loading...
bedroomdesign
علی امیری بازدید : 33 سه شنبه 05 آذر 1398 نظرات (0)

 اگر تا به حال برای خرید سرویس خواب به فروشگاه های مختلف سر زده باشید و یا حتی در سایت ها به دنبال مدل های مختلف سرویس خواب گشته باشید متوجه می شوید که بعضی از سرویس خواب ها دارای اجزایی هستند که ممکن است در دیگر سرویس خواب ها مشاهده نشود. یکی از این اجزا پاف تخت خواب است که ممکن است در بعضی از سرویس خواب ها در کنار تخت خواب چیزی به عنوان پاف تخت خواب نبینیم اما سرویس خوابی که کامل باشد معمولاً دارای پاف تخت خواب است که یک نیمکتی است که در مقابل تخت قرار می گیرد و انواع مختلفی دارند. به طور مثال در بعضی از انواع پاف های تخت خواب شما تنها یک جایی برای نشیمن دارید و در بعضی از آنها یک فضایی داخل پاف وجود دارد که شما می توانید وسایل اضافی اتاق را داخل آن قرار دهید. به منظور آشنایی بیشتر با این پاف ها که در کنار تخت خواب ارائه می شود این مقاله را جمع آوری کردیم تا هنگامی که به خرید تخت خواب و یا سرویس خواب می روید، آگاهی بیشتری داشته باشید و راحت تر تصمیم گیری کنید.

 

تخت

 

یکی از راه هایی که می تواند شما را به سمت داشتن اتاق خواب شیک و ساده سوق دهد استفاده از سرویس خواب هایی است که با سلیقه شما همخوانی دارد. همچنین رنگ آمیزی دیوارها و وسایل می‌تواند تاثیر زیادی در جلب نظر شما و زیبایی سرویس خواب داشته باشد. اما گاهی پیش می‌آید که استفاده از یک وسیله خاص و کوچک می‌تواند ظاهر دکوراسیون شما را به طرز چشمگیری زیباتر کند.

 

تخت

 

پاف یا نیمکت های پایین تخت خواب ها از جمله وسایلی هستند که می‌توانند در اتاق خواب شما قرار بگیرند و سبک اتاق خواب شما را به نمونه های مدرن و زیبایی که در ژورنال ها دیده اید نزدیک کند. خیلی از افراد حتی با این پاف ها آشنایی ندارند و نمی دانند که ویژگی های یک پاسخ مناسب چه مواردی است به همین علت تصمیم گرفتیم تا در این مقاله ویژگی های یک پاف مناسب را برای شما شرح دهیم.

 

تخت

 

پاف تخت خوب چه ویژگی هایی دارد؟

پاف هایی که برای تخت خواب ها و در کنار آنها قرار می گیرند برای استفاده های مختلف خریداری می‌شوند. گاهی اوقات آنها فقط نقش صندلی را دارند که برای نشستن در اتاق خواب از آنها استفاده می شود و گاهی از این پاف ها برای ذخیره سازی وسایل و اشیا مختلف استفاده می کنند. جنس پافی که شما خریداری می‌کنید با توجه به کاربردی که قرار است برای شما داشته باشد میتواند متنوع باشد. ولی اگر بخواهید به طور کلی بدانید تشک روی پاف ها می تواند جنس های چرم و پارچه ای داشته باشد و قسمت پایه نیمکت ها می تواند فلزی یا چوبی باشد.

 

تخت

 

مدل پافی که خریداری می‌کنید تا حد بسیار زیادی به مدل سرویس خواب بستگی دارد و باید با آن همخوانی داشته باشد. اما این به این معنا نیست که حتما باید به طور کامل با سرویس خواب شما ست شود همین که از نظر رنگ و جنس همخوانی داشته باشد کافی است.

 

تخت

 

اندازه مناسب برای پاف تخت خواب

بهتر است پاف هایی که برای اتاق خواب خود انتخاب می کنید تا در کنار تخت خواب شما قرار بگیرد باریک و سبک باشد. پاف باید از عرض تخت خواب شما کوچکتر باشد و هنگامی که پاف را جلوی تخت خواب خود می گذارید تفاوت عرض ها از هر دو طرف 15 تا 20 سانتی متر باشد و پاف شما کوچکتر از تخت خواب باشد. رعایت کردن این نکات کوچک باعث می شود که هم ظاهر اتاق شما زیباتر شود هم رفت و آمد شما راحت تر باشد.

 

تخت

 

پاف های تخت خواب با دسته و بدون دسته

اگر در ژورنال ها و فروشگاه ها دقت کرده باشید پاف ها در اشکال مختلفی ساخته و عرضه می شوند. نمونه های مختلف نیمکتی ساده برای پاف ها وجود دارد که خود شما هم می‌توانید در خانه آنها را بسازید و یا مدل هایی وجود دارد که از سبک های کلاسیک و با جزئیات بیشتر پیروی می‌کند. بعضی از پاف ها طوری طراحی شدند که دارای تکیه گاه هستند و شبیه مبل های تکی می باشند. برای اینکه در اتاق خواب خود از این پاف ها استفاده کنید لازم است فضای اتاق خواب شما بزرگ باشد.

 

تخت

 

اگر تختخواب شما بلند باشد لازم نیست از این مدل استفاده کنید و بهتر است یک پاف کوتاه تر در پایین تخت خواب خود که بلند است قرار دهید تا ترکیب کامل شود. بعضی از پاف ها در ساختار خود دارای دسته های کناری هستند که طرح های زیبایی را تولید می کنند و انتخاب و خریداری آن به سبک دکوراسیون اتاق خواب و سلیقه شما بستگی دارد.

 

تخت

 

ارتفاع مناسب پاف تخت خواب

از نظر ارتفاع پاف ها می توانند اندازه های مختلفی داشته باشند اما بهتر است از نظر قدی کوتاه باشند. ولی اینکه دقیقا چه مقدار باشد با ارتفاع تخت خواب شما سنجیده می شود. بهترین ارتفاعی که برای پاف ها در نظر گرفته می شود این است که از سطح تخت 10 تا 15 سانتیمتر پایین تر باشند. ولی اگر تخت خواب شما بلند است می‌توانید پاف هم تراز آن هم تهیه کنید.

 

تخت

 

لازم نیست برای این که در کنار تختخواب خود پاف داشته باشید حتما مدل هایی که در بازار موجود است خریداری کنید می‌توانید چند صندلی کوچک را کنار هم قرار دهید تا برای شما نقش پاف را بازی کند.

 

تخت

 

 

تخت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 196
  • بازدید سال : 1,677
  • بازدید کلی : 7,419