loading...
bedroomdesign
علی امیری بازدید : 48 شنبه 09 آذر 1398 نظرات (0)

داشتن یک خواب آرام و آسوده در یک محیط مناسب باعث می‌شود که شما از تمام تنش ها و دغدغه هایی که در طول روز تجربه کرده اید رهایی پیدا کنید تا بتوانید انرژی خود را برای شروع یک روز دیگر دوباره به دست آورید. این استراحت و انرژی دوباره وقتی حاصل می‌شود که شما در یک محیط کاملا آرام و مناسب استراحت کرده باشید. به همین خاطر اتاق خواب ها و وسایلی که درون آن قرار دارند از قسمت‌های مهم خانه به حساب می آیند و تقریبا یک سوم شبانه روز هر فردی در رختخواب می گذرد، پس بهتر است در هنگام خرید تخت خواب ها و تشک تخت خواب نهایت دقت را به خرج دهید و محصولی را خریداری کنید که علاوه بر زیباتر کردن فضای اتاق شما متناسب با دکوراسیون منزل شما باشد و راحتی و آسایش را برای شما به همراه داشته باشد و هنگامی که از آن استفاده می کنید با تمام وجود احساس آرامش و راحتی داشته باشید و از نظر فیزیکی دچار مشکل نشوید و کاملا استاندارد باشد.

 

 

 

 وقتی که برای خرید تخت خواب به فروشگاه ها و سایت های مختلف مراجعه می کنید متوجه می شوید که تخت خواب ها در انواع بسیار متنوع طراحی و تولید شده اند و اینک لازم است که شما با توجه به هدف و نیاز خود این محصول را خریداری کنید.

 

تخت خواب

 

به طور مثال جنس و نوع تخت خواب و اندازه آن می‌تواند از معیارهای مد نظر شما باشد که شما برای خرید تخت خواب ها در نظر می گیرید و بر اساس همین معیارها تخت خواب ها در دسته های متنوعی قرار می‌گیرند که ممکن است شما با بعضی از آنها حتی آشنا هم نباشید.

 

و ما دقیقاً به خاطر اینکه بتوانیم شما را در مورد تخت خواب ها آگاه کنیم تا بتوانیم با اطلاعات بیشتر تصمیم‌گیری کنید و خرید بهتری داشته باشید این مقاله را فراهم کردیم تا ضمن آشنا شدن با انواع تخت خواب بتوانید بهترین نوع  را برای خود را انتخاب کنید تا نهایت رضایتمندی را از خرید خود داشته باشید.

 

تخت خواب

 

تخت خواب های دونفره

 از بین انواع تخت خواب هایی که در بازار موجود است تخت خواب های دونفره در انواع و اقسام مختلفی وجود دارد که حتی چوب سازنده این تخت ها نیز با هم متفاوت است که هر چوب مقاومت خاص خودش را دارد و این تخت ها در اندازه ها و ارتفاع های مختلف عرضه می شوند و شما می‌توانید تختخوابی خریداری کنید که یک مقدار از زمین فاصله داشته باشد و از فضای زیر آن برای قرار دادن وسایل مختلف استفاده کنید و یا می توانید از تخت هایی که در زیر خود چند کشو دارند و فضای آنها تقسیم بندی شده استفاده کنید، زیرا با این کار صرفه جویی بیشتری در فضای اتاق کرده اید و چون در هر صورت یک فضایی توسط تخت اشغال شده است اگر بتوانید از قسمت های زیر تخت هم برای قرار دادن وسایل خود استفاده کنید یعنی نهایت صرفه‌جویی را در فضا انجام داده اید و این حرکت می‌تواند گام خیلی مثبتی در دکوراسیون شما باشد زیرا بیشتر خانه های امروزی متراژ پایینی دارند و شما باید تمام تلاش خود را در جهت ذخیره سازی فضا انجام دهید.

 

 با توجه به دکوراسیون های مختلف انواع و اقسام تخت خواب ها در بازار موجودند. به طور مثال تخت خواب هایی که مناسب سبک های مدرن هستند یا تخت خواب های متناسب سبک های سلطنتی، کلاسیک و فانتزی در بازار موجود هستند که انواع مختلفی دارند و ممکن است تخت خواب های چوبی، چرمی و فلزی هم در بین آنها دیده شود و شما از تمام مواردی که پیش روی شما گذاشته می شود موردی را انتخاب می کنید که با نیاز و سلیقه شما تطابق بیشتری داشته باشد. در ادامه چند مورد از پر فروش ترین محصولات آف دکور برای تخت خواب های دو نفره به همراه خصوصیات آن ها را مشاهده می کنید و در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات داخل سایت هم دیدن کنید و موردی که باب میلتان بود را خریداری کنید.

 

تخت خواب

 

تخت خواب دو نفره مدرن عروس

تخت خواب دو نفره عروس طرح زیبایی داشته و به اتاق شما جلوه می بخشد. این تخت از جنس ملامینه بوده طول آن 200 و عرض آن 160 سانتی متر است. در صورتی که بخواهید می توانید این تخت را به همراه میز آرایشی، پاتختی و کشوهای زیر تخت به صورت یک سرویس کامل سفارش دهید.

 

تخت خواب

 

تخت خواب دو نفره وکیوم شیدا

تخت خواب دو نفره شیدا تلفیقی از طرح های کلاسیک و مدرن بوده و از جنس ملامینه است. این تخت به اتاق شما جلوه بخشیده و زیبایی آن را بیشتر می کند. در صورتی که تمایل دارید می توانید این تخت را به همراه میز آرایشی، پاتختی و کشوهای زیر تخت به صورت یک سرویس کامل سفارش دهید.

 

تخت خواب

 

تخت خواب دو نفره آناهیتا

تخت خواب آناهیتا زیبا بوده و طرحی لوکس و بسیار لاکچری دارد. این تخت از جنس ملامینه بوده و طول و عرض آن 200 و 160 سانتی متر است. تخت با روکش حبابدار و با کارتن برای شما ارسال می شود. در صورتی که تمایل دارید می توانید این تخت را به همراه میز آرایشی، پاتختی و کشوهای زیر تخت به صورت یک سرویس کامل سفارش دهید.

 

تخت خواب

 

تخت خواب دو نفره کلاسیک شاینا

تخت کلاسیک شاینا از ملامینه ساخته شده و تلفیقی از مدل های ترکیه و طرح های سنتی است. این تخت با رنگ سفید خود به اتاق شما جلوه بخشیده و همچنین رنگ روشن آن باعث بزرگتر بنظر رسیدن فضای اتاق شما می شود. در صورتی که تمایل دارید می توانید این تخت را به همراه میز آرایشی، پاتختی و کشوهای زیر تخت به صورت یک سرویس کامل سفارش دهید.

 

 

تخت خواب دو نفره سلطنتی قلب

تخت خواب قلب از طرح های سلطنتی زیبا بوده و طرفداران زیادی دارد. این تخت دکوراسیون اتاق شما را منحصر به فرد می کند. در صورتی که تمایل دارید می توانید این تخت را به همراه میز آرایشی، پاتختی و کشوهای زیر تخت به صورت یک سرویس کامل سفارش دهید.

 

تخت خواب

 

تخت خواب دو نفره سنگی

تخت خواب دو نفره سنگی از طرح های مدرن و متفاوت است. این تخت از مواد درجه یک تولید شده و رنگ آن از رنگ های پر طرفدار در سال های اخیر بوده است. در صورتی که تمایل دارید می توانید این تخت را به همراه میز آرایشی، پاتختی و کشوهای زیر تخت به صورت یک سرویس کامل سفارش دهید.

 

تخت خواب

 

تخت خواب های یک نفره

 در بین تخت خواب هایی که در بازار و سایت ها موجود است تخت خواب های یک نفره هم وجود دارد که می توانید برای اتاق خواب خود از این تخت خواب ها استفاده کنید و تنوع تخت خواب ها بسیار زیاد است و تمام رنج های سنی را پوشش میدهد و شما هر سنی که مد نظر داشته باشید چه از کودک تا بزرگسال، نوجوان و جوانان می‌توانید هر تخت خوابی که نیاز داشته باشید را خریداری کنید زیرا با توجه به نیاز مشتری تنوع در این زمینه بسیار بالا است. در ادامه چند مورد از پر فروش ترین محصولات آف دکور برای تخت خواب های یک نفره به همراه خصوصیات آن ها را مشاهده می کنید و در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات داخل سایت هم دیدن کنید و موردی که باب میلتان بود را خریداری کنید.

 

تخت خواب یک نفره آترینا

این تخت خواب با تاج و لمسه دوزی های زیبا خود به یکی از مدل های پرطرفدار بدل شده است. طرح تخت آترینا زیبا و مدرن بوده و برای تمام سنین مناسب است. در صورتی که تمایل دارید می توانید این تخت را به همراه میز آرایشی، پاتختی و کشوهای زیر تخت به صورت یک سرویس کامل سفارش دهید.

 

تخت خواب

 

تخت خواب یک نفره برنز

تخت خواب برنز از تخت های زیبا و پرطرفدار ما است که برای هر سنی مناسب است. این تخت زیبا با تاج سفید و طلایی خود قطعا توجه هر شخصی را جلب می کند. در صورتی که تمایل دارید می توانید این تخت را به همراه میز آرایشی، پاتختی و کشوهای زیر تخت به صورت یک سرویس کامل سفارش دهید.

 

تخت

 

مبل های تخت خواب شو

 ممکن است شما در خانه ای زندگی کنید که فضا به گونه ای نباشد که شما بتوانید یک اتاق جدا برای خواب و و قرار دادن تخت خواب داشته باشید در این مورد استفاده از مبل های تخت خواب شو می‌تواند بهترین گزینه باشد زیرا در طول مدتی که می خواهید در اتاق نشیمن باشید و مهمانی دورهمی یا تماشای تلویزیون را داشته باشید ومی ‌توانید از شکل مبل مانند آن استفاده کنید و هر گاه خواستید استراحت کنید آن را تبدیل به تخت خواب کنید و روی آن بخوابید و به استراحت بپردازید. در واقع شما با خرید این مبل ها با یک تیر دو نشان زدید و هم مبل خریداری کرده اید و هم هنگام نیاز یک تخت خواب خواهید داشت. در ادامه چند مورد از پر فروش ترین محصولات آف دکور برای مبل های تخت خواب شو به همراه خصوصیات آن ها را مشاهده می کنید و در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات داخل سایت هم دیدن کنید و موردی که باب میلتان بود را خریداری کنید.

 

مبل تختخواب شو دو نفره گیلدا

این مبل ها دارای کلاف و اسکلت فلزی هستند. رویه و پارچه این مبل ها از مدل پورشه و مازراتی می باشد. بدون شک مبل های تختخوابشو با صرفه ترین گزینه بابت خرید مبل هستند. مبل تختخوابشو مدل گیلدا یکی از زیباترین مدل های تختخوابشو موجود است که راحتی استفاده از آن هر خریداری را در انتخاب آن مطمین میکند. یکی از دیگر ویژگی های مبل گیلدا امکان تعویض پارچه و شستشوی پارچه میباشد که شما را از هزینه های بالای رویه کوبی مبل بعد از چند سال بی نیاز می سازد. پارچه این مبل به شکل لایکو دوخته شده و موجب کیفیت بینظیر رویه این محصول شده است. رنگ پارچه این مبل قابل انتخاب است.

 

تخت

 

تخت

 

تخت خواب های دو طبقه

 وقتی به بازار مراجعه میکنید انواع مختلف تخت خواب های دو طبقه را مشاهده میکنید که به منظور های متفاوتی تولید شده اند که شما می توانید برای اتاق مشترک کودکان خود در صورتی که فضای کافی برای دو تخت در دسترس نباشد از تخت خواب های دو طبقه استفاده کنید. یا می توانید برای نوجوانان خود از این تخت ها استفاده کنید البته از این تخت ها در پادگان های نظامی هم استفاده می‌شود که معمولاً انواع فلزی آن در این محیط ها مورد استفاده قرار می گیرد و حتی در بعضی از مسافرخانه ها هم از این تخت ها ی دوطبقه موجود است. در ادامه چند مورد از پر فروش ترین محصولات آف دکور برای تخت خواب های دو طبقه به همراه خصوصیات آن ها را مشاهده می کنید و در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات داخل سایت هم دیدن کنید و موردی که باب میلتان بود را خریداری کنید. 

 

تخت خواب دو طبقه مرجان

تخت خواب دو طبقه مرجان شامل یک تخت خواب دو طبقه به همراه حفاظ متحرک و نردبان می باشد. این سرویس خواب دارای طول عمر زیادی است و از مدل های مدرن و پرطرفدار می باشد. تخت خواب های دوطبقه دارای کاربری بسیاری در خانه های ایرانی میباشند و ویژگی اصلی این تختخواب ها استفاده بهینه از فضای اتاق خواب است. متریال ساخت تختخواب های دونفره از لحاظ استقامت بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل دقت بالایی در ساخت این تختخواب ها صورت پذیرفته است و از بهترین و مقاوم ترین متریال و مواد اولیه استفاده شده است.

 

تخت خواب

 

تخت دو طبقه کلاسیک عروس

تخت خواب دو طبقه نوجوان  پرنسس شامل یک تخت خواب دو طبقه به همراه حفاظ متحرک و نردبان می باشد. این سرویس خواب دارای طول عمر زیادی است و از مدل های مدرن و پرطرفدار می باشد. تخت خواب های دوطبقه دارای کاربری بسیاری در خانه های ایرانی میباشند و ویژگی اصلی این تختخواب ها استفاده بهینه از فضای اتاق خواب است. متریال ساخت تختخواب های دونفره از لحاظ استقامت بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل دقت بالایی در ساخت این تختخواب ها صورت پذیرفته است و از بهترین و مقاوم ترین متریال و مواد اولیه استفاده شده است. در ساخت این سرویس خواب از بهترین متریال برای تولید و طراحی استفاده شده است و طرح های تخت خواب های دو طبقه مدرن و بروز میباشند.

 

تخت

 

تختخواب های کمجا  یا تختخواب های تاشو

 با توجه به اینکه امروزه بیشتر خانواده‌ها در منازل کوچک و آپارتمان ها زندگی می کنند و محیطی که برای زندگی در اختیار دارند متراژ پایینی دارد مجبور هستند که برای خرید بعضی از وسایل دقت بیشتری به خرج دهند تا هم دکوراسیون آنها زیبایی خودش را از دست ندهد هم نیازشان برطرف شود.

از بین انواع مختلف محصول هایی که برای خانه های کوچک تر ساخته شده تخت خواب های تاشو و کم جا از بهترین این محصولات است که باعث شده است که بتوانید در فضاهای خیلی کوچک هم تخت خواب داشته باشید و هنگام خواب و استراحت بتوانید آنها را از دیوار جدا کنید و به صورت افقی در بیاورید و هنگامی که در طول روز به آنها احتیاج نداشتید آنها را جمع کنید و مانند دیوار آن را به صورت ایستاده قرار دهید و جایی در منزل شما اشغال نکند و شما فضای کافی برای نشیمن و مهمانی ها و کارهای دیگر داشته باشید.

تنوع همین تخت خوابهای تاشو و کمجا بسیار زیاد است و شما میتوانید از مدل های مختلف آن دیدن کنید و از بین انواع مختلف این تخت خواب ها چیزی که بیشتر با سلیقه و نیاز شما مطابقت دارد را خریداری کنید. ممکن است از نظر شما کمی قیمت این تخت خواب ها بالا باشد اما با توجه به مزایایی که این تخت خواب ها دارند بالاتر بودن هزینه آنها نباید مانع خرید این محصول شود. در ادامه چند مورد از پر فروش ترین محصولات آف دکور برای تختخواب های کمجا  یا تختخواب های تاشو به همراه خصوصیات آن ها را مشاهده می کنید و در صورت تمایل می توانید از سایر محصولات داخل سایت هم دیدن کنید و موردی که باب میلتان بود را خریداری کنید.

 

انواع مختلف تخت خواب های دیگر

 در مورد انواع مختلف تخت خواب های دیگر باید بدانید که تخت خواب ها در انواع مختلفی تولید شده اند که بعضی از آنها جکدار هستند و شما می توانید کفی تخت را کاملا بلند کنید و یا ارتفاع آن را تنظیم کنید آنها در شکل های متنوع و حتی فانتزی ساخته شده‌اند و در بعضی از موارد تخت خواب ها را طوری ساخته اند که تاج دار هستند و یا در اطراف خود پرده دارند که هر کدام از این ها باید هنگام خریداری شود که با سایر وسایلی که در منزل شما قرار دارد و سبک دکوراسیون منزل شما را مشخص میکند هماهنگی داشته باشد. زیرا این هماهنگی است که باعث زیباترشدن وسایل و دکوراسیون می‌شود و ممکن است شما بهترین وسایل را به صورت جداگانه خریداری کنید اما چون با هم همخوانی و هارمونی نداشته باشند به جای اینکه منزل شما را زیباتر کنند فقط شبیه یک انباری شلوغ کنند و این کاملا در ذوق شما و مهمانان شما بخورد پس در انتخاب وسایل دقت کنید و همیشه سعی کنید هارمونی در محیط را در نظر بگیرید.

 

تخت خواب

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 182
  • بازدید سال : 1,663
  • بازدید کلی : 7,405