بسیاری از زوج های جوانی که در شرف بچه دار شدن هستند سعی دارند که برای فرزند خود بهترین اتاق خواب را فراهم کنند که برای همین منظور تخت ها و کمد های کودک جز مواردی هستند که آنها سعی می کنند مناسب ترین مدل را برای اتاق کودک خود تهیه کنند. در این مقاله سعی داریم که شیک ترین مدل های تخت و کمد نوزاد را که در انواع طرح های فانتزی و جدید روز که ساخته و عرضه می شوند را به شما نشان دهیم.

 

سیسمونی

 

کمدهای مناسب و فانتزی اتاق نوزاد

وقتی که می خواهید تخت و کمد نوزاد را انتخاب کنید باید یک سری موارد مختلف را مد نظر داشته باشید و به آنها توجه کنید که یکی از مهم ترین آنها زیبایی کمد و تخت نوزاد است. در این مطلب سعی کرده ایم تا جایی که امکان دارد چند نمونه از شیک ترین و مدرن ترین طرح های تخت و کمد نوزاد را که با سلیقه های مختلف همخوانی داشته باشد برای شما را بیاوریم تا بتوانید با مشاهده آنها و مقایسه بین موارد مختلف بهترین تصمیم را برای خرید تخت و کمد نوزاد بگیرید.

 

سیسمونی

 

در واقع کمد نوزاد مهم ترین وسیله‌ای است که در سیسمونی نوزاد چه دختر و چه پسر وجود دارد که برای نگه داشتن وسایلی که مورد نیاز نوزاد است از کمدها استفاده می کنند. کمد هایی که برای قرار دادن در اتاق نوزادان و کودکان طراحی و ساخته شده‌اند بسیار شیک و متنوع هستند و افراد با توجه به هر نوع سلیقه ای که دارند و هر سبکی که مد نظر آنها می توانند این کمدها را در رنگ ها و طرح های مختلف که با سایر وسایلی که در اتاق نوزاد وجود دارد ست باشد تهیه کنند.

 

سیسمونی

 

قبل از اینکه طرح و مدل کمد را انتخاب کنید تا برای سیسمونی نوزاد خود خریداری کنید، حتما به رنگ تخت و وسیله هایی که در اتاق نوزاد قرار است قرار بگیرد توجه کنید تا سعی کنید هارمونی از بین نرود.

 

سیسمونی

 

پیشنهاد می کنیم که رنگ های روشن و زیبا در تخت و کمد هایی که برای نوزادان استفاده می شود به کار ببرید زیرا استفاده از این رنگ ها باعث میشود که دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد و کودک شما زیباتر و با نشاط تر به نظر برسد. برای خرید تخت و کمد نوزاد طرح و رنگی که برای تخت و کمد به کار رفته است جزو اولین چیزهایی است که به چشم می آید و توجه بیشتر افراد را به سمت خود جذب می کند.

 

سیسمونی

 

اگر شما جزو آن دسته از خانواده هایی هستید که منزل بزرگی دارید و فضای کافی برای قرار دادن وسایل کودک خود داریدکمد های بزرگ تهیه کنید که همه وسایلی که مورد نیاز نوزاد است از جمله وسایل بهداشتی و اسباب بازی ها و لباس های او را بتوانید در کمد قرار دهید تا اتاق نوزاد شما کاملا مرتب و منظم شود و هرگونه به هم ریختگی یا بی نظمی به چشم نخورد. با توجه به مدل هایی که در این مقاله ارائه شد سعی کنید که از آنها الگو برداری کنید تا بتوانید مدل های فانتزی و جذاب کمد ها را در اتاق نوزاد خود داشته باشید.

 

سیسمونی