loading...
bedroomdesign
علی امیری بازدید : 27 چهارشنبه 06 آذر 1398 نظرات (0)

بیشتر شما معتقد هستید که گفته روانشناسان و جامعه شناسان در مورد صحبت هایی که برای محیط رشد کودکان می شود کاملا صحیح است و محیطی که کودکان در آن رشد می کنند تاثیر بسیار زیادی در شخصیت و موفقیت آنها خواهد داشت و با فضایی که برای کودک خود فراهم می کنید در شکل گیری شخصیت او نقش خواهد داشت و باعث می شوید که او بتواند در جامعه آنطور که شما او را تربیت می کنید حضور پیدا کند.

 

تخت

 

همه ی مکان هایی که کودک در آن قرار می گیرد مثل مدرسه خانواده دانشگاه و غیره می‌تواند در این روند موثر باشد. اولین جایی که کودک در آن رشد می کند و به یادگیری می‌پردازد خانه است و در هر خانه ای اتاق خواب کودک شما نقش بسیار زیادی در زندگی او خواهد داشت.

 

تخت

 

پس سعی کنید اتاق خواب کودک خود را به ترتیبی طراحی کنید و چیدمان را انجام دهید که به رشد و سلامت جسمی و فکری او کمک کرده باشید و او را برای حضور در محیط های بعدی آماده کرده باشید. در این راستا رنگ ها و استانداردها و ایده های مختلف می‌تواند دکوراسیون اتاق کودک شما را به نحوی انجام دهد که کودک شما علاقه بسیار زیادی به آن محیط پیدا کند و دلش بخواهد ساعت های زیادی را در آن بگذراند. شاید تصور کنید که برای این کار هزینه گزافی لازم است اما در این مقاله به شما یاد می دهیم که چطور می شود با صرف هزینه کمتر اتاقی زیباتر برای فرزند دلبند خود تهیه کنید.

 

تخت

 

انواع سرویس خواب های اتاق دختر بچه ها

ایده های دکور اتاق خواب ها رنگ ها اندازه ها و سایر موارد اصولی هستند که باید در دکوراسیون ها مد نظر قرار گیرند. از بین مواردی که گفته شد رنگ و تم اتاق ها جزو مواردی هستند که می‌توانند در مورد جنسیت مختلف متنوع باشند. البته یکسری وسایل دیگر مثل کمد و میز و آینه و پارچه‌ها هم تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون اتاق ها خواهند داشت. 

 

 

همانطور که شما هم به خوبی می دانید در اتاق خواب دخترانه اکثرا رنگ صورتی رنگ غالب است زیرا باعث ایجاد و القای حس محبت و احساس می‌شود و در کنار آن ها می توانید رنگ های دیگری مثل سبز و زرد و طلایی و آبی را استفاده کنید.

 

تخت

 

اگر کودک دختر شما به شخصیت های کارتونی علاقه دارد اجازه بدهید برای طراحی اتاق او و دکوراسیون از این شخصیت ها استفاده شود تا او ارتباط بیشتری با محیط برقرار کند. اگر برای وسایل وسرویس خواب یک تم مشخص در نظر بگیرید خرید وسایل راحت‌تر صورت می‌گیرد و زیبایی دوچندان خواهد شد. سعی کنید همیشه از دیوارها استفاده کنید و طراحی را زیباتر کنید و می‌توانید در اتاق دختران برای تزیین دیوارها عروسک ها و استیکر های مختلف را به دیوار نصب کنید.

 

تخت

 

انواع سرویس خواب های اتاق پسر بچه ها

بیشتر پسر بچه ها مثل دختر بچه ها شخصیت های کارتونی را دوست دارند و دلشان می‌خواهد که جای آنها باشند. مثلاً بیشتر پسر بچه ها به مرد عنکبوتی و بتمن و بنتن علاقه زیادی دارند و دلشان می‌خواهد این شخصیت‌ها را در اتاق کنار خود داشته باشند. 

 

این قضیه کار را برای شما آسان تر می کند چون با الهام گرفتن از علایق آنها می توانید طراحی اتاق خواب را بهتر انجام دهید. برای پسر بچه ها بهتر است از رنگ های آبی و مشکی و سبز بیشتر استفاده کنید زیرا با این رنگ‌های ارتباط بیشتری برقرار می کنند. توجه داشته باشید که وقتی وسایل را خریداری می کنید اندازه و ابعاد را مد نظر قرار دهید و با توجه به سن کودک مشخص کنید چه وسایلی مدنظر است و چه چیزهایی را نیاز دارند؟

 

تخت

 

کودکانی که سن کمتری دارند بهتر است از وسایلی در اتاق آنها استفاده شود که گوشه های نرم و فرم های منحنی دارد وجود گوشه‌های تیز در وسایل مختلفی مثل تخت و کمد و غیره باعث می‌شود که کودکان دچار ضرب‌دیدگی و آسیب شوند و نتوانند به راحتی در اتاق حرکت کند. 

 

سعی کنید وسایلی که بیشتر مورد توجه و علایق کودک شما است در قسمت‌های پایینی اتاق قرار داده شود که دسترسی به آن برای او مقدور باشد و بتوانند راحت بازی کنند. برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه سعی کنید استفاده از دیوارها را فراموش نکنید و آنها را با پوستر ها و استیکر ها و کارتون ها بپوشانید تا برای او جذاب تر باشد.

 

تخت

 

در بین انواع مختلف رنگ ها بعضی ها وجود دارند که می توانند هم در اتاق خواب دختر و هم در اتاق خواب پسر استفاده شوند و مورد علاقه هر دو طرف خواهد بود. این رنگ ها شامل سفید، زرد، طلایی و نقره ای می باشد که جذابیت چشمگیری را به اتاق کودک شما می بخشد.

 

تخت

 

وقتی همه نکاتی که گفتیم را رعایت کردید باید در نظر داشته باشید که اتاق خواب کودک شما قرار نیست مثل اتاق خواب شما تزیین و طراحی شود و از رنگ‌های صرفاً آرامش‌بخش در آن استفاده کنید. بلکه قرار است اتاق کودک پر از انرژی و هیجان و خلاقیت باشد و رنگ ها باعث جنب و جوش کودکی بیشتر بشود.

 

سعی کنید وسایل بازی و چیزهایی که برای کودکتان می‌خرید با حس کنجکاوی یادگیری او همخوانی داشته باشد و تخت هایی که به صورت دو طبقه ساخته می‌شوند رنگ آمیزی مناسب برای نقش کشیدن روی دیوار مخفیگاه درست کردن برای بچه ها از جمله مواردی است که این هدف را محقق می‌کند.

 

تخت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 170
  • بازدید سال : 1,651
  • بازدید کلی : 7,393