را به دنبال دارد. به طور مثال باید دید که فرزند شما بیشتر به یک جایی برای بازی کردن نیاز دارند یا میز تحریر لازم دارد و متناسب با نیاز خود را تهیه کنید. برای انتخاب تخت دو طبقه در نظر داشته باشید که ارتفاع اتاق خواب هم پارامتر بسیار مهمی است. زیرا نباید تخت شما آنقدر بلند باشد که کودک شما خیلی به سقف نزدیک شود و خدای نکرده آسیب ببیند.

 

تخت

 

در کنار مواردی که گفتیم امنیت تخت هم یکی از ویژگی‌های مهم آن است که باید به آن توجه کنید و اطمینان داشته باشید که مدلی که خریداری کرده اید با استفاده از نرده ها به خوبی محافظت شود و بهتر است هنگام خرید فرزند خود را به همراه خود ببرید که تمام موارد را چک کنید. 

 

با این تخت خواب های دو طبقه شهربازی را به منزل بیاورید

این مدل از تخت خواب ها برای افرادی مناسب است که بین 3 تا 6 سال سن داشته باشد. بهتر است این تخت خواب را در گوشه‌ای از اتاق قرار دهید که یک طرف آن به دیوار سمت راست و طرف دیگر به دیوار سمت چپ تکیه داشته باشد. اگر تختی که خریداری می کنید قرار است نزدیک در اتاق قرار داشته باشد بهتر است مدل هایی که عرض کمتری دارند را استفاده کنید که مانع بسته شدن و باز شدن در نشوید.

 

تخت

 

با خرید این طرح ساختار اتاق خواب به این صورت می شود که در آن یک تخت در بالا و یک فضای بازی آرام در پایین برقرار می شود که دسترسی به تخت با استفاده از پله ها صورت میگیرد. شما می توانید قسمتی که برای بازی بچه ها است را هیجان انگیز تر کنید و با استفاده از خلاقیت خود زیباتر شدن آن را موجب شوید.

 

تخت

 

در مدل های این چنینی منطقه‌ای بازی کودک طولی طراحی شده است که باعث می‌شود والدین بتوانند موقع بازی کردن بچه ها به آنها دید داشته باشند و مراقب آنها باشند. ممکن است تصور کنید که با استفاده از این تخت اتاق کودک شما دلگیر می‌شود اما اگر رنگ سفید را خریداری کنید باعث می شوید که فضا شادتر باشد. برای شکستن سادگی و یکنواختی می توانید دیوارها و وسایل را رنگی کنید.

 

بهترین تخت خواب های دو طبقه برای منازل کوچک

این نوع تخت خواب ها مناسب کودکانی هستند که در سن 4 تا 6 ساله قرار دارند و این تخت خواب ها هم در گوشه اتاق قرار می گیرد که از قسمت پایین آن ها هم کمد ها و کشوها و سایر مورد نیاز افراد قرار می‌گیرد.

 

تخت

 

شاید فکر کنید که ساختار این تخت خواب عجیب و غیر معقول است. اما از نظر شما این گونه است و همین مدل به خاطر پوشش چادر مانند و طرح‌هایی که در آن قرار می گیرد برای کودک شما جذاب خواهد بود با توجه به ابعادی که شما لازم دارید می‌توانید کمدها و کشوها را کم یا زیاد کنید که بتوانید نیازهای خود و کودکتان را برطرف کنید.

 

در این نمونه هم بهتر است از رنگ سفید در تخت استفاده شود که اتاق روشن تر شود و فرش و پرده و وسایل اتاق با رنگ های مختلف هارمونی بسازد. شما همین طور می توانید از شلف ها و قفسه های دیواری به جای کمد هایی که بسته هستند برای چیدمان وسایل استفاده کنید تا فضا دلبازتر به چشم ‌آید.

 

تخت

 

کودکانی که 6 سال به بالا هستند می‌توانند از این تخت ها استفاده کنند و این تخت ها فضای کنار ستون ها و گوشه های بیرون آمده اتاق را پر می کند و فضای زیر تخت خواب برای تحصیل و انجام کارهای مدرسه و تکالیف تعبیه شده است. البته در نظر داشته باشید که تخت باید از نظر ارتفاع و ابعاد استاندارد باشد تا کودک شما دچار مشکل نشود.

 

تخت

 

این مدل ها اغلب به صورتی ساخته می شود که استحکام و طول عمر زیادی دارد پس بهتر است رنگ طبیعی خودش را هم حفظ کند که باعث می شود حس طبیعت در فضا بشود. در این مورد هم می توانید در کنار تخت از قفسه ها و شلف های دیواری برای گذاشتن وسایل خود استفاده کنید.

 

کودکانی که 8 سال به بالا هستند و نوجوان ها می توانند از این تخت استفاده کنند. این تخت خواب ها معمولا گوشه اتاق قرار می گیرند و لازم نیست که هر دو طرف این تخت خواب ها را به دیوار تکیه دهید.

 

تخت

 

این مدل نسبت به قبلی ها ساده تر هستند و وزن کمتری هم دارند و می توانید با انواع سبک های دکوراسیون آنها را تطبیق دهید. یکی از نکات هوشمندانه ای که در طراحی این مدل ها به کار رفته است استفاده از فضای زیر تخت و امکان استفاده از کنار پنجره می باشد. از ویژگی های مهم این نوع فضای بزرگی است که در زیر آن وجود دارد و باعث می‌شود فضا مرتب تر و آرام تر دیده شود. طراحی به گونه ای است که می توانید از دیوارها برای تزیین اتاق استفاده کنید.

 

تخت

 

کودکانی که در رده سنی 8 و بالاتر هستند می توانند از این تخت خواب ها در اتاق خود استفاده کنند که این مدل در برابر دیوار اصلی اتاق قرار می گیرد و معمولا از دیوار فاصله می‌گیرد که بتوانید فضای کوچکی هم برای این که وسایل را در آن قرار دهید تعبیه شده است. ساختار اینگونه تخت خواب ها به این صورت است که یک تخت در بالا و یک تخت در پایین قرار دارد که تخت پایینی می‌تواند تبدیل به مبل شود.

 

تخت

 

دخترانی که نوجوان هستند و در سن های 13 تا 16 سال به سر می برند می توانند از این تخت خواب ها در اتاق خود استفاده کنند. این مدل می تواند در گوشه اتاق در کنار دو دیوار قرار بگیرد و یک راه پله در کنار آن باعث می شود که راحت تر بتوان از تخت بالایی استفاده کرد. ساختار تخت خواب بسیار زیبا و ساده است و قسمت اضافی در آن وجود ندارد و ارتفاع مناسب آن باعث می شود که لازم نباشد فرزند شما برای رفتن به تخت خواب اذیت شود. رنگ ها و ترکیب های آن هم با سایر وسایل اتاق اگر هارمونی داشته باشد جذابیت و زیبایی فضا دوچندان خواهد شد.

 

تخت

 

از این تخت خواب ها افرادی که در رده سنی نوجوانان قرار دارند می توانند استفاده کنند البته ناگفته نماند که بزرگ تر ها هم می توانند اگر دوست داشته باشند از این سبک استفاده کنند. این مدل به این صورت هست که قسمت پایین کاملا باز در نظر گرفته شده است و کاربردهای مختلفی می‌تواند داشته باشد و باید توجه کنید که قبل از اینکه همچین طرحی ساخته شود لازم است که ابعاد و اندازه اتاق شما تعیین شود.

 

تخت

 

این مدل ساده است و مقاومت زیادی دارد و قرار دادن نردبان باعث شده که قسمت تخت راحت تر در دسترس باشد. به علت سادگی و رنگ‌آمیزی این طرح می توانید این نوع سبک را با هر نوعی مطابقت دهید و اگر کنار آن یک مبل هم بگذارید فضای بهتر و صمیمی تری را تولید کرده اید.

 

تخت خواب برای فرزندان نوجوان شما

این نوع تخت ها برای کودکانی که از هشت سال به بالا دارند و در سن های نوجوانی به سر می برند مناسب است. تفاوتی که این مدل با بقیه مدل ها دارد این است که نردبان ها در کنار دیوار ها قرار می گیرند و باعث می شوند که امنیت بیشتری برقرار شود و ساختار به این صورت است که قسمت پایینی هم کمد و هم میز تحریر دارد و نیازهای کودکان شما را براورده می کند.

 

تخت

 

در تمام مدل ها و سبک ها و مواردی که گفته شد سعی کنید همیشه نکاتی مانند رنگ، هارمونی و جنس با هدف تناسب داشته باشد و هیچگاه کاری نکنید که با صرف هزینه ای که می کنید زیبایی از دست برود و با رعایت نکاتی که به شما گفتیم می توانید به اهداف خود برسید.

علی امیری بازدید : 26 چهارشنبه 06 آذر 1398 نظرات (0)

 وسایلی که در قسمت های مختلف خانه قرار می‌گیرند تاثیر زیادی در هدفی که قسمت‌های مختلف خانه دنبال می‌کند دارد. به طور مثال قسمت نشیمن جایی است که افراد می‌خواهند مهمانی ها و دورهمی های خود را در آن تجربه کنند و مبلمانی که برای این قسمت خریداری می شود باید به گونه ای باشد که این هدف را محقق کند. در اتاق خواب ها سرویس خوابی که خریداری می شود باید به نحوی باشد که افراد بتوانند از اجزای مختلف این سرویس خواب استفاده مطلوب را داشته باشند و تخت خوابی که در این سرویس خواب ها قرار داده می شود باید طوری باشد که افراد از استفاده و خوابیدن در آن احساس آرامش داشته باشند و علاوه بر آرامش، سلامتی آنها هم مدنظر گرفته شود. همچنین دیگر اجزای سرویس خواب مثل کمد، آینه، پاتختی و غیره باید به گونه ای باشد که افراد بتوانند از آن به خوبی استفاده کنند و نهایت رضایتمندی را از استفاده از این ابزار داشته باشند و برای اینکه رضایت افراد به صورت کامل به دست بیاید لازم است که قبل از اینکه اقدام به خرید سرویس خواب برای اتاق خواب خود داشته باشند یک سری نکات را بدانند و با آگاهی بیشتری اقدام به خرید و جستجو برای خرید سرویس خواب کنند تا خرید مطمئن تری را انجام دهند و از هزینه‌ای که بابت این خرید می‌پردازند راضی باشند و مدت زمانی که لازم است برای آنها کار کند و دوام داشته باشد.

 

تخت

 

شخصیت هر فضایی با وسایلی که در آن قرار می گیرد مشخص می شود و در یک خانه وجود مبلمان و میز و تخت خواب باعث شخصیت دادن به آن فضا می‌شود. با توجه به شخصیتی که برای هر خانه‌ای در نظر می‌گیرید مبلمانی که برای آن تهیه می‌کنید باید متناسب با نیاز آن باشد. در آشپزخانه گاز و سینک و یخچال نقش بسیار پر اهمیتی را در بین سایر وسایل دارند و در اتاق های نشیمن این جزوه های اصلی کاناپه ها و مبل ها هستند و نهایتاً در هر اتاق خوابی تختخواب است که حکم مهم ترین بخش آن اتاق را دارد.

پس اگر در انتخاب هر کدام از آن مواردی که گفته شد دقت کافی به خرج داده نشود ممکن است هدف شما که رسیدن به زیبایی و آسودگی است محقق نشود و به جای اینکه این وسایل کاربردی باشند باعث می شود که به شکل یک وسایلی مزاحم در خانه شما تبدیل شود. در این مقاله سعی داریم که نکاتی که لازم است شما برای انتخاب تخت خواب ها بدانید و آگاه باشید را به شما بگوییم.

 

تخت

تخت ها جزو عنصر های اصلی هر اتاق خوابی هستند و در کنار آن ها وسایل دیگر هم مثل کمد ها و مبل ها اهمیت خودشان را دارند ولی در نظر داشته باشید که در هر دکوراسیونی برای هر فضایی لازم است که همه ابزار و وسایل با هم هماهنگی و همخوانی داشته باشند.

 

تخت

 

این به این معنا نیست که حتما تمام وسایل یک جنس و یک رنگ داشته باشد بلکه ما صحبت از سبک و هارمونی می کنیم. یعنی شما می توانید در سبک کلاسیک مدل های مختلفی که نزدیک به هم هستند را انتخاب کنید و رنگ‌های مکمل را هم انتخاب کنید و یک دکوراسیون اتاق خواب جذاب داشته باشید و اینگونه نباشد که در کنار تخت مدرن و راحتی پاتختی کلاسیک قرار دهید. بهتر است هر وسیله‌ی جذابیت و زیبایی خودش را داشته باشد و هر وسیله ای به صورت تک تک هم به چشم بیاید.

 

تخت

 

تخت خواب های جادار برای ذخیره سازی در اتاق خواب

اگر شما در خانه ای زندگی می کنید که فضای کوچکی در اختیارتان است لازم است در خرید مبلمان و تخت خواب ها هوشمندانه برخورد کنید تا با یک تیر دو نشان بزنید. مثلا اگر در اتاق خواب خود تخت خواب قرار دهید که زیر آن کشو دارد می توانید هم از تخت خواب استفاده کنید و هم فضای محیطی که آن اشغال می‌کند را از دست ندهید و وسایل خود را در آن کشوها به صورت منظم و طبقه بندی شده قرار دهید. از اینگونه تخت‌ها که باعث استفاده حداکثری از فضا می شود و نظم زیادی به محیط می دهند هم در اتاق بزرگتر ها و هم در اتاق کودکان می شود استفاده کرد.

 

تخت

 

انواع تخت خواب های کم جا و تاشو برای منازل کوچک

وقتی صحبت از فضاهای کوچک کردیم بهتر است تخت خواب های تاشو را فراموش کنیم زیرا این گزینه ها در محیط های کوچک می تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای داشته باشد و اتاق خوابی که اینگونه تخت ها در آن قرار می گیرد ظاهر متفاوت و جذابی را خواهد داشت که شما می توانید در مواقع مورد نیاز از این تخت ها استفاده کنید و هر وقت آنها را لازم نداشتید جمع کنید و از فضای زیر آن برای سایر فعالیت های خود استفاده کنید.

 

تخت

 

پارچه ها همیشه حس لطافت را به اتاق خواب و دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما می دهند و اگر سعی کنید در اتاق خواب ها مخصوصاً اتاق خواب های کودکان از پارچه ها زیادتر استفاده کنید لطافت بیشتری به محیط بخشیده اید.

 

تخت

 

مثلاً تخت خواب های تمام پارچه ای می توانند باعث شوند که اتاق خواب شما و فرزندانتان لطافت و راحتی بیشتری را به همراه داشته باشد.

 

تخت خواب های کلاسیک مناسب اتاق خواب های کوچک

همیشه و در همه موارد سعی کنید متناسب با نیاز و شرایطی که پیش روی شماست خرید را انجام دهید مثلا در اتاق خواب شما باید تخت خوابی قرار بگیرد که دقیقا متناسب فضای اتاق خواب شما باشد و اگر اتاق خواب شما کوچک است بهتر است تختی که در آن قرار می‌گیرد تاج کوتاهی داشته باشد تا تمام فضا و دید چشم شما را پر کند و فضا باز تر به نظر برسد.

 

تخت

 

فضای بازتر در اتاق خواب به کمک تخت خواب های کم ارتفاع

وقتی که می خواهید یک تخت خواب خریداری کنید لازم است که حتما ارتفاع آن را در نظر داشته باشید. تخت خواب هایی که ارتفاعشان زیاد است باعث می شود که اتاق شما کوچکتر به نظر برسد و تاثیر زیادی در دکوراسیون اتاق خواب شما خواهد داشت. ممکن است گاهی شما برای لباس پوشیدن لازم باشد روی تخت بنشینید و اگر تخت شما خیلی بلند باشد پاهای شما آویزان می شود و باعث می شود حس خوبی نداشته باشید و اذیت شوید پس لازم است ارتفاع تخت حتما متناسب باشد.

 

تخت

 

پشتی و کوسن های جذاب روی تخت خواب شما

همه تخت خواب ها یکسری پشتی هایی را در خود دارند که اگر این پشتی‌ها نرم باشد خیلی بهتر است و باعث می‌شود وقتی که شما می‌خواهید مثلاً کتابی را مطالعه کنید یا یکسری کارهای خود را چک کنید و به آن تکیه دهید آرامش بیشتری داشته باشید.

 

تخت

 

رنگ های تاثیر گذار در دکوراسیون اتاق خواب

تخت خواب ها در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید و ساخته شده اند که این رنگ ها اهمیت زیادی در تخت خواب دارند و اگر تخت خواب شما به نحوی خریداری شود که هماهنگ با دکوراسیون اتاق خواب باشد زیبایی دو چندان می شود بهتر است تخت خواب های انتخاب کنید که رنگ های زیادی در طراحی آن به کار نرفته باشد زیرا اصول فنگ شویی می گوید که این قضیه آرامش اتاق شما را خواهد گرفت.

 

تخت

 

شلف و طبقه های کاربردی کنار تخت خواب

لازم نیست که تخت خواب ها کنار خودشان میزهای پاتختی داشته باشند که یک فضایی را هم از اتاق می گیرند چرا که همیشه گفته‌ایم که بهتر است از دیوارها استفاده کنیم و فضای کف اتاق را تا جایی که ممکن است شلوغ نکنید.

 

تخت

 

پس می توانید یک سری شلف هایی روی دیوار نصب کنید که ارتفاعش پایین باشد و حکم همان میزهای پاتختی را برای شما داشته باشد و این کار از نظر قیمت هم مقرون به صرفه است.

 

روکش و ملحفه های زیبا در اتاق خواب

بهتر است بدنه اصلی تخت خواب های شما رنگ خنثی و ساده ای داشته باشد با ملحفه های رنگی و کوسن هایی که طرح های شادی دارند این یک نواختی و سادگی را بشکنید. شما می‌توانید هر چند وقت یکبار دکوراسیون اتاق خواب را با استفاده از همین رو تختی ها و روکش ها عوض کنید و هزینه زیادی را هم متحمل نشوید.

 

تخت

 
علی امیری بازدید : 27 چهارشنبه 06 آذر 1398 نظرات (0)

یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه ای اتاق خواب آن خانه است که افراد در آن به آرامش می رسند و فارغ از تنش های روزمره در آن محیط استراحت می کنند. برای اینکه اتاق خوابی که شما طراحی می کنید و چیدمان آن را انجام می‌دهید بتواند با هدف شما که رسیدن به زیبایی و آرامش است همخوانی داشته باشد و شما را به سمت این اهداف سوق دهد می توانید از رنگ ها و یک سری وسایل مختلف برای چیدمان استفاده کنید.

 

تخت

 

به طور مثال رنگ آبی از جمله رنگ‌هایی است که می تواند در آرامش بخشیدن به اتاق نقش بزرگی را ایفا کند. چنانچه شما در اتاق خواب از رنگ های آبی کمرنگ و سرمه ای استفاده کنید متوجه می شوید که فضای اتاق شما یک فضای آرام بخش و جذاب شده است.

 

تخت

 

در نظر داشته باشید که برای طراحی کردن همه قسمت های خانه لازم است که اصول و قواعدی رعایت شود که با رعایت کردن آنها شما می توانید با صرف هزینه و انرژی کمتر زیبایی و جذابیت بیشتر را در منزل خود داشته باشید.به طور مثال اگر دوست داشته باشید که اتاق خواب آرام بخش و مدرنی برای خود دست و پا کنید لازم است از وسایلی در چیدمان آن استفاده کنید که بتواند شما را به این هدف نزدیکتر کند.

 

تخت

 

اکثر افراد علاوه بر اینکه از اتاق خواب برای خوابیدن و استراحت کردن استفاده می کنند مطالعه کردن و کار کردن در این اتاق ها را هم از دست نمی‌دهند. پس بهتر است در این اتاق ها از مبلمانی استفاده شود که زیبا و چشم نواز باشد و با سبک سرویس خواب هماهنگی داشته باشد و قواعد مورد نیاز مبلمان در آن ها رعایت شده باشد.

 

تخت

 

بهتر است برای زیبایی بیشتر همه وسیله هایی که در اتاق خواب شما قرار دارد از نظر سبک، رنگ و طرح با هم متناسب باشند و حتی فرشی که بر روی زمین است و تابلوهایی که بر روی دیوار است همه باید در یک هارمونی قرار بگیرند.

 

ایجاد حس خوش آرامش در اتاق خواب 

برای اینکه اتاق خواب خود را تزیین کنید لازم است که یکسری نکات را مد نظر داشته باشید. به طور مثال از تخت خواب هایی که زیبا هستند و از مبل هایی که چشمگیر هستند در چیدمان استفاده کنید . باید حتما وسایلی که در اتاق خواب است با هم هماهنگی داشته باشد. اگر تصمیم دارید در اتاق خواب خود تنها از یک رنگ استفاده کنید بهتر است از سایه همان رنگ هم برای وسیله های دیگر اتاق استفاده کنید.

 

تخت

 

همانطور که گفتیم رنگ آبی جذابیت و آرامش بسیاری به اتاق شما می‌دهد و بهتر است رنگ آبی و سفید را در کنار هم داشته باشید تا طراحی دکوراسیون اتاق خواب شما زیباتر شود. بهتر است در اتاق خواب های خود رنگ های هیجان آور و گرم مثل زرد و قرمز و امثال آن را استفاده نکنید زیرا قرار است در این اتاق شما به آرامش برسید و محیط آرامی داشته باشید.

 

تخت

 

نورپردازی اتاق خواب هم تاثیر زیادی در زیبایی اتاق و روحیه شما خواهد داشت اگر مبل های مناسبی در اتاق خواب خود بگذارید باعث می شوید هم اتاق شما زیباتر شود هم یک مکانی برای نشستن و استراحت شما فراهم شود.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 192
  • بازدید سال : 1,673
  • بازدید کلی : 7,415