loading...
bedroomdesign
علی امیری بازدید : 137 دوشنبه 18 آذر 1398 نظرات (0)

اتاق خواب پسرانه

چیدمان دکوراسیون اتاق خواب یکی از مهم ترین اقداماتی است که جهت آسایش و آرامش فرزندان شما انجام می شود و اگر نسبت به این موضوع توجه خاصی داشته باشید و به آن بها دهید، متوجه تاثیر آن در خلقیات و روحیات فرزندان دلبند خود خواهید شد.

روحیات دخترها و پسرها با هم تفاوت هایی دارد و همین موضوع باعث تفاوت در نحوه چیدمان فضای اتاق آن ها و وسایل موجود در آن می شود.

پسرها از همان کودکی تا بزرگسالی علاقه زیادی به هیجان و ورزش و موارد این چنینی نشان می دهند و الهام گرفتن از این فاکتورها در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب آن ها برایشان جذابیت فضا را دوچندان خواهد کرد و تمایل بیشتری به ماندن در اتاق خواب خود نشان می دهند.

در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب پسرانه باید به سبک کلی خانه توجه داشته باشید تا تزیین این قسمت اثر منفی روی زیبایی ظاهری کل خانه نداشته باشد . بعد از آن به سن و سال فرزند خود برای خرید وسایلی همچون سرویس خواب و کمد و سایر وسایل توجه داشته باشید .

با توجه به اینکه پسرها در سن رشد خیلی زود تغییرات ظاهری پیدا می کنند و از نظر جثه و قد رشد چشمگیری دارند، بهتر است برای خرید تخت خواب به این نکته توجه داشته باشید تا مجبور به خرید چند باره تخت خواب برای او نشوید و هزینه های شما در مسیر درستی مصرف شود.

اگر فرزند شما به سنی رسیده است که می تواند برای ظاهر اتاق خود تصمیم گیری کند حتما نظرات او را در خرید وسایل و نحوه چیدمان اعمال کنید. با این کار احساس قدرت و عزت نفس او را بالا می برید و ارتباط بهتری بین شما برقرار خواهد شد.

 

برای خرید وسایل به متراژ فضای در دسترس هم توجه داشته باشید و سعی کنید تخت خواب و سایر وسایل مانند فرش اتاق خواب پسرانه یا پرده اتاق خواب پسرانه را مطابق با سبک و تم رنگی اتاق و متراژ آن خریداری نمایید.

اما جالب است بدانید که برای پسرها بیش از اینکه تخت خواب و کمد اهمیت داشته باشد ، وسایلی که در اتاق به عنوان دکوری یا وسیله بازی وجود دارد اهمیت دارد.

به عنوان مثال پسرها حتی ترجیح می دهند تخت خواب ساده تر و ارزان تری داشته باشند و در عوض یک شلف یا طبقه پر از شخصیت های کارتونی مورد علاقه خود مانند سوپر من و بن تن و... داشته باشند.

اگر فرزند شما هم جزو همین دسته است با او در خرید مسائل مخالفت نکنید و سعی کنید فضای اتاق را طوری ترتیب دهید که تمایل به ماندن در اتاق خواب خود را داشته باشد .

در کنار تمام وسایلی که مورد علاقه او هست، میز تحریر و کتابخانه هم قرار دهید و او را به انجام تکالیف مدرسه و مطالعه ترغیب کنید . با انجام تمام این عوامل هم شما به خواست او احترام گذاشته اید و هم آن ها در پاسخ به محبت شما روند تحصیلی و تربیتی بهتری را در پیش می گیرند .

از عوامل مهم و تاثیر گذار در اتاق خواب پسرانه مدل تخت خواب آن ها است و با توجه به روحیات پسرها و تنوع سلیقه آن ها و البته بودجه خانواده ها، تنوع تخت خواب پسرانه در بازار بسیار زیاد است و شما می توانید به راحتی مدل مد نظر خود را پیدا کنید و در اتاق خواب فرزندتان قرار دهید. 

 

اتاق خواب مشترک برای کودکان

اگر اتاق خواب برای دو یا چند فرزند به صورت مشترک قرار دارد می توانید از تخت خواب های دو طبقه پسرانه که در بازار موجود است استفاده نمایید و ملحفه تخت هر یک را با توجه به سلیقه او انتخاب کنید تا هر کدام بدانند که بصورت جدا سهمی از این فضا دارند و قدرت انتخاب خواهند داشت.

برای جلوگیری از شلوغی بیش از حد اتاق می توانید از شلف و طبقه های زیبایی که موجود است استفاده کنید و روی هر طبقه وسایل اسباب بازی و دکوری و شخصیت های کارتونی محبوب آن ها را قرار دهید.

البته سعی کنید وسایل سنگین روی طبقات نباشد تا خطری فرزند شما را تهدید نکند. 

 

فرش اتاق خواب پسرانه

برای خرید فرش توجه زیادی به محدوده سنی فرزند خود داشته باشید. اگر فرزند شما هنوز کوچک است و روی زمین بازی می کند از خرید فرش های پرزدار خودداری کنید زیرا ممکن است برای او مشکل ایجاد کند .

رنگ و طرح فرش را هم مطابق با سایر وسایلی که در اتاق خواب پسرانه قرار دارد انتخاب کنید تا زیبایی فضا را تکمیل تر کنید .

 

پرده اتاق خواب پسرانه

تنوع پرده اتاق کودکان و نوجوانان بسیار بالاست و شما می توانید با توجه به تم رنگی منتخب خود مدل های مختلف پرده را برای اتاق خواب او انتخاب کنید .

در نهایت توجه داشته باشید که برای خرید تشک تخت خواب از نمونه هایی خریداری کنید که فرزند شما از حالا دچار مشکلات ستون فقرات نشوند و تشک کاملا تایید شده باشد و از خوابیدن روی آن احساس آرامش پیدا کند . 

 

بهترین مدل اتاق خواب پسرانه+ نمونه

 

بهترین مدل اتاق خواب پسرانه+ نمونه

 

بهترین مدل اتاق خواب پسرانه+ نمونه

 

بهترین مدل اتاق خواب پسرانه+ نمونه

 

بهترین مدل اتاق خواب پسرانه+ نمونه

 

بهترین مدل اتاق خواب پسرانه+ نمونه

 

بهترین مدل اتاق خواب پسرانه+ نمونه

 

بهترین مدل اتاق خواب پسرانه+ نمونه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 1,512
  • بازدید کلی : 7,254