از بین انواع سرویس خواب ها آنهایی که در بدنه خود جنس چوب و ام دی اف را دارند نسبت به بقیه قیمت بیشتری را دارند و در مدل های سلطنتی و کلاسیک به علت منبت کاری ها و طرح هایی که بر روی سرویس خواب ها کار می شود این قیمت بیشتر و بیشتر خواهد شد که این افزایش قیمت به ارتباط مستقیم با میزان ریزه کاری هایی که در طرح وجود دارد خواهد داشت.

 

شیک ترین مدل های سرویس خواب ام دی اف ترکیه ای

 

سرویس خواب ام دی اف

 

سرویس خواب ام دی اف شیک

 

سرویس خواب ام دی اف شیک

 

سرویس خواب ام دی اف لمسه کوبی

 

حتی در بعضی از مدل های سرویس خواب های جدید هم که بدنه چوبی دارند سعی می‌شود از چند فاکتور مختلف استفاده شود که اصولاً در این سرویس خواب ها ترکیبی از کیفیت و زیبایی را مشاهده می کنید. سرویس خواب های ام دی اف هم در بین مردم جایگاه خوبی دارد و طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب کرده اند که حتی بیشتر تازه عروس ها هم در سرویس خواب جهیزیه خود سعی می کنند سرویس خواب چوبی و ام دی اف را تهیه کنند.

در صورتی که قصد خرید سرویس خواب ام دی اف را داشته باشید لازم است که قبل از اقدام به خرید این نوع سرویس خواب ها اطلاعات کامل را کسب کنید تا خرید را با اطمینان بیشتری انجام دهید و بهترین گزینه را برای اتاق خوابتان تهیه کنید. 

 

مواردی که برای شما خواهیم گفت هم در زیبایی و هم در کارایی تاثیر می‌گذارد و برای اینکه آنها را به خوبی بشناسید باید وقت و فکر زیادی را مصرف کنید. ولی در این مقاله سعی کرده ایم که نکات مورد نیاز شما را به صورت خلاصه در کنار عکس های مرتبط داشته باشیم تا شما بتوانید با آگاهی بیشتری خرید خود را انجام دهید.

 

سرویس خواب ام دی اف عروس

 

سرویس خواب ام دی اف مدرن

 

سرویس خواب ام دی اف ساده و شیک

 

سرویس خواب ام دی اف با تم طوسی

 

سرویس خواب ام دی اف با تم روشن

 

سرویس خواب ام دی اف تیره

 

همانطور که شما هم می دانید سرویس خواب های کامل در کنار تخت خواب دو عدد پاتختی، کشوی دراور و میز و صندلی آرایشی دارند. چون تعداد این وسایل و حجمشان زیاد است و قسمت زیادی ازاتاق خواب شما را درگیر می‌کند باید روی سبک و کیفیت آن دقت زیادی به خرج دهید. اولین فاکتوری که باید قبل از خرید به آن توجه کنید در نظر گرفتن فضای اتاق خواب است وقتی اتاق خواب خود را با دقت اندازه گیری کنید متوجه می‌شوید که چه سایز از سرویس خواب باید برای اتاق خریداری کنید. 

 

سرویس خواب های ام دی اف به علت تنوع زیادی که دارند در سایزهای مختلف ارائه می شوند و شما اگر اطلاع کافی از سایز اتاق و تخت خواب مناسب خود داشته باشید انتخاب راحت تری خواهید داشت. نگران کوچک یا بزرگ بودن اتاق خواب نباشید زیرا با توجه به تنوع بالای این سرویس خواب ها برای هر سایزی سرویس خواب مناسب وجود خواهد داشت. سبک اتاق خوابی که مدنظر شما خواهد بود یکی از مهم ترین عواملی است که بعد از اندازه باید مد نظر قرار گیرد و در سرویس خواب های ام دی اف اهمیت ویژه پیدا می‌کند. بهتر است قبل از اینکه خرید را انجام دهید یک سقف مشخصی را انتخاب کنید و تمام وسایل را متناسب با آن خریداری کنید. 

 

به علت زیاد بودن تعداد وسایل سرویس خواب کامل وقتی که یک مدل از سرویس خواب را انتخاب کردید در واقع دارید سبک سرویس خواب را هم تعیین می کنید و می توانید از بین گزینه‌های مدرن کلاسیک صنعتی و غیره سبک مورد پسند خود را انتخاب کنید و با توجه به آن خریداری کنید.

 

سرویس خواب ام دی اف کلاسیک

 

سرویس خواب ام دی اف بدون پایه

 

سرویس خواب ام دی اف با ست مشکی

 

سرویس خواب ام دی اف با لمسه دوزی

 

سرویس خواب ام دی اف پاییزی

 

سرویس خواب ام دی اف مشکی

 

اگر به دنبال سبک های مدرن و امروزی هستید در مدل های مختلف ام دی اف دنبال آن بگردید و اگر به دنبال سبک کلاسیک و صنعتی هستید به دنبال مدل های چوب طبیعی و فلزی باشید. سرویس خواب هایی که ام دی اف هستند معمولا ویژگی خوبی دارند که خوب رنگ را جذب خود می‌کنند و می‌توان تنوع اندازه و شکل و رنگ آنها بسیار بالا باشد. 

 

بهتر است رنگی که مورد علاقه شما است به عنوان رنگ اصلی سرویس خواب تخت خواب شود مثلا اگر رنگی گرم و لطیف را دوست دارید همان رنگ را برای سرویس خواب انتخاب کنید تا بتوانید خواب راحت تری هم داشته باشید. البته باز اشاره می کنیم که رنگ ها باید با هم هارمونی داشته باشد و هیچگاه از رنگ‌هایی که هیچ تناسبی با هم ندارند استفاده نکنید زیرا زیبایی و آرامش را از دست خواهید داد.

با توجه به اینکه امروزه بیشتر افراد در خانه های کوچک و آپارتمانی زندگی می‌کنند سرویس خواب های ام دی اف یکی از راه حل های مناسب این افراد است مخصوصا مدل هایی که دارای کشو و کمد در زیر تخت هستند گزینه های خیلی مناسبی برای خانه های کوچک خواهند بود.

مدل سرویس خواب ام دی اف با توجه به قیمت کیفیت های مشابهی هم خواهد داشت. وقتی که در نهایت انتخاب خود را انجام دادید بهتر است که از چند جا قیمت بگیرید تا به علت شباهت های زیادی که سرویس خواب ها به هم دارند سرویس خوابی که تهیه می کنید حتما با قیمتی که خریداری می کنید و برای آن می پردازید مناسب باشد و گول ظاهر زیبا و قیمت گران وسایل را نخورید و توجه به جزئیات را فراموش نکنید.

 

سرویس خواب ام دی اف سفید

 

سرویس خواب ام دی اف روشن

 

سرویس خواب ام دی اف زیبا و ساده

 

سرویس خواب ام دی اف با ملحفه گل گلی